COVID و تظاهرات تسلط سانتا باربارا کانتی بودجه جلسات

برنامه ریزی برای آینده در میان همه گیر ممکن است به نظر می رسد مانند یک شات در تاریکی اما سانتا باربارا شهرستان

توسط NEWSWORLDS در 21 خرداد 1399

برنامه ریزی برای آینده در میان همه گیر ممکن است به نظر می رسد مانند یک شات در تاریکی اما سانتا باربارا شهرستان هیئت ناظران رای دادند 4-1 روز سه شنبه به تصویب بودجه سال آینده, که طول می کشد را به حساب این شهرستان پیش بینی شده $21.7 میلیون دلار ضرر در درآمد به عنوان یک نتیجه از اقامت در خانه نظم و بلندی سوال که تا چه حد دولت فدرال و تسکین بودجه شهرستان را دریافت خواهد کرد ،

"امروز نشانه تصویب بودجه ما برای سال جدید 2021 گفت: شهرستان, مدیر عامل مونا Miyasato. "اما در این سال بودجه نیز نشان دهنده گذار. ما در حال حرکت در آن محل است که از یک شروع و یک پایان است و به همین دلیل بسیاری وجود دارد و عدم قطعیت — که به خودی خود نشانه آن است که ما در یک گذار.

"چگونه ما این بودجه امروز به احتمال زیاد مجموعه راه ما برای چند سال آینده آمده است."

بودجه کارگردان Jeff Frapwell گفت که به دلیل این شهرستان نگهداری می شود "بسیار قوی" ذخایر استراتژیک قبل از COVID-19 و دلیل آن را بیش از حد شاهدانه درآمد مالیاتی کسانی که بودجه کمک خواهد کرد که سطحی از دست دادن درآمد از این بیماری همه گیر. برای مثال 3 میلیون دلار در شاهدانه مالیات و $3.8 میلیون دلار در ذخایر استراتژیک استفاده می شود برای پوشش ضرر و زیان درآمد در شهرستان و بخش خدمات اجتماعی فراهم می کند که مواد غذایی, بهداشت, مراقبت از کودکان و بزرگسالان محافظ خدمات.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"چند بار از من خواسته خودم در بسیاری از این جلسات 'است که ارزش آن با در نظر گرفتن تمام این سوء استفاده به حمایت از شاهدانه صنعت?'" 5 منطقه سرپرست استیو Lavagnino گفت. "... وقتی که من نگاه در بودجه سال جاری گفت پاسخ این است که بله. آن را به ارزش آن است. من فکر می کنم ما شنیده ام که این خدمات در حال رفتن به ذخیره شود. این بودجه بدون شاهدانه درآمد می شده اند یک فاجعه کامل."

طی پنج ساعت جلسه سرپرستان بودند در توافق با بودجه به عنوان پیش نویس اما آنها wrangled با چگونه به بهترین توزیع شهرستان $688,000 از زمانی بودجه. آنها توافق کردند به اختصاص بودجه برای خدمات حیوانات یک گروه همچنان در جستجوی یک مدیر جدید و صحبت با چند تن از اعضای عمومی که تاسف باید خود را برای یک زمان دامپزشک و همچنین یک دادگاه دستور برنامه در رفتاری سلامتی برای کسانی که مبتلا به بیماری روانی جدی.

دوم منطقه سرپرست گرگ هارت همچنین پیشنهاد اختصاص 500 ، 000 دلار برای یک صندوق سهام به عنوان یک راه برای فعالانه در پاسخ به قتل جورج فلوید و پس از آن سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات در سراسر خشونت پلیس علیه سیاه و سفید از مردم و مردم از رنگ است که هیئت مدیره با موافقت و رای به استثناء منطقه 4 استاد راهنما پیتر آدم.

"وجود دارد یک غول موضوع که جلو آورده حوادث گذشته چند هفته" هارت گفت. "قتل جورج فلوید اتحاد گالوانیزه این کشور و مردم در جامعه ما هستند و خواستار آن است که دولت در پاسخ به قابل توجه نژادپرستی نظاممند مسائل وجود دارد که در جوامع ما در سراسر کشور" هارت گفت.

وی پیشنهاد ایجاد $500,000 سهام صندوق به طوری که این شهرستان را ملموس راه برای مقابله با نژاد پرستی و تبعیض در جامعه است. هر چند او گفت: معلوم نیست که چگونه این بودجه استفاده خواهد شد در حال حاضر او معتقد است که وجود خواهد داشت افزایش تشکیل دهنده خواسته که در این شهرستان باید آماده.

"من از آنها بدم میاید برای ما در یک موقعیت که در آن ما نگاه ما به بودجه و می گویند ما نمی باید یک راه برای پاسخ به مشروع مهم درخواست از جامعه" هارت گفت. "من فکر می کنم آن خواهد ارسال یک پیام قوی است که ما آماده هستند و آماده تعامل جدی در مورد مسائل است که در حال roiling کشور ما است."

ایمنی عمومی ترین بهره از نظر تا حد زیادی با توجه به های اخیر در سراسر کشور تظاهرات علیه خشونت پلیس. بسیاری از اعضای جامعه به نام برای defunding از پلیس محلی بخش و شهرستان کلانتر دفتر. با زندان جمعیت در کم تاریخی به دلیل COVID-19 بیشتر صحبت کرد که در امنیت عمومی بخشی از بودجه استدلال وجود دارد که بدون نیاز به "بازگشت به حالت عادی است."

"وجود دارد هیچ بصری واضح تر از بی عدالتی های جاسازی شده در وثیقه و سیستم عدالت کیفری از زمانی که وکیل, قاضی ناظر و دادگاه کارکنان تمام عمدتا سفید در حالی که متهم است یک فرد از رنگ" گفت: Danielle De Smeth یک وکیل مدافع جنایی. "بودجه اظهارات ارزش و شما باید کنترل بیش از تسطیح بسیاری از این بی عدالتی. هیچ دلیلی وجود ندارد سانتا باربارا نمی تواند منجر به راه در طراحی مجدد امنیت عمومی."

د Smeth توصیه می شود reinvesting برخی از ایمنی عمومی پول به آموزش و پرورش, پیشگیری و درمان به جای هدر رفتن آن کسی که "زندانی در یک سلول زندان."

ناظران در حال برگزاری یک جلسه در روز پنج شنبه به آدرس نژادپرستی در سیستم عدالت کیفری و دعوت به ورودی در تغییرات سیستمیک است که ممکن است اجرا در شهرستان سانتا باربارا. هیئت مدیره نیز ممکن است برای ارسال سوالات و یا توصیه به دادستان منطقه و کلانتر دفاتر. این جلسه خواهد بود بصورت زنده در اینجا در روز پنج شنبه در ساعت 9 صبح


در سانتا باربارا مستقلکارکنان ما در حال کار در سراسر ساعت برای پوشش هر جنبه ای از این بحران — مرتب سازی حقیقت از شایعه. ما خبرنگاران و سردبیران در حال پرسیدن پرسش های دشوار ما مقامات بهداشت عمومی و گسترش این کلمه در مورد چگونه همه ما می تواند کمک به یک دیگر. جامعه ما نیاز دارددر حال حاضر بیش از هر زمان — و ما به شما نیاز دارید به منظور حفظ و انجام این کار مهم انجام می دهیم. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب