CA گزارش جزئیات توصیه برای حقوق صاحبان سهام در مشاغل تحت تاثیر تغییرات آب و هوایی

گزارشی که روز پنجشنبه از سوی هيات توسعه نیروی کار کاليفرنيا منتشر شد، جزئيات اين است که چگونه هر صنعت تحت تاثي

توسط NEWSWORLDS در 13 شهریور 1399

گزارشی که روز پنجشنبه از سوی هيات توسعه نیروی کار کاليفرنيا منتشر شد، جزئيات اين است که چگونه هر صنعت تحت تاثير سياست آب و هوايی ايالت می تواند حقوق صاحبان سهام را در مشاغل گنجانده باشد.

به گفته کارول زابین، مدیر برنامه اقتصاد سبز در مرکز کار UC برکلی و نویسنده اصلی این گزارش، قوه مقننه ایالتی پس از تصویب لایحه بزرگ آب و هوایی در سال ۲۰۱۷، آژانس توسعه کار و نیروی کار کالیفرنیا یا LWDA را هدایت کرد تا مجموعه ای از توصیه ها را برای حمایت از کارگران در برابر بحران آب و هوایی تولید کند. زابین افزود که LWDA سپس برای تولید این گزارش با UC Berkeley قرارداد امضا کرد.

با عنوان "قرار دادن کالیفرنیا در جاده بالا: مشاغل و آب و هوا برنامه اقدام برای سال 2030،" این گزارش در خدمت به برجسته کردن "یک مسیر رو به جلو برای بهبود اقتصادی" در حالی که پرداختن به سهام اقتصادی، تاب آوری آب و هوا و کیفیت کار، با توجه به آزادی مطبوعات است.

این گزارش یک برنامه راه برای مشاغلی که در برابر بحران آب و هوایی در حال رشد یا تغییر هستند، مطرح می کند. دو تمرکز آن شامل اطمینان از ایجاد شغل خوب دولت و دسترسی به آن مشاغل است.

زابین گفت که این گزارش به بررسی صنایع به ویژه تحت تاثیر تغییرات آب و هوایی - حمل و نقل و انرژی، به عنوان مثال - و جزئیات شرایط مختلف و کیفیت کار خود را.

او نمونه مزارع خورشیدی متصل به شبکه ها را ارائه داد، جایی که به کارگران دستمزد طبقه متوسط پرداخت می شود و توسط یک برنامه کارآموزی دارای گواهی دولتی آموزش می بینند، در مقابل نصب خورشیدی پشت بام، که او آن را «یک کار باریک» نامید که در آن کارگران آموزش ها و مزایای محدودی دریافت می کنند.

زابین می گوید به ویژه این گزارش بر مسیرهایی به مشاغل خوب برای افرادی از جوامع محروم تأکید دارد.

در نهایت، این گزارش به احتمال از دست دادن شغل در صنایع گره خورده به سوخت های فسیلی می پردازد و به بررسی چگونگی کمک به هر دو کارگران و کارفرمایان به عنوان انتقال کالیفرنیا به اقتصاد بی طرف کربن می پردازد.

"با نشان دادن که برخی از سیاست های آب و هوایی در حال حاضر منجر به افزایش دسترسی به مشاغل خوب - و با اشاره به راه به سمت بهبود در دیگر تلاش های آب و هوایی دولت - گزارش قرار می دهد به استراحت انتخاب نادرست از 'مشاغل در برابر محیط زیست' و در عوض نشان می دهد که چگونه ما می توانیم هر دو داشته باشد،" بیانیه مطبوعاتی بیان می کند.

زابین گفت توصیه های این گزارش در میان همه گیر COVID-19 مهم است، چرا که دولت با رکود بالایی و چالش چگونگی بازسازی مواجه است.

به گفته زابین، اگرچه جایگزینی برای یک بسته محرک بزرگ برای اقتصاد وجود ندارد، اما کالیفرنیا یا می تواند به شیوه ای «تمیز، سبز» پیش برود که عادلانه تر باشد یا به الگوهای قدیمی که شامل برش گوشه ها بر روی محیط زیست و بر روی کارگران است، عقب بیفتد.

زابین می گوید: «کالیفرنیا جامع ترین پرتفوی سیاست ها و برنامه های آب و هوایی را دارد، بنابراین واقعا مهم است که عناصر نیروی کار و سهام عدالت را به آن اضافه کنیم و این گزارش نشان می دهد که چگونه دولت است.»

تارونیکا کاپور خبرنگار کسب و کار و اقتصاد است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده] و او را در توییتر در @tkapoor_dc.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب