Black Lives Matter اعتراض به برخوردهای ضد معترضان در Gettysburg هیچ ناآرامی

ماریانا Veloso Hanover Evening Sunمنتشر شده 2:26 AM EDT Jul 11, 2020Black Lives Matter معترضان با تجمع در مرکز

توسط NEWSWORLDS در 21 تیر 1399

Black Lives Matter معترضان با تجمع در مرکز شهر Gettysburg جمعه بودند ملاقات با بسیاری از ضد معترضان اغلب دارای حق اعمال سلاح فریاد چیزهایی مثل "تمام زندگی ماده" و "جورج فلوید شد یک جنایتکار است."

Vandessa Johnson, 48, از Gettysburg وجود دارد در حمایت از زندگی مهم است. او گفت که او احساس کردند که ضد معترضان در تلاش بودند برای ارعاب مردم با آوردن سلاح.

"چرا آنها مسلح ؟ وجود دارد هیچ دلیلی برای این" به خصوص با توجه به این که هیچ یک از زندگی ماده معترضان به حال هر گونه سلاح جانسون گفت. "ما اینجا هستیم برای صلح است."

جانسون گفت که پیام او در تلاش است برای دریافت در سراسر در اعتراض ساده است: "تمام زندگی می تواند مهم نیست تا زمانی که سیاه و سفید زندگی می کند توجه بیش از حد."

بیشتر: South central Pa. ساکنان بحث نژاد پرستی سیاه زندگی ماده تظاهرات در شهرهای کوچک

باب دیوار, 64, از چمبرسبورگ آمد و به اعتراض با یک گروه او را وابسته به نام پنسیلوانیا نخبگان.

او گفت که او آمد چرا که او شنیده بود وجود دارد رفتن به یک پرچم سوزاندن و او فکر نمی کنم که درست بود. دیوار گفت: هر دو او و پدر او در ارتش خدمت کرده است و پرچم آمریکا را سزاوار احترام است.

او گفت که او آورده و سلاح های خود را برای محافظت از خود در مورد چیزهای خشونت آمیز مانند او را دیدم در قبلی تظاهرات در تلویزیون.

"من بیشتر می خواهم به صحبت کردن با مردم" اگر چه او گفت که او در بر داشت که بسیاری از نمی خواهید به صحبت کردن با او را چرا که او تا به حال اسلحه.

"برای پایان دادن به این کار ما نیاز به توقف گفت و سفید و سیاه و یا نژاد. ما همه آمریکایی ایجاد شده توسط خدا ما همه برادران و خواهران ... خشونت نیست برای کمک به علت" دیوار گفت.

بیشتر: عکس: Gettysburg در ژوئیه 4: آرامش در میدان جنگ در میان اعتراض شایعات

تظاهرات اتفاقی صورت گرفت در طول هفته دوچرخه که لغو شد در نور COVID-19 بیماری همه گیر. غیر رسمی هفته دوچرخه برگزار شد به طور منظم شرکت کنندگان که بسیاری از آنها دیده می شد در اعتراض.

جید عزیزم, 48, هانوفر یک دوچرخهسواری که احساس کردند که او می خواست برای شرکت در این اعتراض به دلیل تغییر مثبت او را دیدم در هانوفر پس از تظاهرات کنند.

عزیزم وی به بسیاری از دوچرخه سواران که در اصل ترس از آینده به Gettysburg این آخر هفته یک بار آنها را شنیده در مورد سیاه و سفید زندگی می کند موضوع اعتراض در ترس است که همه چیز داره به خشونت. اما یک جریان زنده بین دوچرخه سواران و متی Anselmi که سازمان سیاه و سفید زندگی می کند, ماده, اعتراض به نظر می رسید به سهولت برخی از ترس.

بیشتر: بررسی جریان زندگی در بین دوچرخه سواران و متی Anselmi که سازمان سیاه زندگی موضوع اعتراض در Gettysburg

"این اعتراض شگفت انگیز است زیرا نشان می دهد آنچه در آن واقعا در مورد" عزیزم گفت. "مردم چیزهای بد آنلاین آمده انتظار خشونت و در اینجا آنها را مشاهده کنید این همه صلح آمیز است."

عزیزم گفت که او با انگیزه برای شرکت در زندگی مهم جنبش هنگامی که او شنیده ام در مورد Ahmaud Arbery مرگ او حتی رفت و برای دیدن سایت که در آن او کشته شد در گرجستان است.

Vandessa جانسون تصمیم گرفت برای او به ارمغان بیاورد 12-year-old daughter مه'lami جانسون به اعتراض. او گفت که او این کار را به او یاد می دهد چگونه به استفاده از صدای او بود و به او افتخار رنگ و میراث فرهنگی.

"ما نه حیوانات. ما انسان ها با احساسات و افکار. ما کمک به ساخت این کشور ... خون ما که در جبهه های جنگ ... ما برابری مانند آن بیان در قانون اساسی ایالات متحده" جانسون گفت.

جانسون نقل مکان کرد به Gettysburg از بالتیمور 13 سال پیش به سه سیاه و پسران به دور از نژادپرستانه افرادی که می خواستند آنها را بکشند. اما آنها هنوز هم تجربه نژادپرستی در این منطقه است.

او گفت که او فقط می خواهد مردم را به دریافت به دانستن هر یک از دیگر و با یکدیگر با احترام. "من یک فرد صحبت با من در مورد من و زندگی من نه تنها در نگاه من رنگ است."

جانسون معتقد است این مهم به صحبت کردن با مردم با امتیاز های مختلف است. "این تنها راه برای تغییر," او گفت:.

بیشتر: جشن عشق و وحدت علائم Juneteenth در چمبرسبورگ

مورگان آلمانی, 27 در حال حاضر زندگی در مریلند اما استفاده می شود برای زندگی در Gettysburg. او بیش از حد او به ارمغان آورد دختر, ادیت, آلمانی, سکس 3 برای اعتراض.

"من در اطراف افرادی که نمی مراقبت در مورد سیاه و سفید زندگی برابری یا بی عدالتی ... و من نمی خواهم (دختر من) به رشد مانند این که" آلمان گفت.

زمانی که او برای اولین بار دیدم مردم با اسلحه آلمانی فکر کردم این امر می تواند بهترین برای عقب ماندن در ترس برای او و دخترش ایمنی. اما او گفت: پس از حضور پلیس و بسیاری از معترضان حاضر به ده-تشدید هر گونه استدلال او احساس راحت تر شرکت.

یکی از انگیزه اصلی حضور در این تظاهرات بود که چهارم جولای معترضان که به Gettysburg ملی گورستان و دیگر بناهای تاریخی با اسلحه.

کسانی که اعتراض خود را به نام "میهن پرستان" و گفت: آنها در پاسخ به شایعاتی که antifa که قرار بود برای سوزاندن پرچم و محو کردن آثار هیچ یک از است که در واقع رخ داده در روز است. آنها ادعا کردند که آنها وجود دارد به حمایت پلیس و حفاظت از تاریخ است.

"چهارم ژوئیه واقعا من ناراحت ... به خصوص زمانی که سناتور (داگ) Mastriano شد آشکارا حمایت از افرادی که به وضوح نمی مراقبت در مورد سیاه, بی عدالتی," آلمان گفت. "من امیدوار هستم که مردم می توانید برای باز کردن چشم خود را در که در حال اجرا است دولت های محلی و ایالتی و فدرال و چه کسی است که قوانین ساخت."

بیشتر: "نه عدالت بدون صلح': Shippensburg تظاهرات ایستاده در همبستگی با موضوع زندگی

غنی Sterner, 65, دریاچه مید در حال اجرا است در برابر Mastriano برای 33rd منطقه در این انتخابات است. او در اعتراض به برگزاری یک پوستر نوشته شده "پوست در نه سلاح." او گفت: این ششمین سیاه زندگی توجه کردند.

"ما به گرد هم می آیند به عنوان یک جامعه" Sterner گفت. او اضافه کرد که او آرزو دو گروه می تواند به هر یک از دیگر به جای متهم یکی دیگر.

جانسون همچنین گفت که آنچه رخ داده است در ماه جولای 4th تکدر. او احساس کردند که گروه مسلح ساخته شده و مردم احساس ترس از رفتن به جشن تعطیلات و دیدن اجداد خود.

"این درست نیست ما ساکنان Gettysburg باید برای ایستادن در برابر این رفتار" او گفت:. جانسون گفت که او نیز فکر نمی کند که وزیر پوشیدن Black Lives Matter پیراهن باید یکی همراهی می کردند پس از درگیری به وجود آمد به دلیل نبود او متجاوز است.

بیشتر: آیا رنگ معترضان با یک قلم مو پهن

EJ چاه از چمبرسبورگ متعلق به کامیون وابسته به سه درصد گروه که به ارمغان آورد یک زن و شوهر از مردان با اسلحه به مقابله با اعتراض های سیاه زندگی توجه کردند.

او گفت که او معتقد است که "Black Lives Matter" یک نژادپرستان بیانیه ای چون "همه زندگی مهم است." ولز نیز گفت که او در گتیزبرگ در ژوئیه 4 و او را نمی بیند هر گونه زباله یا خشونت بر خلاف آنچه که او دیده است در زندگی ماده تظاهرات در تلویزیون.

"مردم اشاره کرد چیزی نیست که باید اشاره کرد این است که امریکا و امریکا نیست, دیدن, رنگ, ما همه خونریزی همان" چاه اضافه شده است.

او گفت که او آورده و سلاح های خود را برای حمایت از پلیس.

بیشتر: Gettysburg متخصص: خدمات پارک و "میهن پرستان" شکست خورده جامعه در هفته گذشته (نامه)

با سیاه و سفید زندگی می کند ماده معترضان بریتنی شلتون, 32 شنیده شد فریاد "این است که امریکا, ما همه آمریکایی ها است."

شلتون گفت: او گفت: این را به مردم یادآوری کند که آنها بیشتر مشترک از آنها ممکن است فکر می کنم. او گفت که او می خواست برای حمایت از مردم سعی کنید برای رسیدن به هر یک از دیگر درک یکدیگر و آموزش خود را در مورد دیگران.

"این وحشتناک به اینجا ایستاده و گوش دادن به افرادی که مایل به درک هر یک از دیگر" شلتون گفت. "هیچ یک از ما در حال رفتن به جایی بنابراین ما نیاز به کار با هم برای بهتر کردن اوضاع."

شلتون گفت: در پایان روز آن را همه چیز در مورد احترام به یکدیگر است.

ماریانا Veloso کیفیت زندگی خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه - پنسیلوانیا است. Veloso تمرکز در درجه اول در مواد مخدر بیماری همه گیر در southcentral PA همراه با پوشش مسائل روزمره در هانوفر منطقه است. اگر شما یک ایده داستان شما می توانید ایمیل خود را در msveloso@eveningsun.com. او در توییتر دنبال کنید @MariVeloso9 برای اقامت تا تاریخ با آخرین مقالات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب