کال خرس به مقاله نویس: مصاحبه با سان فرانسیسکو کرونیکل بروس جنکینز

بروس جنکینز افتخار دانشگاه برکلی فارغ التحصیل و سابق ورزش ویرایشگر به صورت روزانه در کالیفرنیا در حال حاضر می

توسط NEWSWORLDS در 1 مرداد 1399

بروس جنکینز افتخار دانشگاه برکلی فارغ التحصیل و سابق ورزش ویرایشگر به صورت روزانه در کالیفرنیا در حال حاضر می نویسد: سان فرانسیسکو کرونیکل. جنکینز را پوشش داده است بیش از 25 سری جهانی و 19 Wimbledons, در میان بسیاری دیگر از عمده رویدادهای ورزشی از جمله جام جهانی, سوپر باول نهایی NBA عمده گلف قهرمانی Mavericks گشت و گذار و بازی های المپیک است. او نامزد شده است دو بار توسط این وقایع برای یک جایزه پولیتزر و یکی از نام های برتر کشور 10 روزنامه در آسوشیتد پرس سردبیران ورزشی جوایز. امروز جنکینز در ادامه به نوشتن "در تمام طول روز هر روز" بازنشستگی دور از جذاب.

داشتن فارغ التحصیل از دانشگاه برکلی با مدرک لیسانس در مطالعات روزنامه نگاری در سال 1971 جنکینز بود که یک دانشجو در طول یک بسیار غنی و پر سر و صدا بخشی از محوطه دانشگاه ، جنکینز معتقد است فضای دانشگاه برکلی این دانشگاه در اواخر 60s ساخته شده برای یک تجربه پرچین.

"این فقط یک چشم واقعی, درب بازکن, در شرایط استفاده از حق بودن در نبض خیلی تغییر که قرار بود در کشور است. آن را کمی دشوار است در زمان, شما می دانید, با گارد ملی و گاز اشک آور پرتاب در مردم و همه نوع از جنجال و هیاهو" جنکینز گفت. "من اینجا هستم در طبقه پنجم از Eshleman سالن با انواع جهنم شکستن شل پایین من و من نوشتن یک واترپلو داستان! من فکر 'آیا این واقعا چیزی است که من باید انجام می شود؟' "

هر چند بسیاری از ورزشی بخش پس از آن دیدم جنبش به عنوان مخل خط بین ورزش و سیاست قطعا تاری پس از.

"سیاه و سفید زندگی مهم جنبش تبدیل شده است به جلو و مرکز در ورزش است. از نظر من نوشتن من همیشه سیاست را از آن عمدتا به دلیل من واقعا احساس واجد شرایط برای همه ناگهانی سیاسی دارند خم به ستون" جنکینز گفت. "که در آن واقعا می آید در حال حاضر این است که ما همه انتظار برای دیدن آنچه ورزشی در حال رفتن به قادر به بازی می شود و تحت چه شرایطی و کاملا آشکار است که کشور ما عقب قابل توجهی در تلاش برای به دست آوردن coronavirus تحت کنترل است."

جنکینز به ذکر یک نمونه از این ورزش-سیاست پویا در بازی در کانادا تصمیم دولت برای جلوگیری از Toronto Blue Jays از بازی خانه بازی در طول MLB را کوتاه فصل است.

"آنها نمی خواهند به مانند ما; آنها نمی خواهند به مانند ایالات متحده" جنکینز گفت. "شما فقط نمی تواند نگه داشتن سیاسی پایان از (ورزشی) از آنجا که ما به تماشای تمام این کشورهای دیگر گرفتن همه چیز تحت کنترل گرفتن خود را در لیگ آغاز شده است. آنها در حال بازی با طرفداران اما آنها در حال بازی."

در طول چند ماه گذشته جنکینز تا به حال این شانس را به صحبت می کنند به هر دو بازیکن و پخش در مورد افکار خود را در بازگشت از ورزش به عنوان تعدادی از coronavirus موارد همچنان به رشد.

"تعدادی از ورزشکاران تصمیم گرفته اند آنها نمی خواهند به انجام آن اینکه آیا از ترس خانواده خود را — آنها به یک نوزاد یا بچه ها در راه خود را در معرض خطر و یا پدربزرگ خود را — و یا خود را. آن را به یک طیف گسترده ای از احساسات است که مردم باید" جنکینز گفت. "وجود دارد فقط یک مقدار زیادی از بیم و هراس به آن است."

حتی اگر جنکینز است به عنوان مشتاق به عنوان هر فن به نشستن زنده رویداد ورزشی دوباره او همچنان با احتیاط از برنامه به ادامه فصل, مهم نیست که چه مهر و موم شده لیگ های حرفه ای ساخته شده اند آنها را به نظر می رسد.

"من نمی خواهم من از موضع یک روزنامه نگار به توان منفی هر بار که من نشستن در صفحه کلید اما من نوشت: یک ستون یک یا دو هفته پیش گفت که من نمی توانم تصور کنید (MLB) فصل در حال تکمیل" جنکینز گفت. "(شبکه ها) هیجان زده در مورد بازگشت به کار خود را. من در تلاش برای تعادل طبیعی من شک و تردید در مورد طول عمر این چیز علیه من طبیعی شور و شوق برای ورزش است."

با عدم اطمینان از امکان سنجی فصل پیش رو گرد کردن یک sportsless قرنطینه ورزش حرفه ای و طرفداران به طور یکسان استفاده می شود به خیال بافی در این نقطه است. باید او را از خواب بیدار و coronavirus بود یک چیزی از گذشته جنکینز توضیح داد که تنیس ممکن است خود را در صورت انتخاب است.

"اگر همه چیز کاملا عادی بود من می خواهم وسوسه می گویند تنیس به خاطر آن است که یک چیز روزمره — منظورم این است که برای تنیس مردم — اما اگر شما واقعا پوشش تنیس شما پوشش رشته های. این بدان معناست که شما رفتن به لندن و پاریس و ملبورن و نیویورک هر سال" جنکینز گفت. "از نظر شیوه زندگی, این امر می تواند بسیار سخت به ضرب و شتم است."

اما پس از تحت پوشش کال بیس بال برای سه نفر از چهار سال در دانشگاه برکلی به عنوان "آقای بیس بال برای همه هشت نفر در غرفه در Evans الماس" و نوشته شده است با داشتن صدها قطعه در غول سان فرانسیسکو و اوکلند دو و میدانی آن را بیس بال است که می شود با سر اشاره کردن.

"بقیه هم وجود دارد تعداد زیادی از علاقه در تنیس بنابراین من فکر نمی کنم من می خواهم گرفتار می شود برای انجام این کار در تمام طول سال. پاسخ من خواهد بود, بازی بیس بال, من فکر می کنم عمدتا به دلیل آن اتفاق می افتد هر روز فوریه بهار آموزش از طریق جهان سری" جنکینز گفت. "من که در حدود 10 سال بدون وقفه در تمام طول سال و هرگز از آن خسته."

در علاوه بر این به تجارب خود را پوشش بیس بال در UC برکلی جنکینز بازگو سفر خود را به غرب اشاره به پوشش کال ارتش در مقابل بازی دیگر نیز به سفر در داخل و سپس Pac-8 رفتن به دانشگاه واشنگتن و اورگان است. به همان اندازه هیجان انگیز برای جنکینز بود که نوشتن در مورد ژیمناستیک و واترپولو.

"رفتن به هارمون ورزشگاه و تماشای کال تیم ژیمناستیک — آنها فقط اجرای فوق العاده واقعا خوب جمعیت. واترپولو همین است. کال در مقابل استنفورد آب چوگان بازی — شما دنبال آن هستید در افسانه المپیک, بچه ها که شناخته شده در سراسر جهان" جنکینز گفت. "آنها می خواهم به مسابقات NCAA. هر یک از این تیم ها برنده همه چیز در یک نقطه است."

زمانی که او بود نوشتن در مورد ورزش جنکینز همچنین بسیاری از بسکتبال و لذت شبانه سوت زدن توپ بازی.

"ما تا به حال یک دادگاه پایین آپارتمان که در آن من ماندم بسیاری از زمان وجود دارد و فقط دو-در-سه-روز-سه پرتاب آزاد, مسابقات, چیزهای مانند این که" جنکینز گفت. "ما بازی شبانه سوت زدن توپ بازی با بچه ها در کال تیم بیس بال. شما می دانید که آنها در حال شلاق چیزی که در مورد وجود دارد به عنوان سریع به عنوان شما همیشه می خواهم به آن را ببینید. ما در شب در خیابان با داشتن یک زمان بزرگ. این همه بسیار غیر رسمی."

مانند بسیاری از ما دوستداران ورزش جنکینز شده است تماشای قسمت های تکراری و فیلم های ورزشی در محل زندگی ورزشی "شکستن" و "کتک حرومزاده بیس بال" در میان برخی از توصیه های ذکر نشده در ستون های اخیر.

جنکینز که کار حرفه ای و سرگرمی های اطراف ورزشی زندگی می کردند از طریق بار پر سر و صدا که در طی آن ورزش در زمان صندلی عقب قبل از. در حالی که بسیاری بی صبرانه منتظر خود را در سرگرمی های مورد علاقه برای بازگشت جنکینز تراست که ورزش را آب و بلندی طوفان بدون در نظر گرفتن زمانی که آن می گذرد.

"شما نمی خواهید به کل یک سیب زمینی نیمکت اما شما واقعا رفتن به رستوران ها و یا فیلم — چه چیز دیگری شما واقعا انجام می دهند؟" جنکینز گفت. "من می گویند به مردم, تماشای ورزشی است که به صورت کاملا قانع قطعا نه آنچه در آن یک بار بود برای مدتی — که می داند که چگونه بسیاری از سال است. اما شما می دانید که نگه داشتن ایمان و درک زمانی که آن را نشانی از بازگشت آن را به صورت کاملا فوق العاده است."

Allie Coyne می نویسد: برای خرس بایت. او تماس بگیرید در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب