'ما در حال دادن': درخشان گاوآهن میخانه همچنان ادامه دارد با وجود مشکل مالی

به عنوان یک کسب و کار شروع ابتدا در سال 1973 به جمع آوری پول برای ارتش جمهوریخواه ایرلند, پرستاره گاوآهن میخان

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

به عنوان یک کسب و کار شروع ابتدا در سال 1973 به جمع آوری پول برای ارتش جمهوریخواه ایرلند, پرستاره گاوآهن میخانه در حال حاضر متکی به کمک های مالی از برکلی جامعه به شناور باقی می ماند.

ایالات متحده با عشق خود را از موسیقی و به قصد کمک به آزادی ایرلند شمالی از فارسی قاعده اعضای IRA ایجاد یک محل با موسیقی و غذا و آبجو و هیچ کمبود ایرلندی فرهنگ است. با توجه به میخانه مالک شاهین Naima, اما آنها به زودی کشف مشکل در حال اجرا یک کسب و کار است که می فرستد به یک اکثریت از سود خود را در خارج از کشور.

در سال 1985 Naima پدر و مادر خریداری ایجاد و در نهایت Naima در زمان بیش آشپزخانه. برای اولین بار در سال 47 با این حال پرستاره گاوآهن تا به حال به بستن درهای خود را و پایان آن شبانه اجراهای زنده با توجه به همه گیر.

"ما نمی دادن. تا زمانی که ما می توانیم نشان می دهد که آن را حس برای ما باز" Naima گفت. "که اساسا چرا ما ماندن بسته شده است. ما نمی خواهید برای قرار دادن ما و خانواده و جامعه و کارکنان در معرض خطر است."

در ابتدا Naima توصیف COVID-19 به عنوان یک "برکت و رحمت در لباس مبدل" یک استراحت از کار کردن هفت روز هفته با مدت زمان محدود ، هنگامی که آن را آشکار بود که همه گیر خواهد ادامه طولانی تر از پیش بینی, Naima گفت که او هیجان زده است که بودجه از برکلی صندوق امداد و میخانه را GoFundMe صفحه خواهد بود قادر به پشتیبانی از کسب و کار.

این اطمینان به زودی ناپدید شد زمانی که میخانه تنها دریافت 2500 دلار در مقایسه با هنر پر از جامعه فضاهای که در مورد دریافت $25,000, Naima گفت. او افزود که میخانه رود پول بیشتر به دلیل شهردار جسی Arreguín گفت پرستاره گاوآهن متناسب با فضای هنری معیارهای.

"ما با ارائه 90 ٪ بیشتر از هنر برای جامعه ما دریافت 90% کمتر از بودجه از شهر ما فقط احساس می کنم مثل ما سیلی در صورت" Naima گفت. "شما انتظار می رود دولت فدرال را به هدف و خارج شده و تمام شرکت های بزرگ پول بیشتر از هر کس دیگری اما شما انتظار نداریم که از شهر برکلی."

هر چند GoFundMe کمپین مطرح شده در مورد $42,000, Naima مطرح شده هدف به $100,000 به اطمینان حاصل شود که پول نیست موضوع را از طریق پایان سال است. او گفت: آن را حداقل یک سال برای کسب و کار به بازگشت به حالت عادی به عنوان سالن های موسیقی مانند میخانه خواهد بود یکی از مکانهایی است که مردم بازگشت به پست-همه گیر.

گذشته از جامعه بودجه Naima را افزایش هیوز به تازگی برای اعمال یک مدیریت کسب و کار کوچک وام در نظر گرفته شده ساخت ایجاد یک سازمان غیر انتفاعی.

در ضمن جوآن Pez که میزبان میخانه باز میکروفون شب انجام داده مجازی open mic شب در Facebook زنده هر شنبه ساعت 8 p. m. برای حفظ پرستاره گاوآهن در ذهن مردم تا زمانی که خود را "مورد علاقه آجر و ملات میخانه" بازگشایی.

تماس با ورونیکا Roseborough در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @v_roseborough.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن