نه یک خط امن

آیا شما فکر می کنم آن را ایمن می ایستاده در خط در این روز ؟ من فکر می کردم تا زمانی که از من خواسته زن در مقاب

توسط NEWSWORLDS در 30 تیر 1399

آیا شما فکر می کنم آن را ایمن می ایستاده در خط در این روز ؟ من فکر می کردم تا زمانی که از من خواسته زن در مقابل من اگر او می تواند لطفا حرکت به بالا. Unhinged. او unhinged. از او می خواهم خوش غافل خط پیشرفته بود در حالی که او مشغول با تلفن همراه خود را. اول او فریاد زد که من احمق بود. اما پس از آن او واقعا نزدیک و فریاد زد که من ضمیمه زشت است. شنیده که فقط صبح که این ویروس می تواند از طریق تنفس من گفتم, "روانی" و سعی کردم به او را نادیده بگیرد. او از جیبش تلفن خود را دوباره و شروع به عکس گرفتن از من هنوز هم نادیده گرفتن خود را به عنوان او ادامه داد: فریاد "دور شو از من!"

من بعد رفت به قرنطینه و مشورت با پرستاران و مقامات بهداشت عمومی چگونه ادامه دهید. توصیه من این فروشگاه خاص آن باید در نظر خط مانیتور در دست در آینده است. من سپاسگزار هستم ما هر دوی آنها با پوشیدن ماسک به خاطر او ممکن است قرار دادن دیگران در خط در خطر است.

سرمایه گذاری های بانک گلدمن ساکس آمريکا که یک چهره-پوشش دستور می دهد جدید کروناویروس موارد در نهایت به 0.6 درصد است. این امر می تواند یک شروع است. شروع به قرار دادن یک توقف به این کشنده, ویروس مرگبار بسیاری موفق به در بر گرفتن.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن