پخش زنده: فرماندار Wolf برنامه های اعلام جدید Pa. محدودیت در میان COVID-19 افزایش

نیک سیانو York Daily Recordمنتشر شده 3:55 PM EDT Jul 15, 2020فرماندار تام گرگ خواهد شد برگزاری یک کنفرانس مطبو

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

فرماندار تام گرگ خواهد شد برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی بعد از ظهر چهارشنبه است و انتظار می رود به اعلام محدودیت بیشتر در کسب و کار و حوادث با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

دولت Rep. اهل الماس نوشته شده یک لیست از محدودیت های خود را در Facebook صفحه ای که او انتظار دارد فرماندار اعلام خواهد کرد در کنفرانس مطبوعاتی.

[ نیویورک رکورد روزانه را پوشش coronavirus است که به صورت رایگان ارائه شده به خوانندگان ما. لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با اشتراک در ydr.com/subscribe. ]

جلوگیری از گسترش COVID-19

در حال حاضر وجود دارد نه واکسن و نه مورد تایید برای درمان های جدید و یا رمان coronavirus. در حالی که بسیاری از مردم ممکن است فقط علائم خفیف افراد مسن و کسانی که در حال حاضر مسائل پزشکی می تواند تا پایان با عوارض جدی تر. وجود نگرانی است که سریع گسترش ویروس می تواند پایمال نظام سلامت به ارائه مراقبت از جمله نیاز به ماسک در موارد جدی.

با گسترش بیشتر ویروس و اختلال در زندگی روزمره رود مقامات یادآوری ساکنان به شستن دست های خود را اغلب با آب و صابون به مدت حداقل 20 ثانیه. استفاده از الکل بر اساس ضد عفونی کننده دست اگر آب و صابون در دسترس نیست.

شما همچنین باید پوشش سرفه و عطسه خود را با آرنج (و نه خود را دست) تمیز کردن سطوح است که اغلب لمس (مانند کانتر نور سوئیچ و گوشی های تلفن همراه) و اقامت در خانه اگر شما بیمار هستید.

آسوشیتد پرس و ایالات متحده آمریکا امروز کمک به این مقاله است.

نیک سیانو دیجیتال تولید با ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او در توییتر دنبال: @NickSiano_.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب