CA رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom جزئیات تغییرات قابل توجهی در بودجه تجدید نظر

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom معرفی بودجه دولت ممکن است تجدید نظر پنج شنبه با بودجه قابل توجه کاه

توسط NEWSWORLDS در 31 اردیبهشت 1399

کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom معرفی بودجه دولت ممکن است تجدید نظر پنج شنبه با بودجه قابل توجه کاهش در بودجه برای آموزش و پرورش قضایی و فرآیندهای مدیریت منابع طبیعی.

در میان COVID-19 گیر دولت در حال تجربه یک $54.3 میلیارد دلار کسر بودجه است که یک 22.3 درصد کاهش در درآمد حاصل از ژانویه پیشنهاد بودجه. Newsom گفت: ممکن است تجدید نظر خواهد صندوق کالیفرنیا "ضروری ترین اولویت": عمومی آموزش و پرورش, بهداشت عمومی, عمومی ایمنی و مردم بیشتر تحت تاثیر COVID-19.

"جهانی بهداشت بحران باعث بحران مالی جهانی و تهدید هر دو زندگی و معیشت در سراسر کشور و جهان" Newsom گفت: در تجدید نظر را خلاصه. "این هیچ عادی سال است. و این هیچ عادی ممکن است تجدید نظر."

به آدرس $54.3 میلیارد دلار کسری Newsom پیشنهاد دستیابی به یک بودجه متعادل با عقب کشیدن "پیشرفت" — پیشنهادات در ژانویه بودجه که دولت دیگر ظرفیت برای انجام — در علاوه بر این به استفاده از بیش از $17 میلیارد دلار از ذخایر و بودجه فدرال قرض گرفتن یا به تعویق انداختن پول دیگر و ایجاد $4.4 میلیارد دلار درآمد جدید.

این پیشنهاد همچنین شامل 14 میلیارد دلار کاهش است که می تواند اجتناب شود با توجه به Newsom, اگر دولت فدرال عبور سلامت و بهبود اقتصادی اتوبوس راه حل های اضطراری و یا قهرمانان, قانون, که توزیع $1 تریلیون مستقیم کمک به دولت های ایالتی و محلی.

"عظمت کاری که در دست نمی تواند فقط به عهده یک دولت" Newsom گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی. "دولت فدرال اخلاقی اخلاقی و اقتصادی تعهد به کمک به حمایت ایالات متحده. پس از همه آنچه که نقطه دولت اگر نه برای محافظت از مردم خود ایمنی و رفاه شهروندان؟"

از 14 میلیارد دلار به طور بالقوه نفی کاهش می سازد تا 26 درصد از بودجه متعادل با توجه به Newsom و شامل کاهش در گزاره 98 بودجه, که حداقل تضمین های بودجه حداقل سطح برای K-12 مدرسه و کالج و همچنین به عنوان کاهش در تخصیص محلی برای حمایت از کودکان سازمان پارک دولت و برنامه های برای بزرگسالان هنگام ورود دوباره پس از حبس.

این همچنین شامل 10% کاهش در بودجه دولتی آموزش عالی مانند UC سیستم.

"هیچ چیز شکسته قلب من بیشتر از ساخت کاهش بودجه" Newsom در کنفرانس مطبوعاتی گفت:. "وجود دارد یک انسان در پشت هر تعداد. پشت هر دسته یک رویا است که یا به تعویق افتاده و یا در برخی موارد یک رویا که رد شده است."

وجود دارد یک پیش بینی 19 میلیارد دلار تاثیر بر بخش آموزش و پرورش با توجه به Newsom. او افزود که برای کاهش این دولت را با استفاده از Coronavirus کمک های اولیه امداد و امنیت اقتصادی و یا مراقبت, قانون بودجه و سرپا نگه داشتن. 98 ذخیره پول برای رسیدگی به موضوع از دست دادن یادگیری و socioemotional چالش های مربوط به COVID-19.

برکلی Unified School District سخنگوی تریش McDermott گفت: تجدید نظر نیز تعلیق مورد نیاز سالانه هزینه-از زندگی-تنظیم و شامل کاهش به انواع برنامه های اعطای منجر به امکان از 7 میلیون دلار در کاهش برای منطقه است.

UC برکلی است انتظار کاهش از $41 میلیون از دولت است و در حال حاضر طرح در مجموع از دست دادن 200 میلیون دلار به 300 میلیون دلار با توجه به پردیس سخنگوی دن Mogulof. او افزود که در دانشگاه برکلی است ارزیابی گزینه های مانند خودداری مبتنی بر شایستگی پرداخت افزایش nonrepresented کارکنان و هزینه زندگی را افزایش می دهد برای اتحادیه به نمایندگی از کارکنان به عنوان هزینه های پرسنل را تا 68 درصد از پردیس بودجه.

"ما همچنان به نگاه همه به معنای دیگر از بودجه کمک می کند که تاثیر منفی ما دانش آموزان و کارکنان" Mogulof گفت: در یک ایمیل. "ما همچنان به حمایت از به شدت به منابع اضافی از دولت فدرال به عنوان آنها در نظر گرفتن آینده COVID-19 امداد بسته است."

رئیس جمهور UC جانت ناپولیتانو گفت: در آزادی مطبوعات است که او قدردانی ژانویه بودجه را "سرمایه گذاری" در آموزش عالی اما افزود که او صدور حقوق و دستمزد یخ برای برخی از کارکنان و در نظر گرفتن 10 درصد کاهش پرداخت همراه با 10 UC روسا در پاسخ به از دست دادن $372 میلیون دلار بودجه برای سیستم UC.

با وجود همه, کاهش, دسته بندی خاصی هنوز در حال اولویت بندی در طول این زمان. کالیفرنیا گروه جنگلداری و حفاظت از آتش دریافت افزایش بودجه برای حفاظت از امنیت عمومی به عنوان wildfire فصل روش.

این نسخه همچنین شامل 10 درصد افزایش در بودجه برای پرستاری ماهر امکانات برای چهار سال به عنوان بودجه برای in-home supportive services در طول COVID-19 بیماری همه گیر. کالیفرنیا نیز تخصیص مراقبت در قانون بودجه برای بهداشت عمومی و ایمنی و در ادامه به سرمایه گذاری در پروژه Roomkey فراهم می کند که متل و هتل برای افراد بی خانمان.

"UC دانش آموزان خواهد شد به دنبال به دولت فدرال برای دیدار با مسئولیت خود را در طول این زمان ما ارائه به دولت با کمک های حیاتی برای کمک به حمایت از دولت ما" گفت: UC رئیس انجمن دانشجویان Varsha Sarveshwar در آزادی مطبوعات. "در حال حاضر بیش از همیشه ما باید با حمایت و سرمایه گذاری در UC دانش آموزان به رهبری راه را به سوی آینده بهبود است."

تماس با Megha کریشنان و ماریا جوان در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن