نیویورک انقلاب مجموعه تاریخ برای کلاس 2020 بیس بال و سافتبال حوادث

Kevin Moore York Daily Recordمنتشر شده 3:46 PM EDT Jun 23, 2020سالمندان دبیرستان این شانس را به رقابت در خانه

توسط NEWSWORLDS در 3 تیر 1399

سالمندان دبیرستان این شانس را به رقابت در خانه نیویورک انقلاب است.

روز سه شنبه این تیم اعلام کرد که کلاس 2020 بیس بال و سافتبال (persian) Invitationals ارائه شده توسط AAA جنوب پنسیلوانیا برای جولای 14, 15 و 16 در PeoplesBank پارک.

بیس بال برگزار خواهد شد در دو تاریخ و سافتبال در سوم.

این تیم در ابتدا اعلام کرد در ماه مه یک برنامه وابسته به بازیکن مورد علاقه و در دسترس بودن.

"گفتن وجود دارد بهره گرفتن است" گفت: انقلاب رئیس جمهور اریک Menzer. "ما یک پاسخ بزرگ و ما فوق العاده هیجان زده می شود قادر به انجام این کار است."

سالمندان هنوز هم می توانید ثبت نام برای شرکت در بدون هیچ هزینه اینجا را کلیک کنید. ژوئن 26 قطع است, برای ثبت نام.

همه دبیرستان بیس بال یا سافت بال بازیکنان در کلاس 2020 واجد شرایط برای شرکت در. این رویداد را به دنبال تمام دستورالعمل برای جوانان ورزش صادر شده توسط مشترک المنافع پنسیلوانیا است.

بیشتر: نیویورک انقلاب به سالمندان یک شانس برای بازی در PeoplesBank پارک

"ما به خوبی می دانیم چگونه خاص آن است که می شود در یک تیم و بازی در یک الماس و دل ما به بسیاری از ورزشکاران در این منطقه که آخر فصل بودند کوتاه با این بیماری همه گیر" Menzer گفت.

"مانند بسیاری از دوستان و اعضای خانواده ما نمی توانیم صبر کنید تا ببینید این ورزشکاران در لباس مدرسه خود را با بهره گیری از ورزش خود را و نمایش تمام کار سخت آنها را به آنچه که باید یک پایان بزرگ برای دبیرستان خود را استخدام. با York در 'سبز' مرحله ما می توانیم از آنها استقبال به ویژه در PeoplesBank پارک."

این تیم گفت که در این بازی پخش خواهد شد SportsRadio 98.9 FM و 1350 AM WOYK با Revs play-by-play گوینده دارل هنری در تماس است و آنها را به صورت زنده در انقلاب کانال یوتیوب.

Menzer گفت که حضور محدود خواهد شد به 250 نفر و آنها را اولویت بندی خانواده ها از همه بازیکنان است.

انقلاب را اعلام اطلاعات بیشتر در مورد بازی زمان, فهرست اسامی و جزئیات دیگر در اوایل ماه ژوئیه پس از ثبت نام بسته می شود.

کوین مور است که در زندگی ورزشی خبرنگار نیویورک رکورد روزانه که در آن او غواصی به ضرب و شتم پیدا کردن داستان است که یک معنای عمیق تر از ورزش خود را. او را می توان در رسید kemoore@ydr.com, 717-309-4814 و یا در توییتر @kevmoore93.

این پوشش ممکن است تنها از طریق پشتیبانی از اشتراک. ثبت نام با یک پیشنهاد ویژه برای مشترکین جدید



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن