'CeeLo Green توماس Callaway' دلپذیر است اما خوش بین

درجه: 2.5/5.0 توماس Callaway بهتر به عنوان شناخته شده CeeLo Green به احتمال زیاد بهترین راه حل برای رادیو تک آ

توسط NEWSWORLDS در 11 تیر 1399

درجه: 2.5/5.0

توماس Callaway بهتر به عنوان شناخته شده CeeLo Green به احتمال زیاد بهترین راه حل برای رادیو تک آهنگ از جمله "F— شما" و "دیوانه". او آلبوم جدید, CeeLo Green توماس Callawayطول می کشد تن او را بهترین و شناخته شده برای و نرم لبه های آن. در این آلبوم سبز و پیاده روی یک خط بین خشخاش رانده موسیقی او را برای شناخته شده و طبیعی تر صدای او به عنوان معاملات با یک گروه زندگی می کنند و بیشتر با روح و R&B, انرژی یادآور Marvin Gaye و Stevie Wonder با یک کشور و تاب است.

"Slow Down" جان اندرسون پوشش کاملا انگشتان پا, این خط است. ابزار دقیق است خو اما یک اثر خفیفی از رنگ پر جنب و جوش به آن برجسته ترین در آهنگ electric و acoustic guitar solos. گرين خواننده به راحتی به این ابزار دقیق و آهنگ پیام ساده است اما روشن است.

پیام CeeLo Green توماس Callaway به عنوان یک کل, اما پراکنده است. در واقع این آهنگ به آهنگ جریان از آلبوم ریشه صرفا در نوع قوام; میله های سبز به ناتورالیسم در این آلبوم ریتم به جای هل دادن برای سازگار تغزلی معنی. نزدیکترین سبز می آید به یک واحد پیام در آهنگ های مانند "کوچک مادر" و "دروغ نمیگویند." سابق استخدام Wurlitzer و ارگان های پشتیبانی شده توسط شکوه زدنی ابزار به سادگی شیرین و بد بو دختر ballad. دومی معاملات با پدر به عنوان یک نوع از راهنمای آموزشی برای باید ها و نبایدها از پدر و مادر.

"آیا دروغ" این نیز بخشی از این آلبوم را متضاد پیام. در حالی که زنگ ها و گروه کر به وضوح در حال حاضر دیگر صدای قابل ملاحظه ای ساکت تر از سبز را تقریبا به تلگراف همراه با این آلبوم را به عنوان خود است که این خود نشان می دهد. "مردم در حال تماشای," در ضمن می خواهد به تاکید بر اهمیت هر فرد داستان با تمرکز بر حوادث روزمره یک جامعه کوچک است. با وجود این, سبز, شعر, به نظر می رسد به خجالتی و دور از بیش از حد شخصی یک قدم اشتباه در یک آلبوم است که فراهم می کند فرصت کافی برای شخصیت.

"برای شما" ارائه می دهد جذاب ترکیبی از باس و گیتار و سبز است صدای یک رزونانس احساسات در آن کم و اجتناب از خود معمولی falsetto. آن را فریاد می زند که این یک نوع جدید از آلبوم برای خواننده است اما lyrically از درجه اعتبار ساقط خام قدرت عاطفی سبز نیاز به ارائه.

سبز اجرای صوتی اشغال یک محدوده خاص اما در این محدوده او هم می تواند با و یا در برابر ابزار دقیق. در "مردم در حال تماشای," او آواز پر انرژی به مواد منفجره و جفت خوبی با روشن باس و شاخ. اما در "انجام دادن آن همه با هم" او برای تلفن های موبایل از مرحله با punchy گیتار و پیانو عدم خواننده در خصوص جالب جهت.

مانند گرين خواننده, CeeLo Green توماس Callaway یک کیسه مخلوط. برخی از آهنگ ها به صورت جداگانه اما فراموش شدنی آهنگ های این آلبوم واقعا بدون عطر و طعم مانند متوسط پویایی "شما باید آن را انجام دهد همه" یک آهنگ که به نظر می رسد و از بین می رود و بدون توجه کنید. بیش از چند آهنگ که این مشکل داخلی — مشتاق, گروه کر و پیانو از گروه کر "مرا" واقعا, برروی, در حالی که این خوراکی کوبه ای از آیه فراهم می کند تنها یک غیر تعریف.

و در عین حال وجود یک طعم و مزه عظمت در اینجا. اثیری, warbling گیتار و عاطفی حسرت, عملکرد صوتی از "فکر کردن با صدای بلند" است که به طور ناگهانی قطع بدون هشدار شروع به شبح برای تلفن های موبایل از "راه" است. در این مسیر سبز را به یک کاملا جدید soundscape. ارگان تهدید و گیتار آکوستیک, chiming, زنگ, عمیق شاخ و اپرا آواز رویکرد ایجاد فضای وهم آور به عنوان سبز آواز می خواند در مورد پایان تمدن است. "راه" است خالص شلاق زدن یک آهنگ نهایی است که در بالا به مراتب بالاتر از دیگران در این آلبوم است.

شاید با "راه سبز" در تلاش است تا به یک Ozymandias-سبک نقطه خود را در مورد میراث بستن این آلبوم را زودتر تم پدری. اگر این مورد است, آن را به اندازه کافی روشن نیست. "راه" می توانست یک آهنگ بزرگ تر پیچیده آلبوم. افسوس CeeLo Green توماس Callaway نمی کند و با سنگ تیز کردن و تمرکز خود را به اندازه کافی برای رسیدن به سطح لازم است به جای نهایی خود را پیگیری.

خدمه Bittner موسیقی را پوشش می دهد. با او تماس بگیرید در [email protected]. صدای او را در @weakandrewwk.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب