دست و پنجه نرم کردن با یک sportless ترم در تمام سطوح

با رسانه ها مشغول پوشش Pac-12 اخیر تصمیم به نگه داشتن بازی برنامه در این کنفرانس و آیوی لیگ تصمیم به لغو ورزشی

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

با رسانه ها مشغول پوشش Pac-12 اخیر تصمیم به نگه داشتن بازی برنامه در این کنفرانس و آیوی لیگ تصمیم به لغو ورزشی برای ترم پاییز با هیچ پاک کردن بازگشت, تاریخ, سرنوشت برای برخی از مدرسه ما بهترین ورزشکاران به نظر می رسد رانده شده اند زیر فرش. چه خواهد ترم پاییز بود برای UC برکلی intramural MVPs? یا شسته-اولین-تیم-همه-کنفرانس-چهار-ماه-نامه-برنده دبیرستان ورزشکاران که لنگر ما باشگاه, فوتبال, قایقرانی و اسکواش تیم?

بسیاری از حرفه ای و دانشگاهی ورزش لیگ در ایالات متحده در نهایت شروع به درک که بازگشت به بازی در میان شکستن رکورد تعداد روزانه coronavirus موارد این است که هر دو خطرناک و حساس — به عنوان خواهد بود سرگیری باشگاه و intramural ورزشی در دانشگاه ها. هر چند برخی از آنها هنوز هم چسبیده به کوچک (وجود ندارد?) بریدن از امیدواریم که ما می تواند آن را از طریق سقوط بدون کامل لغو ورزشی sportless ترم است با این وجود تحقق عاقلانه است که intramural علاقه مندان و باشگاه ورزشی ستاره ها را برای پیدا کردن رسانه های جدید برای جنبه های زیر از ورزش است که آنها را آنقدر بزرگ.

  1. رقابت

اگر شما فکر UC برکلی دانشجویان بودند قاتل در کلاس درس سعی کنید شدت در Witter راگبی زمینه در چهارشنبه شب — وجود دارد یک دلیل قبلی intramural قهرمانی تی شرت می گویند "با خون و عرق قهرمان" در پشت.

باید 24 ساعته باز توجه داشته باشید آنلاین امتحانات بود تنها منبع "رقابت" این سقوط مردمی که intramural و باشگاه های ورزشی به طور جدی خواهد خود را صرف زوم کلاس خارش برای نشاط از یک شانه به شانه مسابقه پایین حاشیه این شانس را به سوات حریف خنده دار تلاش در میانی بلوز و رضایت از یک آمده از پشت سر پیروزی. به عنوان یک نتیجه از هر جنبه دیگر از زندگی روزانه خود را تبدیل به یک رقابت برای پر کردن جای خالی سمت چپ توسط ورزش مربوطه می باشند لغو: که هم اتاقی می توانید بریزید لباس های شسته شده خود سریعترین است ؟ می تواند به شما ضرب و شتم زمان نقشه های گوگل نشان می دهد در آن طول می کشد به راه رفتن به Caffe Strada? آیا "کوبه" خود پنبه ای-تا حوله کاغذی پیدا کردن سطل زباله می تواند قبل از مایکروویو می رود ؟

در حالی که برنده شدن در یک بازی مجازی Kahoot در برابر همسالان در بحث شما قطعا می تواند آدرنالین راش رقابت قرنطینه ارائه می دهد دانش آموزان ورزشکار (در همه سطوح) است که با تجربه در یک "رسمی" بازی در IMLeagues.

  1. تعامل اجتماعی

برای بسیاری از intramural و باشگاه ورزشی شرکت کنندگان شیوه های خود را و بازی به عنوان رویدادهای ورزشی به عنوان آنها, اجتماعی, گردش. پس از cooped در کلاس درس در تمام طول روز هیچ چیز بهتر از است با ابتلا به جوانه های خود را در چوگان سرپهن عمل و یا یک فریزبی بازی. و — از آنجا که این توابع در برنامه ریزی هر هفته — تلاش و برنامه ریزی "پاتوق" در حال حاضر مراقبت از! افسوس که بدون هیچ گونه سازماندهی ورزشی, کسی در این گروه به واقع ابتکار عمل و قرار دادن در زوم لینک خود را برای بهداشت عمومی تایید اجتماعی ساعت.

کال تفریحی ورزشی نیز هستند یک راه عالی برای دیدار با مردم. ورودی اول که قبل از COVID-19 ممکن است استفاده از ورزش به عنوان راهی برای پیدا کردن دوستان جدید را بر روی آنچه که (حداقل برای من) شده اند کالج-شکل دادن به تجربه است. نه تنها راه برای دیدار با فکر کار-سخت-بازی-سخت همسالان محدود شود اما تیم های مجازی پیوند نیز محدودتر در مقایسه با تیم به طور منظم وجود آمدن اربتاط. همه می خندد که با تیم سفر, آیا با یک تیم باشگاهی در سراسر کشور و یا خود را با intramural تیم انباشت اشیاء بدست آمده به یک ماشین برای رسیدن به ماکسول خانواده زمینه خواهد بود سکوت تا بهار.

  1. ورزش

ورزش از جنبه های ورزشی برای intramural و باشگاه ورزشکاران یکسان است و از ویژگی های است که به راحتی می توان ساخته شده است حتی اگر همه سازمان یافته در ورزش مربوط به حوادث در حال لغو است اما از ویژگی های است که آن نیز به احتمال زیاد به گرفته شده برای اعطا. در حال اجرا, و وزنه برداری, دوچرخه سواری یکی خود کاملا کافی به معنی گرفتن ورزش شما را بدست خروج از یک باشگاه و یا intramural بازی. اما پیدا کردن این انگیزه به انجام این کار بدون کمک از یک ساختار تیم می تواند نسبتا سخت و دشوار است.

این سقوط اعضای تیم های باشگاه مانند کال مسابقات سه گانه ممکن است بهتر مجهز به ورزش خود را در طول قرنطینه. اعضای تیم هنوز هم قادر به انجام این کار اختصاص داده شده تمرینات خود را در اطراف محله. اما برای سه روز-three intramural بسکتبال بازیکنان ؟ این تیم را "جریان" قطعا به خطر بیافتد اگر قادر به بازی در فرد و شما خود را به نگه داشتن تمرین خود را به ضرب گلوله ... اگر شما می توانید پیدا کردن یک باز بدنسازی و ... را به انجام این کار در حالی که هنوز هم با پوشیدن ماسک.

  1. شکستن

آخرین اما قطعا نه دست کم یک sportless ترم معنی کال آرزو باشگاه و intramural ورزشکاران باید در پیدا کردن یکی دیگر از راه برای گرفتن همیشه مهم سلامت روان می شکند — بی خیال دولت از جمله رقابت سخت خواهد بود به جای. در حالی که بر روی زمین دادگاه و یا یخ آن را به عنوان اگر هیچ چیز دیگری مهم است. که 11:59 p. m. پروژه مهلت? بی ربط طول 8-9 p. m. پرچم فوتبال بازی. استرس ناشی از نزدیک شدن به midterms است که به طور معمول در اسلام نیست ؟ به جای مته الگوها و داد و بیداد نمرات در باشگاه تمرین فوتبال.

باید مطالعه خود را شکستن جایگزینی سریع قسمت از "دختر جدید" شما ممکن است احساس گناه تمام وقت به عنوان به سادگی بستن Netflix tab خواهد شما را به بازگشت به چشمک زدن مکان نما بر روی سفید Google Doc که باعث شکستن در وهله اول. و یا شما به راحتی می تواند تا پایان تماشای پنج قسمت بیشتر پس از آن.

اما با استفاده از ورزش به عنوان یک استراحت مطالعه متفاوت است. شما نمی خواهید به شلاق از لپ تاپ خود را از سمت چپ میدان در طول intramural سافتبال بازی بنابراین شما می توانید به پاک کردن فکر مدرسه در دسترس نباشد. و هنگامی که بازی بازدید 50 دقیقه ای خوانده شده را علامت شما پایان باز یافته و سپس رفتن به خانه وجود ندارد و پنج ثانیه "بازی بعدی?" را فشار دهید شما را تشویق به انجام در غیر این صورت.

برای جهان ورزش, جولای سال 2020 است که احساس می کند از نوامبر *قرار دادن سال از کریسمس شما رسما پیدا کردن سانتا واقعی نیست.* ورزش باید به عنوان آنجا که این درد مرا به آن می گویند یک باران را بررسی کنید تا 2021. هیچ کس می خواهد به این باور و یا آن را قبول کند اما واقعیت تلخ در کشور ما این است که موارد جدید در آینده هر روز در بی سابقه نرخ و به طور گسترده ای در تولید واکسن موثر است به دور از واقعیت است.

فقط به عنوان وجود دارد گمانه زنی و بحث در مورد سانتا وجود من در کلاس سوم جداول ناهار بوده است وجود دارد زمزمه ها و پیشنهادات است که ورزش را در هر سطح ممکن است بهترین بازی نیست. اما تا زمانی که وجود دارد یک بیانیه رسمی از دانشگاه, من نمی خواهم به آن را باور یا نه.

این آرامش است بدانید که هر چند که حتی پس از من تو را دیدم بابام با قرار دادن یک "از بابا" در حال حاضر زیر درخت با چشم خود من را تایید سانتا شخصیت داستانی فصل تعطیلات هنوز هم می تواند لذت می برد. باید یک sportless ترم به واقعیت تبدیل دانش آموزان در حال رفتن به مجبور به گرفتن خلاق است.

Allie Coyne می نویسد: برای خرس بایت. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن