روشن روز خود را با این گرم خیار و فتا دستور سالاد

بر خلاف باور عمومی همه سالاد باید سرد! روز دیگر من از خواب بیدار ولع مصرف یک کاسه سبزیجات. اما من برای پیدا کر

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

بر خلاف باور عمومی همه سالاد باید سرد! روز دیگر من از خواب بیدار ولع مصرف یک کاسه سبزیجات. اما من برای پیدا کردن آن کمی دشوار است برای معده سرد, سالاد, گاهی اوقات به خصوص در صبح است. بنابراین من در مورد قرار دادن با هم یک گرم خیار و فلفل سالاد با پنیر فتا, روغن زیتون و گوجه فرنگی تازه. به عنوان عجیب و غریب یک گرم خیار سالاد برای تلفن های موبایل و خیار و فلفل محکم و سبزیجات و قادر به مقاومت در برابر نور پخت و پز بدون از دست دادن خود را آه چندان رضایت بخش بحران. به علاوه صدر با کبابی, گوجه فرنگی, پنیر فتا و زیتون, این سالاد پر جنب و جوش و سالم و لذت می برد می تواند در هر زمان از روز است.

مواد تشکیل دهنده

  • 2 متوسط خیار
  • 2 فلفل
  • گوجه فرنگی گیلاس
  • کره
  • نمک
  • پنیر فتا
  • روغن زیتون

جهت

  1. شستشو و دبستان سبزیجات. برش خیار و فلفل دلمه ای را به تکه های کوچک و تکه گوجه فرنگی به نیمه.
  2. در یک دیگچه بزرگ روی حرارت متوسط کم ذوب کمی کره.
  3. محل خیار و فلفل در تابه اضافه کردن نمک به فصل و در روغن سرخ کرده به طور خلاصه. طبخ آنها را به مدت 45 تا 60 ثانیه — فقط به اندازه کافی به آنها حرارت تا کمی اما نه بیش از حد به طوری که سبزیجات خود را از دست نمی خرد.
  4. پور سرخ کرده خیار و فلفل را در یک کاسه بزرگ. اضافه کردن پنیر فتا بریزید و مقدار سخاوتمندانه از روغن زیتون و با هم مخلوط کنید.
  5. بریزید و کمی روغن زیتون به هنوز در تابه داغ و دقت را نصف گوجه فرنگی را در تابه برش سمت بالا. طبخ برای 1 تا 2 دقیقه.
  6. در نهایت بالا خود سالاد را با گوجه فرنگی و خدمت!

کمی پخت و پز و سالاد می توانید آن را کمی ساده تر برای معده شما برای هضم این همه لذت سبزیجات. اما اگر شما ترجیح می دهند سرما نسخه جست و خیز پخت و پز و به سادگی مخلوط همه مواد خام تشکیل دهنده با هم. تنظیم مقدار از هر سالاد جزء به میل خود و اضافه کردن هر یک از toppings مورد علاقه خود را به ایجاد نهایی گیاهی کاسه. رنگارنگ ترد و (گاهی اوقات) سرد به عنوان یک, خیار, این سالاد بازدید تمام علائم.

تماس با Kristie Lin در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب