کارپینتریا می پیوندد Goleta و سانتا باربارا در اتاق بازرگانی ادغام

در میان COVID-19 همه گیر و اقتصادی ویران هنوز در حال رشد و در پی آن به اتاق سانتا باربارا منطقه Goleta اتاق با

توسط NEWSWORLDS در 10 تیر 1399

در میان COVID-19 همه گیر و اقتصادی ویران هنوز در حال رشد و در پی آن به اتاق سانتا باربارا منطقه Goleta اتاق بازرگانی و کارپینتریا دره اتاق بازرگانی متحده به شکل سانتا باربارا ساحل جنوبی اتاق بازرگانی — از Goleta به کارپینتریا.

"فعلی اقتصادی و فرهنگی آب و هوا ما خودمان را پیدا کنید در تماس برای تغییر و نوآوری و وحدت" گفت: استفانی آرمسترانگ موقت مدیر اجرایی اتاق سانتا باربارا منطقه و در حال حاضر این واحد جدید سازمان افسر ارشد بازاریابی.

"با پیوستن به نیروهای ما خواهد بود قوی تر و بیشتر صدای واحد با ترکیب رهبری از ما سه سازمان در دستیابی به هدف مشترک ما برای کمک به کسب و کار ما و نشان دهنده ویژگی های منحصر به فرد از جوامع ما" آرمسترانگ گفت.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


ایالات سازمان گفت کلید آن کار خواهد بود برای دفاع از مسئول سیاست عمومی ارائه شبکه و ساختمان جامعه فرصت های دسترسی به کسب و کار توسعه منابع و پشتیبانی بازدید کنندگان خدمات در سراسر منطقه است. آن گفت: "منحصر به فرد و ویژگی های متمایز" از هر جامعه را فرهنگ, حوادث و محله شخصیت برجسته خواهد شد و حفظ در حالی که همچنین قرار دادن تمرکز جدید بر countywide و مسائل منطقه ای.

ادغام تشکیل شد با اتفاق آراء حمایت از کسب و کار و مدنی رهبران از هر سه هیئت مدیره. در ابتدا آن را فقط Goleta و سانتا باربارا اتاق بازرگانی تخته که رای دادند به دنبال ادغام هر چند کارپینتریا به زودی شروع به پریدن کرد در هیئت مدیره.

ادغام با کارپینتریا دره اتاق بازرگانی همچنین بدان معنی است که حشیش انجمن مسئول تولید کنندگان به عنوان به خوبی به عنوان بازیکنان اصلی در صنعت فن آوری مانند LinkedIn و Procore خواهد شد پیوستن به این سازمان است.

"به عنوان فعلی ما فضای کسب و کار همچنان به تکامل ما سعی در پیش بینی ما اعضای نیازهای آینده و به کارپینتریا قوی تر صدای در جنوب شهرستان" گفت: Curtis لوپز صندلی از کارپینتریا هیئت مدیره. "در حال بومی Carpinterian من نیست این ادغام به آرامی اما من و همکار من boardmembers این باور است که آینده ما است."

جدید ادغام خود را آغاز رویکرد واحد و یکپارچه به مقابله اقتصادی منطقه ویرانی جولای 1, زمانی که آن را رسما پیوست و به عنوان سانتا باربارا ساحل جنوبی اتاق بازرگانی — از Goleta به کارپینتریا.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب