'' سبک استخدام مجازی نوآورانه فوتبال کال پرداخت سود سهام

با تصمیم سه شنبه Pac-12 به لغو تمام رقابت های ورزشی را از طریق 2020، هواداران کال، بازیکنان و مربیان در حال حا

توسط NEWSWORLDS در 23 مرداد 1399

با تصمیم سه شنبه Pac-12 به لغو تمام رقابت های ورزشی را از طریق 2020، هواداران کال، بازیکنان و مربیان در حال حاضر باید با واقعیت خشن سقوط بدون فوتبال مواجه است. بدون هیجان از گرفتن به gridiron زیر آسمان پاییز خنک به انتظار به انتظار، خرس ها مقدار زیادی از زمان به پرتاب به جبهه جذب - بدون فوتبال در حال حاضر، همه دلیل بیشتری برای سرمایه گذاری در آینده وجود دارد.

"وقتی نمی تونی اونا رو در رو ببینی فرق می کنه، ولی الان اونجا جاییه که ما در شُل می کنیم. و این خوب است -- ما می رویم به بهترین ما می توانیم انجام دهد ، گفت : کال فوتبال سرمربی جاستین Wilcox از جذب چشم انداز دبیرستان. مربیان ما و استخدام کارکنان، آنها فقط یک کار باور نکردنی برای برقراری ارتباط و صحبت با مردم و ایجاد آن روابط انجام داده اند، که بسیار بحرانی است."

سرمایه گذاری خرس ها به دنیای استخدام مجازی تا کنون کاملا موفق بوده است ، به حداقل می گویند. کلاس جذب کال در سال 2021 در حال حاضر رتبه سوم در Pac-12 و در سرعت برای تبدیل شدن به اولین مدرسه بالا 25 کلاس ملی از سال 2012. خرس ها در حال حاضر در پنج چهار ستاره استخدام، با توجه به 247Sports، به راحتی بیشتر در عصر ویلکاکس را reeled.

به طور معمول، کال توانایی به رخ کشیدن پرک های فیزیکی خود را به جذب در استخدام - اتاق قفل تازه بازسازی شده، فوق العاده خلیج نمایش منطقه، پردیس زیبا و یک ورزشگاه تاریخی، فقط به نام چند. اما در حال يکه و بي هوايي ممکن نيست ژوئن به طور معمول زمانی است که برنامه های استخدام و مربیگری کارکنان مربا بسته بندی شده با بازدید کننده پردیس. اما حالا، آن تقویم های گوگل با لینک های زوم و شماره تلفن پر شده است.

تیم با هم قرار داده است تورهای منحصر به فرد و فیلم زمین را به جذب کنندگان تا حد امکان طعم و مزه. در واقع، آنها واقعا انتخاب ندارد. استخدام در Pac-12 به شدت رقابتی است، بنابراین در زمان های مانند این، کال با هدف نوآوری در هر راه ممکن است. به عنوان مثال، قرار است تورهای مجازی سه بعد، ۳۶۰ درجه از امکانات تیمی را آزاد کند، به امید اینکه به چشم انداز احساس دقیق قدم زدن به محوطه دانشگاه را حس کند.

یکی از بزرگترین ممیزن های برنامه، هر چند، واقعا هیچ ربطی به فوتبال در همه. زندگی پس از توپ، یا آزمایشگاه، برنامه می دهد بازیکنان کال توسعه حرفه ای است که بسیاری از دانش آموزان و ورزشکاران در مدارس دیگر اغلب از دست در. هدف این است که مطمئن شوید که "اگر برنامه A کار نمی کند، که NFL، طرح B است به خوبی، "بنجی پالو، مدیر کال در استخدام در دانشگاه توضیح داد.

با UC برکلی به طور مداوم در میان دانشگاه های دولتی برتر جهان رتبه بندی, کشیدن برنامه آزمایشگاه حتی بیشتر تقویت. LAB فراهم می کند دانش آموز کال ورزشکاران با فرصت های پر از مدبر به شبکه با حرفه ای و فارغ التحصیلان، منجر به مسیرهای حرفه ای از همه نوع.

برای مارشون (لینچ) و آرون (وترجز)، احتمالا ً وقتی بازنشسته می شن انتخاب می کنن. اما برای اکثر مردم، فوتبال آنها را بازنشسته می کند. و بعد زندگی زیادی برای زندگی باقی مانده است، و این برنامه آزمایشگاه واقعا ً در آن جا می آید." ویلکاکس توضیح داد. "ما وقت زيادي رو روي اون ميگذرونيم"

حتی چشم انداز که درخواست صحبت کردن با مربیان خاص و یا استخدام کنندگان، بلکه استادان نیز وجود دارد. جاذبه آموزش UC برکلی را نمی توان کم بیان کرد، به خصوص زمانی که مدارس به عنوان قادر به جذب جذب با امکانات و امکانات زرق و و المثل را به تفریح نیست.

درست به عنوان استخدام برای بیش از صرفا در میدان فرصت ها نگاه, کارکنان مربیگری کال نیز یک رویکرد جامع زمانی که سراغ برای گروه بعدی از استعداد تیم طول می کشد. تمرکز مرکزی برای تیم جذب نه تنها بالقوه استخدام آمار دبیرستان و یا چگونه سریع آنها می توانند اجرای 40 - حیاط داش -- این است که آیا آنها نشان می دهد تعیین و فداکاری است که ویژگی برنامه فوتبال کال.

اين ذهني و رانندگي هاست بچه بايد اونو بخواد بسیار سخت است که آن صفت را اندازه گیری کنیم و من فکر می کنم این چیزی است که بخش های خوب سراغ را از بخش های بزرگ جدا می کند." مارشال چرینگتون، مدیر کل استراتژی جذب را گفت.

برای خانواده هایی که توسط همه گیر جدا شده اند، این هشت ماه آخر ابهام آسان نیست. همین طور است وقتی که خانواده شما بیش از 100 عضو دارد و با هر متعهدی در حال رشد است.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب