'ما کمک کند': جلوگیری از ریختن دستمال مرطوب - حتی خرس عروسکی در توالت, درمان گیاهی می پرسد

پل Kuehnel York Daily Recordمنتشر شده 6:00 AM EDT آوریل 8 سال 2020به عنوان اقامت در خانه سفارش نورد در سراسر پ

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

به عنوان اقامت در خانه سفارش نورد در سراسر پنسیلوانیا در مارس 1, الگوی دفع زباله نیز تغییر مهاجرت از یک ترکیب تجاری و مسکونی به بیشتر های مسکونی.

با تغییر ناگهانی آمد چالش های جدید برای کسانی که در پایان دریافت از جریان زباله.

بیشتر و بیشتر مواد ضد عفونی کننده دستمال مرطوب و پوشک بچه و دیگر اشیاء خارجی به معنی این نیست برای سیستم های فاضلاب آغاز شده و جریان از طریق لوله. مشکل نیز افزایش یافته است در تخلیه زباله کسب و کار.

فرانکی Campagne مدیر کل نیویورک تصفيه خانه فاضلاب به تازگی ایستاده بود بالای مخزن به پایین نگاه خاکستری آشفته سوپ فاضلاب.

"وجود دارد یک کهنه" او گفت: با اشاره به چرخش سفید وصله. و سپس یکی دیگر و یکی دیگر از چرخاندن پارچه مستطیل به سرعت چرخید گذشته به عنوان جریان ثابت از اشیاء ناخواسته به رهبری به یک تونل تاریک.

کارخانه مدیر توضیح می دهد که چگونه این ظرف ژنده پوش و ضد عفونی کننده دستمال مرطوب و اشیاء دیگر که نمی شکستن در حالی که سفر در 100 مایل از مجموعه لوله کشی مسدود شده از ورود آسیب پذیر بخش هایی از گیاه.

دو قد بلند نقره ای جعبه نزدیک نگه دارید افزونه نوار سیستم های غربالگری که برای اولین بار و آخرین خط دفاع جدا از این شناور پدیده از این گیاه قبل از آن را می تواند خراب کردن پمپها و مسدود کردن لوله کشی.

Campagne مسئول در حال حرکت 10 میلیون گالن فاضلاب یک روز از هشت شهرداری از طریق یک روند درمان که در نهایت حرکت می کند که آب به Codorus نهر جلسه تعیین معیارهای زیست محیطی.

این گیاه در منچستر شهرستان nestled بین مسیر 30 و Codorus. این یک تکامل از بهترین شیوه های درمان فاضلاب در همان محل پس از سال 1915 با توجه به Campagne. اولین ساختمان هنوز هم وجود دارد همراه با ساخت و ساز مدرن و فن آوری است.

این صنعتی است که در مقایسه با سبز بهار نهر بانک Codorus نهر. میراث راه آهن نوین شهرستان پارک اجرا می شود در مقابل بانک و عقاب طاس پرواز در سراسر نهر. صورتی گلهای شکوفه در چمن اطراف بتن پناهگاه که مجریان 6-پا-قطر لوله سریع, روان, تیره, خاکستری, آب.

فرآیند غربالگری

همانطور که برای بار screeners آنها بخش مهمی از عملیات. آنها صفحه نمایش با سوراخ, در حدود یک اینچ در قطر به دام انداختن آنچه که نمی توانید آنها را در عبور فاضلاب. یک حمله که به نظر می رسد بیشتر شبیه به یک فلز شانه با گسترده ای کوتاه دندان ابجو بد و کم مایه گذشته روی صفحه نمایش و می کشد تا مواد به یک ناودان یا مجرای سرازیر استفاده از یک فرآیند خودکار.

خروج از غربال یک پیچ نوار نقاله با استفاده از لوله های فولاد ضد زنگ با پیچ تعطیل داخل به حمل و نقل زباله به یک ساختمان بزرگ با dumpsters. در داخل لوله های خمیر Campagne توصیف به عنوان "چربی و روغن گریس ژنده پوش پوشک بچه (حتی) و خرس و...," حرکت به سوی یک ساختمان کوچک که در آن ذخیره شده است و بريدن دور.

بزرگ و قهوه ای و نیمه خشک مدفوع به صورت تصادفی قطره از یک ناودان یا مجرای سرازیر و شمع در یک بن به اندازه یک وانت قبل از رفتن برای دفع زباله. شدید بوی آمدن از این بن می گوید کثیف داستان از یک هزار و زندگی.

"هزینه آن پول به جای یک پمپ. هزینه آن پول را به جای انواع تجهیزات. آن را هزینه برای تمیز کردن لوله ها" Campagne گفت: با اشاره به خسارت اگر این موارد را در گذشته screeners..

Campagne اشاره می کند که حتی قبل از تاثیر این گیاه, این مواد پیوند با روغن در آب است و می تواند تبدیل به بزرگ حباب گرفتگی فاضلاب خطوط که در آن خروج آنها از خانه به خط اصلی.

این می تواند به طور غیر مستقیم تاثیر مالکان که گرگرفتگی این موارد هنگامی که فاضلاب, پشت کردن به خانه خود را. چربی globs در خطوط فاضلاب هستند نه انتخابی که در آن آنها فرم و مسدود کردن.

در آوریل 29, پنسیلوانیا اداره حفاظت از محیط زیست هشدار در مورد عدم flushable موارد. "بافت حوله کاغذی و تنها با استفاده از دستمال مرطوب از جمله پاک کننده و دستمال مرطوب پوشک نمی توان با خیال راحت برافروخته حتی اگر آنها به عنوان برچسب flushable یا زیست تخریب پذیر است." اين بخش تنها توصیه کاغذ توالت و فضولات انسانی باید برافروخته است.

بیشتر: چگونه کروناویروس مبتلا فرزندخواندگی در شهرستان نیویورک SPCA

بیشتر: Coronavirus عروسی: یک آب نبات حلقه بود و همه در آنجا بود به کراوات گره و سپس تعجب

بیشتر: 'کرونا به این معنی نیست که آنچه در آن استفاده می شود به': موسیقی محلی جانباز Rob Lane می رسد با یک آهنگ

"به عنوان صنعت و تجارت را کاهش عملیات خود را به عنوان مردم ماندن در خانه بیشتر ما می بینیم بیشتر استفاده داخلی" Campagne گفت.

تصادفی آشغال شناور به این نیروگاه افزایش یافته است و در طول اقامت در خانه سفارش زیرا کاربران تجاری تنظیم شده است به عنوان به آنچه که آنها می توانند تخلیه به فاضلاب خطوط. مشتریان مسکونی در سیستم افتخار به کنترل آنها چه خیط و پیت کردن او گفت:.

"جامعه باید به ما کمک کند... بسیاری از اوقات مردم احساس من آن را خیط و پیت کردن توالت آن را رفته است از آن من نیست, سردرد, اما آن را تبدیل به یک سردرد برای مناطق دیگر از جامعه...تاثیر آن بر صاحب خانه به عنوان به خوبی به عنوان گیاه عملکرد" Campagne گفت.

شعله ور سطل زباله

و آن را فقط به مشکلات فاضلاب در افزایش طول اقامت در خانه دوره است.

به تازگی در لنکستر کانتی بهشت Township بار در داخل پن زباله Inc. کامیون زباله آتش و اپراتور پس از پروتکل کاهش یافته است شعله ور توده در خیابان.

این شرکت مجموعه در پاسخ به سه جمله آتش سوزی در کمتر از یک ماه ناشی از مالکان خلاصی از استخر مواد شیمیایی باتری های قابل شارژ و خاکستر با توجه به آماندا Moley بازاریابی استاد راهنما برای پن زباله.

شرکت های ارسال شده یک عکس از یک کامیون در آن Facebook صفحه در 30 آوریل با آن خارج شعله بار ناشی از چیزی است که در سمت چپ زباله برای وانت.

متن این پست آمده است: "ما در حال رفتن به می گویند این یک کمی بلندتر بنابراین مردم در پشت می شنوید - لطفا برای جلوگیری از قرار دادن زباله های خطرناک در منظقه زباله & بازیافت."

آن می تواند هزینه تا $250 ، 000 به جای کل کامیون و "مهمتر از همه کارکنان ما بی بها" Moley گفت. اخیر زباله سوزی نیست در نتیجه هر گونه آسیب.

با توجه به Moley شرکت با 185,000 مسکونی مشتریان را دیدم "20% افزایش در حجم زباله پس از همه گیر ضربه ای که به طور مستقیم در ارتباط به مردم بیشتر در خانه غذا خوردن در خانه انجام حیاط و خرید آنلاین."

او گفت که "میزان مقوا ما می بینیم (رفتن به بازیافت) است که شبیه به آنچه که ما به طور معمول در اطراف تعطیلات."

در تصفيه خانه فاضلاب ضروری نیروی کار است و ادامه عملیات. تا آنجا که برخورد با coronavirus Campagne گفت: "این هیچ متفاوت از برخورد با تمام چیزهای مختلف است که از طریق این گیاه آن است که آیا هپاتیت و ویروس و...ما آماده بودند برای آن است."

او افزود: "آنها می گویند در هالیوود, the show must go on."

عکاس/خبرنگار پل Kuehnel را می توان در رسید pkuehnel@ydr.com.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن