فراتر از یک پخش: vlogs ماتیس Thybulle به نمایش گذاشتن دوام حباب NBA

قرنطینه ما را با زمان بسیار بیشتری بر روی دست ما از ما عادت کرده است، و من قطعا از این قاعده مستثنی نیستم. از

توسط NEWSWORLDS در 31 مرداد 1399

قرنطینه ما را با زمان بسیار بیشتری بر روی دست ما از ما عادت کرده است، و من قطعا از این قاعده مستثنی نیستم. از آنجا که این connotes که تا حد زیادی در داخل به دام افتاده اگر شما در خلیج هستند ، من مجبور شده ام -- قوی مسلح و browbeaten ، واقعا -- به تماشای بسیاری بیشتر ویدیوهای یوتیوب از رختخواب.

حتی ستاره NBA quarantining در داخل حباب دیزنی در اورلاندو، فلوریدا، به نظر می رسد به کاهش کافی، که باعث شده است آنها را به همان اندازه خلاق به عنوان شخص غیر روحانی. ماتیس تیبول یکی از این بازیکنان است، و راه حل او برای قرنطینه - کاملا برعکس من - ساخت ویدئوهای یوتیوب بود.

در ۱۱ ژوئیه، گارد تازه کار فیلادلفیا ۷۶رز ویدئویی را به کانال یوتیوب تازه ضرب شده اش با عنوان «به حباب خوش آمدید - روز اول» ارسال کرد. این ویدئو او و هم تیمی هایش را نشان می دهد که به اورلاندو می روند و کارهای درونی محیط خارجی خود را می فهمند و با پروتکل ها، شیوه ها و سیاست های جدید سازگار می شوند. این ویدئو به عنوان سبک دل آن را به عنوان روشن است، نشان دادن روش های airtight و اقدامات احتیاطی بهداشتی گرفته شده در داخل حباب، و همچنین عجیب و غریب از جهان که در آن ورزشکاران حرفه ای زندگی می کنند و تعامل تنها با یکدیگر است.

vlog Thybulle ضربه فوری بود -- تنها در بیش از یک ماه ، ویدیو بیش از 1.2 میلیون بازدید و outpouring از حمایت از طرفداران جمع آوری شده است. بازیکن سابق دانشگاه واشینگتن ۳۷۸ هزار مشترک یوتیوب را انباشته است و از آن زمان تاکنون هشت ویدئو دیگر منتشر کرده است که پنج تای آن ها یک میلیون یا چند بازدید دارند.

vlogs به تصویر می کشد یک برش از زندگی در داخل حباب است که به نظر می رسد تقریبا فوق العاده -- بازیکنان از تیم در سراسر لیگ بازسازی ، شام ، استراحت و پیوند با هم زمانی که آنها در دادگاه رفتن به پای پای نیست. Thybulle و هم تیمی های خود را کشف تلاش قرنطینه تصادفی در داخل حباب، از گلف به استخر والیبال به cornhole به قایقرانی، که همه آنها خنده دار بد در.

Thybulle سهام جزئیات طنز آمیز در مورد زندگی روزمره خود را در اورلاندو، که فیلم ها را دلگرم کننده و نسبی، حتی با توجه به او 6'5" بازیکن NBA و من به سختی 5'1" روزنامه نگار ورزشی که بزرگترین ادعای شهرت است کشیدن تا در کنار جو اینگلز در نور توقف. vlogs تقریبا با توانایی خود را به چنین نگاه اجمالی صمیمی به یک محیط است که در حال حاضر به نظر می رسد رویایی مانند. تیمبول با نشان دادن اینکه این بازیکنان افرادی هستند که با ناآشنای انزوا نیز مبارزه می کنند، آن ها را از نظر عاطفی در دسترس تر از آن می کند که حتی قبل از همه گیر بودن.

اما فراتر از پناهگاه بودن در محل، کسالت منگنه حل، vlogs Thybulle نشان می دهد که NBA استفاده کامل از آنچه در غیر این صورت یک سال تاسف بار و ویرانگر بوده است.

تقریبا تمام vlogs Thybulle به تصویر می کشد 76ers در جلسات تیم اختصاص داده شده به طور کامل به بحث در مورد استراتژی برای پیشگام عدالت اجتماعی نه تنها در فیلادلفیا، بلکه در ایالات متحده در بزرگ است. توبیاس هریس و کایل او کوئین، دو بازیکن ۷۶ نفره که به دلیل دوستی با تیمبول به دقت در vlog مستند شده اند، با نظرات خود در مورد جنبش ماده زندگی های سیاه و اینکه چگونه ورزشکاران می توانند با فراهم کردن سکویی برای آرمان هایش به آن کمک کنند، به شدت آوازی و عمیق بوده اند.

در حالی که کار های زیادی باید انجام شود، ان بی ای به عنوان یک کل کار بهتری نسبت به هر لیگ حرفه ای دیگری در ایجاد فضا برای تظاهرات و مقاومت انجام داده است. بازیکنان جرسی را با کلمات و عباراتی که خواستار عدالت نژادی هستند به جای نام شان در پشت می کنند. "ماده زندگی سیاه" تنها نامه آراسته دادگاه فیزیکی است و در طول هر بازی به نمایش گذاشته شده است -- تمام پیام ها ، نمادها و آرم های دیگر در کنار خطوط و نشان NBA عملا در پخش نمایش داده می شود. با تشکر از انزسار کمیسر آدام سیلور از سیاست نیاز به بازیکنان به ایستادن، ورزشکاران در حال حاضر مجاز به زانو در طول سرود ملی، و بسیاری از آنها به طور مداوم و متحد دارند.

vlogs Thybulle نشان می دهد که در حالی که حباب NBA می تواند به همان اندازه سرگرم کننده برای بازیکنان به عنوان آن را برای طرفداران است، لیگ و بازیکنان به خوبی از نفوذ آنها در حال حاضر آگاه هستند. همه چشم ها به ان بی ای است، به معنای واقعی کلمه. نه تنها آن را هزاران نفر از ورزش famished ارادتمندان قرنطینه ماندن چسب به تلویزیون های خود را برای حذفی، اما دیگر لیگ های ورزشی حرفه ای نیز در تنظیم به یادداشت در مورد چگونگی بازگشت با خیال راحت به بازی و میزبان یک فصل قابل دوام (به جز برای دلار آمریکا، ظاهرا).

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن