Sansum مدیر عامل شرکت ابراز نگرانی ایالات متحده را COVID نرخ

Sansum پزشکی کلینیک مدیر عامل دکتر کورت Ransohoff ابراز نگرانی جدی است که کشورهای دیگر مانند کره جنوبی در حال

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

Sansum پزشکی کلینیک مدیر عامل دکتر کورت Ransohoff ابراز نگرانی جدی است که کشورهای دیگر مانند کره جنوبی در حال انجام این کار بسیار بهتر از ایالات متحده — و سانتا باربارا کانتی بیش از حد — در نگه داشتن نرخ COVID-19 عفونت و مرگ و مير تحت کنترل است. در حالی که سانتا باربارا شهرستان میزان مرگ و میر بسیار پایین تر از ملت به عنوان یک کل — 7.1 در هر 100 ، 000 برای سانتا باربارا به عنوان مخالف به 45 در هر 100 ، 000 برای ایالات متحده — Ransohoff اظهار داشت: هنوز 15 بار بدتر از کره جنوبی.

"آن را مانند آنها پنی سیلین و ما نمی" Ransohoff گفت: در مصاحبه اخیر است. "آنها همان کمبود واکسن است که ما انجام می دهیم."

راه حل است ؟ "شما نیاز به یک پیام سازگار از رهبری" Ransohoff گفت. "در کشورهایی که آیا بهتر وجود دارد یک حس" این چیزی است که ما نیاز به انجام " بدون ابهام ما در اینجا می بینیم." در بیشتر کشورهایی که با موفقیت پهن COVID منحنی وی با اشاره به بهداشت عمومی تا به حال نه آنقدر سیاسی شده است. "این دیوانه است. وجود دارد بنابراین مقدار اطلاعات در اینجا. این سیاسی نیست. این فقط واقعیت است. بهتر می تواند انجام دهد."

و داده ها را نشان می دهد Ransohoff گفت که کشورها به خوبی انجام شده اند و سخت کوش تر در پایبندی خود را به اجتماعی فاصله های پیشرفته بهداشت و پوشیدن ماسک. ساکنان وجود دارد "فقط دریافت کرد و به دنبال آن در بهداشت عمومی مشاوره بیشتر و صادقانه تر از ایالات متحده انجام داد."

هفته گذشته Ransohoff با صدور نامه ای به همه Sansum بیماران که او در آن مورد بحث بسیاری از این. در مصاحبه با سانتا باربارا مستقل پس از آن, او در گسترش افکار خود را.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


در سپیده COVID بحران Ransohoff گفت: به نظر می رسد سانتا باربارا شهرستان با موفقیت نگه داشتن درب در نرخ آن از COVID-19 عفونت. "ما در یک درصد برای بسیاری از هفته," او گفت:. "ما به خوبی انجام می دهند. ما نه مانند کسانی که در جاهای دیگر دوپینگ آن بد است." اما پس از آخر هفته روز یادبود او گفت که همه تغییر سریع است. "ما از یک درصد به بیش از 10 درصد است."

بر اساس گزارش های موردی از Sansum را مقدم, پزشکی, پزشکان, آن را بسیار از رمز و راز که چرا. پزشکان مختلف خود را در درمان بیماران مبتلا به — که trickled در طی چند روز — که همه حضور داشتند همان اشخاص فارغ التحصیلی. تعدادی از افراد تست مثبت سر به فلک کشید. اما افراد مسن, Ransohoff گفت: در زمان مراقبت به پایین. "این نمی شد به مردم گفت:" هی بیایید با هم یک حزب است.'"

Ransohoff گرفت موضوع را با استدلال — محبوبیت رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در میان دیگران — که تعداد بیشتری از COVID موارد صرفا تجلی افزایش تست. قطعا او گفت: تعدادی از تست های منفجر شده. در ماه مارس او گفت: وجود دارد خواهد بود شاید 21 آزمون — countywide — در یک روز. در حال حاضر این تعداد به طور معمول در هزار است. اما در حالی که درصد مثبت آزمایش نوسان به طور چشمگیری از روز به روز روند کلی شده است یکی از قابل توجهی افزایش می دهد. آخرین بار شهرستان مقامات بهداشت عمومی گزارش هفتگی متوسط نرخ آن کاهش یافت و به زیر دولت آستانه برای نگرانی جولای 13. در آن تاریخ بارگیری نورد طور متوسط 7.5 درصد است. دولت اقدام سطح 8 درصد است.

از آن زمان به بعد این شهرستان آمار آن بالا تمام وقت — 12.1 درصد در جولای 18. اما در آخرین پنج روز هفته به طور متوسط باید vacillated بین یک کم از 8.4 درصد و از 9.7 درصد است. تازه ترین گزارش ماه جولای 26 — بود 9.4 درصد است. این روند کلی داده Ransohoff محافظت علت برخی از خوش بینی.

Ransohoff تاکید کرد ارزش ماسک در محدود کردن گسترش ویروس به صورت دو آلوده آرایشگران در میسوری که عینک پوشش صورت برای محافظت از مشتریان خود را. یکی از 131 مشتریان که می شده است ردیابی و ترسیم شده Ransohoff اشاره شد تست مثبت است. در سمت تلنگر, وی مورد یک خواننده در سیاتل گروه کر که موفق به آلوده کردن 50. "من می دانم که حدیثی," او گفت:, "اما گاهی اوقات حکایات کمک کند."

Ransohoff پیشنهاد کرد که طولانی مدت از این بیماری همه گیر است دلسرد انطباق با برخی از اقدامات پیشگیرانه مورد نیاز برای کاهش میزان گسترش یافته است. "اگر این به نظر می رسد ابدی — مثل رفتن به این راه برای همیشه لطفا برای -- از آن می شود غم انگیز," او گفت:.

که به او ابراز بیشتر محافظت خوش بینی در مورد امکان انتشار موثر — هرچند ناقص — واکسن. "ما شده است در برخورد با این چیزی که تنها شش یا هفت ماه در حال حاضر و ما می دانیم که خیلی بیشتر در مورد آن در آغاز" او گفت:. در مقابل به عنوان یک دکتر جوان برخورد با HIV/ایدز از 30 سال پیش گفت: در آن زمان حرفه پزشکی "دو تا سه سال" به بسته بندی کردن سر خود را در اطراف چه اتفاقی می افتد.

Sansum گرفته شده مالی از ضرب و شتم به دلیل همه گیر شدن و یا تا حد زیادی کاهش همه خدمات غیر ضروری در حالی که برای. صدها نفر از کارکنان بودند furloughed در روند و Sansum از دست داده و میلیون ها دلار در غیرضروری روش انجام نشده. Ransohoff برآورد شده که 90 درصد از تمام furloughed کارگران در کار اما او اشاره کرد که شاید 25 درصد از Sansum پزشکی بازدیدکننده داشته است در حال حاضر محل از طریق پزشکی از راه دور.

الزامات اجتماعی فاصله در کار گفت: باید مطرح کرد چالش های جدی. "این بسیار سخت تر برای راه اندازی کسب و کار در این زمان," او گفت:.

فصل آنفولانزا گفت: بلندی است نه چندان دور در افق. به طور معمول او گفت: "آن شده اند که یک ماده ساده برای سازماندهی "آنفولانزا نمایشگاه" برای سالمندان, اعزام 25-30 پزشکان به آنفولانزا عکس به 600-1,000 نفر در یک بعد از ظهر. که ثابت خواهد کرد لجستیکی غیر ممکن است با توجه به محدودیت در حال حاضر مورد نیاز اجتماعی فاصله. به طور معمول, او گفت:, عمومی شروع به تنظیم به ظهور جدید فصل آنفولانزا مدتی در اطراف هالووین. با توجه به تدارکاتی مطالبات — همراه با به طور بالقوه نتایج وخیم — هالووین خیلی دیر خواهد بود.

این سه شنبه سانتا باربارا شورای شهر خواهد بود تعمق آیا به آغاز اجرای اقدامات که در آن مردم با پوشیدن ماسک خود را ، در حال حاضر پوشش صورت نیاز برای افرادی که در خارج اگر آنها نمی تواند رسیدن به این جداسازی از شش فوت یا بیشتر به عنوان مورد نیاز توسط شهرستان و دولت بهداشت عمومی حکم.

Ransohoff اذعان کرد که این پیام توسط متخصصان بهداشت عمومی در مورد ارزش های پزشکی از ماسک های صورت است متناقض اما گفت که این دلایل بود اما هر چیزی سیاسی است. در مراحل اولیه شیوع او اشاره کرد این بود که هنوز قابل درک است که این بیماری می تواند در واقع منتقل می شود توسط افرادی که نشان داد هیچ نشانه ای ندارند. علاوه بر این او گفت: با وجود کمبود شدید ماسک صورت در ایالات متحده و دلایل آشکار خط مقدم پزشکی کارگران به حال اول بازی نرد.

این سوال بیشتر اجرای باقی مانده است بسیار به اتهام موضوع — شاید بیشتر به دلایل سیاسی از از بهداشت عمومی چشم انداز. هنوز معلوم نیست چه سازمان های دولتی را پیدا خواهد کرد خود را به اتهام های جدید و ناخوشایند وظیفه مقابله با کسانی که هل دادن محدودیت های همیشه در حال تغییر عمومی-بهداشت بخشنامه و یا نقض آنها به طور کامل. به همان اندازه ستیز است چه خوب اثر چنین اقداماتی را داشته باشد.

در حالی که Ransohoff گرفته هیچ موقعیت در ماده قبل از شورای شهر به او می گویند, "من فکر می کنم وجود دارد یک نقش برای اجرای به مطمئن شوید که مردم انجام آنچه آنها قرار است به انجام است." اما در همان نفس او پیشنهاد کرد در صورت-ماسک اجرای مناسب نخواهد بود برای دو نفر خارج شدند 15-20 از هر یک از دیگر. "این پیچیده," او گفت:.


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن