مرکزی نیویورک فلوت و درام سپاه خالق می میرد در بدن گشت و گذار حادثه در نیوجرسی

صدفی Stallsmith York Daily Recordمنتشر شده 3:04 PM EDT Jul 3, 2020سابق مرکزی York, Middle School band مدیر و م

توسط NEWSWORLDS در 13 تیر 1399

سابق مرکزی York, Middle School band مدیر و معلم موسیقی بود کشته در بدن گشت و گذار در حادثه روز شنبه در نیوجرسی.

کن ماتیوز 73 بود گشت و گذار در بدن فقط پس از 6 بعد از ظهر هنگامی که شاهدان گفت که او در یک موج بزرگ زده و سر خود را با توجه به یک گزارش 6abc.com.

آوالون ساحل گشت خاموش بود وظیفه در زمان حادثه اما Avalon پلیس نجات و ساحل گشت در پاسخ به این صحنه ممکن است برای غرق شدن است.

بیشتر: "این به معنای همه چیز را به او': مرکزی نیویورک مربی بیس بال یاد برای آموزش درس های زندگی

ماتیوز کشیده شد از آب توسط تماشاگران و پرسنل اورژانس که اداره احیاء پلیس گفت 6abc. او مرده و در کیپ مرکز پزشکی منطقه ای در کیپ ممکن است دادگاه ،

ماتیوز' مرگ بر اعلام شد مرکزی نیویورک مدرسه فلوت و درام Facebook صفحه بعد از ظهر جمعه. ماتیوز شروع محبوب نی لبک و درام سپاه در سال 1971 زمانی که مدرسه بود تپه شمالی جونیور دبیرستان و کمک به برنامه ریزی برای 50th مراسم در 2021-22 سال تحصیلی.

"او رویایی بود شروع یک نی لبک و درام سپاه در یک مدرسه دولتی در سال 1971 و حتی به او فکر نمی کنم آن را گرفتن و همچنان به عنوان آن را از طریق امروز" Facebook پیام آمده است. "حتی اگر بازنشسته شد در سال 2003 او هرگز دور از fifes و طبل گاهی اوقات در تابستان تمرینات فقط برای جلوگیری از."

این داستان به روز خواهد شد.

صدفی Stallsmith یک روند خبرنگار نیویورک رکورد روزانه. او را می توان در رسید mstallsmith@ydr.com و یا به دنبال در توییتر @ShelStallsmith.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب