به رای خود تان: روح ملت به آن بستگی دارد

ما تجربه کردیم که بسیاری از آنها چه احساسی در 9 نوامبر 2016 داشته اند: آنچه به عنوان یک حزب تماشای هیجان انگیز

توسط NEWSWORLDS در 28 مرداد 1399

ما تجربه کردیم که بسیاری از آنها چه احساسی در 9 نوامبر 2016 داشته اند: آنچه به عنوان یک حزب تماشای هیجان انگیز انتخابات در میخانه خرس در لایر آغاز شد، به زودی به یک مشت در روده تبدیل شد. اصلا ً معني نداره دوستانمن در UC Berkeley و من در ها را زده بودیم، مناظره ها را تماشا کرده بودیم و به روز رسانی های انتخاباتی در علوم سیاسی 1 را با پروفسور جک سیترین بحث می کردیم. ما حتی به یکدیگر کمک کرد که در رای گیری های مختلف غایب حرکت.

برخی از مردم لحن خود را به چیزی خوش بینانه تر پس از انتخابات تغییر، با طول می کشد از "شاید ترامپ نمی خواهد تا بد" و "ممکن است ترامپ به یک رئیس جمهور خوب" به "اجازه دهید او را فرصت" است.

ترس های بدبین ما در آن شب در سال 2016 بود هیستریک نیست ، با این حال -- آنها پیش از پیش از. در طول سه سال آینده، ما سخنرانی های تفرقه آمیز دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را تحمل کرد، در اعتراض به سیاست دولت او در جدایی خانواده ها در مرز آمریکا و مکزیک و در وحشت به نظر می رسید کاخ سفید به نظر می رسد به ترک متحدان کرد در سوریه اعتراض کرد.

ما به سختی در سال 2020 در دست نگه داشته، و چهار سال دیگر از ترامپ به طور اساسی پارچه از کشور ما بدتر خواهد شد. بیش از 150,000 نفر از COVID-19 جان خود را از دست داده اند. اقتصاد آمریکا بدترین فروروی سه ماهه دوم خود را داشت که تا به حال ثبت شده است. ملت با بی عدالتی نژادی مداوم دست و پا می کند.

در میان همه گیر، بسیاری از دانش آموزان با عقب مادهای تحصیلی و از دست دادن فرصت های شغلی مواجه هستند، که همه اینها می توانند بر سلامت روانی و عاطفی تاثیر منفی داشته باشند. ترامپ باعث بیماری کوروناویروس نشد، اما عدم پاسخ و رهبری شکست خورده او بحران های جاری در سلامت عمومی، اقتصادی و نژادی عدالت را افزایش داده است.

مثل خیلی از دانشجویان، شوک شب انتخابات را به عمل تبدیل کردم. من به ایجاد یک انجمن خواهری کمک کردم، دلتا سیگما که به بی نتیجه گی اختصاص دارد، از دانشگاه برکلی آمریکا فارغ التحصیل شد و به کمپین ریاست جمهوری جو بایدن پیوست و در نهایت مدیر ملی دانشجویان بایدن شد.

من می خواستم روی یک کمپین کار کنم چون به عنوان یک مقیم دائم که هنوز نمی تواند رای دهد، می خواستم هر کاری می توانستم انجام دهم تا ترامپ را به عنوان یک رئیس جمهور یک دوره ای تبدیل کنم.

من فقط یکی از افراد زیادی هستم که از دبیرستان مريلند و از دانشگاه برکلی در دانشگاه برکلی به کمپین های مختلف ملحق شده اند تا تفاوتی هم ایجاد کند.

جوانان گاهی اوقات یک رپ بد و کلیشه ای به عنوان تنبل بودن، معتاد به تکنولوژی و تحت عنوان. در حالی که ما ممکن است نیاز به قرار دادن تلفن های ما بیشتر، ما تنبل و یا تحت عنوان نیست -- ما نسل ی که توسط عمل رانده شده است. در کشوری که نابرابری رو به افزایش است، و بدهی های دانشجویی را خرد می کند و همه چیز را بدتر می کند، باید به لحظه ای بالا برویم و یکی از مقدس ترین وظایف دموکراتیک خود را به کار بگیریم: رای دادن.

متاسفانه، ایالات متحده دارای یکی از پایین ترین نرخ های شرکت جوانان رای دهندگان در جهان است. اما این به این دلیل نیست که ما نمی خواهیم رای بگیریم یا فکر کنیم که غیر ضروری است - در بسیاری از موارد، ما آن را پیچیده می بینم که ثبت نام رای دهندگان و روند رای گیری را با ایمیل حرکت کنیم.

با فشار دادن جوانان به بازگشت به خانه یا شرکت در کلاس های آنلاین از ایالت های مختلف، ثبت نام رای دهندگان و درخواست های رای گیری ممکن است بیش از همیشه پیش از انتخابات نوامبر گیج کننده به نظر می رسد.

اما اینطور نیست. با کمی تحقیق می توانید درمورد نحوه رای دادن و کمک به توانمند سازی دوستان، خانواده ها و همسایگان خود برای این کار نیز تحقیق کنید. این نتیجه بخش ترین انتخابات عمر ماست و هیچ نمی تواند در حاشیه بنشست.

در خط بیش از حد به نوشتن در نامزد شوخی و یا پرش به ریخته گری در یک رای دادن وجود دارد زیرا شما در یک حالت عمیق آبی. به آنچه در خطر است و ارزش های مشترکی که برای آن مبارزه می کنید فکر کنید. من شخصا کار برای کمپین ریاست جمهوری جو بایدن را در جولای 2019 آغاز کردم چون می خواستم برای کسی با همدلی و دلسوزی کار کنم.

در طول دوره اولیه، بسیاری از موضوع مبارزات انتخاباتی جو را ناتمام می دید، اما در حال حاضر با بدادارهی آشکار ترامپ از COVID-19 و روابط نژاد، اگرداندن روح ایالات متحده دقیقا همان چیزی است که ما باید انجام دهید. ما به هر کسي که بتونه حرف بزنه، سازمان دهي کنه و راي بده نياز داريم

ما کمتر از 90 روز از انتخابات - هنوز دیر نیست که درگیر. از صحبت کردن در مورد ارزش های خود، پیوستن به کمپین، بانکداری تلفنی، ثبت نام مردم برای رای دادن و مرور روند رای گیری توسط ایمیل، راه های زیادی برای درگیر شدن در وظیفه مدنی وجود دارد.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن