چارلز فریتز ' برادلی سوم: 1930-2020

فریتز متولد الیزابت نیوجرسی دوم چارلز و مینا در چهار هوشمند پرماجرا کودکان است. آنها یک خانواده موسیقی هم یکی

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

فریتز متولد الیزابت نیوجرسی دوم چارلز و مینا در چهار هوشمند پرماجرا کودکان است. آنها یک خانواده موسیقی هم یکی که عاشق می خوانم در اطراف پیانو در اتومبیل خود را در گروه کر کلیسا. فریتز را صدای قوی بود ثابت در Goleta Presbyterian Church choir و بعد از آن در اولین کلیسای پروتستان به دنیا آمد. او با بازی پیانو " صور " و "خیلی ضعیف ویولن." اما او دوست داشتن موسیقی خود را در نزدیکی و کتاب های خود را در خصوص رمز و راز است. او می گفت که هر چیزی که ارزش یادگیری شما می توانید در یک کتاب. او دوست داشت در حال اجرا; او عاشق اقیانوس و شکسپیر و لیکرز ... جری وست سال است.

فریتز با حضور Bowdoin کالج در نیوبرانزویک مین قبل از خروج از اوایل ورود به دانشگاه پیتسبورگ دانشکده پزشکی. او در ادامه به عنوان یک جراح پرواز در نیروی دریایی مستقر در ایستگاه هوایی نیروی دریایی میرامار در سن دیگو ، او بسیار افتخار است که زمان و سپاسگزار تجارب فرصت ها و دوستی مادام العمر او یافت می شود وجود دارد. رزیدنتی پزشکی خود را خدمت کرده بود در بوفالو, نیویورک, اما آفتاب به نام تا او و همسرش دونا بسته بندی شده کودکان و نوجوانان در استیشن واگن و سفر بازگشت غرب شروع زندگی جدید خود را در Solvang و ایجاد آنچه که توسعه را به یک قوی شناخته تمرین خصوصی در زنان و زایمان و ناباروری است.

اهمیت هر بیمار با انگیزه فریتز در سراسر زندگی حرفه ای او. هنگامی که آن را تبدیل به آشکار است که زبان اسپانیایی کمک خواهد کرد او را به خدمت بسیاری از بیماران خود را به طور موثر تر از او خریداری اسپانیایی نوار و آموخته در حالی که رانندگی به دفتر و بیمارستان است. زمانی که او در تماس با تلفن خانه زنگ زد بدون توقف. حتی میز شام سالم بود. و هنگامی که معلم به نام فریتز پرتاب فر میت در یک beltloop در ران به حمل "قابل حمل" تلفن فقط در مورد او مورد نیاز است. توسط خانواده برآورد او تحویل نزدیک به 5000 نوزادان در شهرستان است.

برادلی خانواده نقل مکان کرد به سانتا باربارا شش سال بعد که دکتر ب تقویت عمل خود را به عنوان رئیس ستاد Goleta Valley Community بیمارستان داوطلب در UCSB زنان درمانگاه و بر داشت خود را به عنوان بخشی از تیم پزشکی از سانتا باربارا شهرستان Planned Parenthood. کسانی که همیشه آسان نیست بار.

دکتر چارلز آرتور Bradley پیوست کارکنان طولانی نیست پس از Roe v. Wade تصمیم گیری و آن را بسیار روشن است که این نبرد بود که به دنبال او در طول زندگی حرفه ای او. او در مواجهه معترضان در درمانگاه در کلیسا و در خانه است. وجود سنگ پرتاب از طریق پنجره آشپزخانه و یک غریبه بر روی پشت بام در اواخر شب. یک هفته صبح یک مرد در زنجیر خود را به قسمت زیرین خودرو, تلاش برای نگه داشتن دکتر برادلی از رفتن به محل کار. پلیس به نام مرد دستگیر و دکتر برادلی در ادامه به کار می کنند چرا که او تا به حال بیماران در انتظار است.

او تبدیل شده بود شدید اما آرام حمایت از حق زنان برای کیفیت و مقرون به صرفه مراقبت های بهداشتی. او معتقد بود که زنان باید همیشه این فرصت را به سلامت خود طرفداران و زمانی که بازنشسته شد به عنوان مدیر پزشکی tri-county, Planned Parenthood, او می دانست که او توزیع مسئولیت های خود را به نسل جدید و حرفه ای که حتی بهتر مجهز برای پیشبرد این چالش است. در خصوص تجربه در برنامه ریزی والدین, یک خواننده این مقاله مراجعه کننده به دکتر برادلی به عنوان "استاد مهربانی دکتر برادلی."

خانواده بود و همه چیز را به فریتز. او سفر شجاعانه با چهار بچه در سفرهای اردویی و صلیب کشور تعطیلات به مین است. او تمام خانواده در تونل دنباله یک سال و کوله پشتی پر از کتاب آموزش گراند کانیون. او رقصید پایین خیابان اصلی در دیزنی لند, شاید چند بار بیشتر از او دوست دارند. او بسیار سپاسگزار است که فرزندان خود هنر (برندا) الن (ریچارد) کارن (راب) و روت (Zegory) خود را پیدا قوی و متفکر و محبت مردم است. او عاشق شنیدن در مورد موفقیت ها و ماجراهای خود را grandkids براد, جیمز, مت, ربکا, بیلی و کریس. او بسیار افتخار می کنم. چند ماه پیش او را ملاقات کرد او اولین نوه بزرگ. "طلایی هولدن" به نام او او و او در عشق بود.

فریتز قادر به عبور مسالمت آمیز در خانه خود را از طریق قدرت عشق از آنی است. آنها به اشتراک گذاشته 31 سال از ازدواج فوق العاده سفر به دانمارک و تعداد بی شماری از احزاب شام های آنی شگفت انگیز پخت و پز. او یاد گرفته به صحبت دانمارکی به شگفتی و سلامتی از همه. او می دانست که او بود گرامی با دوستان و خانواده از جمله آنی دختر, لیندا, و, نوه, EJ.

جای خود را متفکر کارت و گل و تماس با یک دوست, گوش دادن ارسال یک توجه داشته باشید بیان قدردانی و آن عبور کند. و هنگامی که زمان مناسب است سهم در آغوش گرفتن سهم نان تست به نوع انسان است.

ما از دست شما پدر و بیش از کلمات سخن می گویند.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن