شامپانزه و سگ و فیل

نیک ویلز ادعا میکند در ژوئن 25 ستون است که انسان ها تنها گونه های است که می تواند دوچرخه سواری. چه! Au contrai

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

نیک ویلز ادعا میکند در ژوئن 25 ستون است که انسان ها تنها گونه های است که می تواند دوچرخه سواری. چه! Au contraire, مون فرر. من دیده شامپانزه و سگ و حتی یک بچه فیل (صحبت از توجه نشده که در دا اتاق) دوچرخه سواری.

و آنچه در این مورد خوراکی انگشتان دست ؟ پروردگار من است که چنین حرکت نژادپرستانه! آن را معتبر حرکت انگشت شست و سبابه برای شبیه سازی ترک خوردگی از شلاق. هر کسی یافت خوراکی انگشتان دست خود را (مگر اینکه آواز همراه با یک Bobby Darin لحن) باید اخراج خود را از اشتغال جریمه تخلفات متعدد با تکرار تزریق بوتاکس در وب سایت خود ،

با راه نیست عمل بسیار از پیدا کردن نژادپرستی در همه چیز نژادپرستانه خود را. من خسته از دروغ متهم و یا مورد بررسی قرار گرفت چون من سفید است. جلوگیری از آزار و اذیت. جلوگیری از دیوانگی است. عاقل ذهن مهم است. SMM (بازاریابی اجتماعی رسانه ها).

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن