در یونان زندگی ؟ بله. افتخار از آن ؟ سخت به می گویند.

من می دانم که من تیتر نیز ممکن است "سلام! من خود اعلام منافق!" اما بشنوید از من. من بسیار موقعیت چیزی است که م

توسط NEWSWORLDS در 15 خرداد 1399

من می دانم که من تیتر نیز ممکن است "سلام! من خود اعلام منافق!" اما بشنوید از من. من بسیار موقعیت چیزی است که من می خواهم به بحث در مورد.

اگر کسی می پرسد که در آن من زندگی می کنند من می گویم "در ناحیهای در شمال غربی" نه "در خانه خواهری." من ممکن است استفاده از اصطلاح "خواهر" اما تنها با طعنه. من بسیاری از تی شرت با ما حرف نیست, اما من آنها را می پوشند در محوطه دانشگاه.

من سپاسگزار برای آنچه که من خواهری به من داده است و جامعه زنان است که ما در حال, اما من هم رد از بسیاری از جنبه های زندگی یونانی. این دو واقعیت وجود داشته باشند.

من تشخیص این موقعیت تا حدودی سوال برانگیز: به درو مزایای یک خواهری پس از آن به من قرض بدهید خودم این فضا به گفتن چنین یک سازمان اشتباه است. اما من در این موقعیت به صورت کاملا رایج است.

من رفته از طریق عجله استخدام به عنوان یک عضو با حضور در رویدادهای اجتماعی — هک, من حتی در خدمت یک مدت به عنوان معاون رئیس جمهور. دیدگاه من می آید از آنچه که من دیده ام با چشم خود من را به عنوان بخشی از یک خواهری و یونانی زندگی به طور گسترده تر. من با شروع مشکلات است.

اولا تجاوز جنسی بسیار موجود است (نمونه شامل این این و این). در اولین برادری حزب من با حضور در آن اتفاق افتاده است به من. من یاد گرفتم که چگونه برای کمک به کسی که حرکت و تجاوز جنسی و چه اقداماتی را قبل از من در زمان من برای اولین بار کالج کلاس. و این فقط یک قطعه کوچک از جنسیتی و misogynistic عناصر یونانی زندگی که من فقط شروع به لمس در اینجا.

یونانی سیستم نیز فاقد تنوع است. فصل می تواند تغییر سیاست برای تنوع اما این تنها بسیار موثر; هر خواهری است که بخشی از یک سازمان ملی که بیش از یک قرن ، بینایی خود را از ایده آل عضو منسوخ شده است. به عنوان یک سفید cisgender زن در بالا-وسط کلاس من نمی توانم صحبت شخصا در تجارب کمتر اقلیت اما من ارائه خواهد شد اطلاعات مربوطه.

در سقوط 2018, 21.3 درصد از UC برکلی دانشجویان سال اول ، در یک نظرسنجی که توسط دانشگاه برکلی Panhellenic در طول بهار زیر آن نشان داده شد که 63.2 درصد از 888 اعضای که در پاسخ ،

همانطور که از سقوط 2019, 12 13 sororities در پردیس اجازه می دهد زنان تغییر جنسیت برای تبدیل شدن به عضو است. این آمار نتیجه مداوم و فراگیر تلاش ها در سال های اخیر, اما آن را نیز برجسته است که چنین شمول است نه ذاتی به سیستم. این چارچوب نیست و در عین حال سازگار با ارزش از جمعیت دانشجویی و به ظاهر نماز هویت.

بعلاوه sororities می تواند گران قیمت. مرجع اول سال حق عضویت در پاییز سال 2019 در محدوده از $2,992 به $3,976. نیز وجود دارد که هزینه های اضافی برای لباس رسمی, هدیه برای خود را "کمی" و بیشتر. وجود دارد راه های صرفه جو بود, به دست آوردن کمک هزینه تحصیلی و یا شرکت کمتر اما بدون شک وجود دارد در مورد مرفه فرهنگ است. در همین تحقیق نشان داده شد که شایع ترین درآمد خانواده بود "300.000 دلار یا بیشتر" است که اعمال می شود به 22.5 درصد از 783 نفر پاسخ داد.

علاوه بر این جنبه از سنت می تواند ناراحت کننده باشد. بدون ریختن نور بیشتر از من اجازه (در چه نقطه ای است که پنهان کاری مشکل تر از احترام?), من می گویم که ما را به عمل به روشهای خاص در طول جلسات شروع و رویدادهای دیگر. نیز وجود دارد undertones به آداب و رسوم است که نشان می دهد مسخر و ایده های مذهبی که می توانید بیگانه از اعضای زمینه های مختلف.

این جایی است که من مخالفت می شود پیچیده است. به بافت های من, تیتر, من در حال حاضر توضیح مزایای.

من رشد کرده ام به عنوان یک رهبر. در درون من خواهری من مدیر حرفه ای و توسعه شخصی و پس از آن معاون رئیس جمهور — موقعیت که در آن من بود قادر به بهبود در صحبت های عمومی سازماندهی رویداد بزرگ و بیشتر.

من نیز تا به حال یک تجربه صاف در پیدا کردن یک مکان به مکان زندگی می کنند; من در حال حاضر تنها پله به دیوانگی که مسکن در برکلی است. من قبلا زندگی می کردند در خانه خواهری به خاطر آن بود که از نظر مالی عملی است.

من ملاقات بزرگترین مردم است. تا کنون. این اوراق قرضه در حال حاضر فراتر از ما خواهری اما حقیقت این است که من آنها را ملاقات بر پیشنهاد روز.

من در شرکت پیشرو مکالمه و من چه قدر همسالان من باید تحصیل من. به عنوان مثال یونانیان در برابر تجاوز جنسی یک سازمان فوق العاده.

من تشخیص نفاق است که می تواند از بودن در یک سازمان است که ارزش من را پشتیبانی نمی کند. من تشخیص می دهم که مثبت نیست بهانه ای منفی. من می بینم که کاملا رک و پوست کنده هر مثبت من در مورد بحث می تواند تجربه ای متفاوت با دانشگاه سازمان است. و هر منفی نسبتا منحصر به فرد به سازمان های یونانی.

من نمی توانید تغییر دهید که من پیوست یک خواهری. من اعتراف کنم این یک چیز راحت قادر به می گویند. اگر من تا به حال نمی پیوست من خواهری کالج خواهد متفاوت بوده است. من هرگز می دانم که اگر آن را بهتر بوده است و یا حتی بدتر — فقط متفاوت است. اما در هل دادن خودم به گام به دور از, شخصی, من می خواهم به استفاده از موقعیت من به عنوان کسی که غرق در سیستم به می گویند که آن را ناقص.

من باور دارم که تغییر می تواند از درون. و من واقعا ستایش چه تکامل یافته است تا کنون.

اما نیاز به توان بیشتر ضرورت برای تغییر و برای این کار باید بیشتر سازه. در غیر این صورت گفتگو در مورد ملی قطع توجیه است.

من تصمیم به ماندن در من خواهری برای من ارشد سال به دلیل من ارزش جدی مکالمات من داشتن شده است با همسالان که احساس مشابه. من ایمان که ذهن UC برکلی دانشجویان نارسایی یونانی ردیف با هم می آیند و تغییر این سیستم در یک راه نشان داد. تعدادی از زندگی یونانی تعلیق رخ داده در سال های اخیر (از جمله کسانی که در دانشگاه سیراکیوز کال پلی سان لوئیس اوبیسپو و دانشگاه ایالتی واشنگتن) و آن را جالب به در نظر گرفتن چه مدت این موارد خواهد بود و مجاز به ادامه.

من نیز تصمیم به ملاحظه تر در مورد آنچه که من را انتخاب کنید به درگیر می شود. تصمیم گیری نیست بی معنی من یاد گرفتم که مهم است به فکر می کنم در مورد آنچه آنها برای ایستادن.

من اذعان کرد که گفتگو در مورد آینده یونان زندگی بزرگتر از این است. من پیشنهاد شخصی من در حقیقت در اینجا به عنوان یک نقطه داده از مثبت و منفی.

زندگی یونانی در دانشگاه برکلی یک تقاطع (برخورد?) بسیار مترقی محیط زیست و یک سیستم با طولانی-برگزار سنت. ما باید به آدرس احساس افراد از مطالعه خارج شدند یا آسیب. ما نمی تواند نشستن در سنت به خاطر سنت و یا سرگرم کننده را به خاطر سرگرم کننده است. ما را به عمل و اقامت کنجکاو.

"خاموش ضرب و شتم" ستون نوشته شده توسط روزانه کال کارکنان تا ترم تابستان به طور منظم به نظر نویسندگان انتخاب شده اند. تماس با افکار میز در [email protected] و یا به دنبال ما در توییتر @dailycalopinion.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب