انتخاب آینده: نگاه کردن به کلاس های فوتبال کال در سال های ۲۰۲۱، ۲۰۲۲

سال چهارم دوران جاستین ویلکاکس است و فوتبال کال از یک استراتژی جذب مجازی ستاره ای برای کنار هم قرار دادن کلاسی

توسط NEWSWORLDS در 13 شهریور 1399

سال چهارم دوران جاستین ویلکاکس است و فوتبال کال از یک استراتژی جذب مجازی ستاره ای برای کنار هم قرار دادن کلاسی از سال ۲۰۲۱ استفاده کرده است که در ۲۵ تای برتر این کشور قرار دارد. همانطور که خرس به دنبال پر کردن چند سوراخ باقی مانده در آن کلاس، آنها نیز حتی بیشتر به آینده نگاه کنید. در سپتامبر 1، استخدام فوتبال کالج به طور رسمی اجازه داده شد برای شروع ارتباط با دانش آموزان آینده نگر در کلاس 2022 — مربیان فوتبال کال در حال حاضر با هم قرار داده 46 ارائه می دهد برای دانش آموزان و ورزشکاران ورود به سال راهنمایی خود را از دبیرستان.

کلاس آبی و طلا در سال ۲۰۲۱ لود شده است، و نقاط قوت آن از دو منطقه خاص می آید. خرس ها در سال های آینده از طریق هوا تیز خواهند بود، چرا که چهار عضو برتر این کلاس همگی در سمت هجومی توپ می آیند. گیرنده های چهار ستاره J. مایکل Sturdivant و ماوین اندرسون خواهد شد به پایان می رسد تنگ Keleki لاتو و جرمین تری بسیار دارای امتیاز در ابتلا به پاس از خط حمله کای میلنر بپیوندند.

خط دفاعی کال نیز فوق العاده از کسانی که آهنگسازی این کلاس بهره مند شوند. دفاعی کالیفرنیایی به پایان می رسد Myles ویلیامز، درک ویلکینز و آکیلی کالهون همه در 1000 استخدام برتر این کشور توسط 247Sports رتبه بندی شده است، و ویلکینز و کالهون، به طور خاص، بازیکنان بسیار دارای امتیاز هستند. linemen بلند هستند و نمایش گام اول سریع خاموش ضربه محکم و ناگهانی، صفات است که ممکن است رقیب Pac-12 تیم در سال های آینده خالی از سکنه.

در حالی که گروه های موقعیت دیگر به اندازه امتیاز بالایی نیستند، کال هنوز موفقیت پیدا کرده است. در خارج از مدافعان موسی اولادجو و پاتریک هیساتاکه مدافعان بلند قد و پر رنگ هستند که به جامعه آبی و طلا خواهند پیوست. در نگاه اول، خط حمله خرس ها و واحدهای پشت دفاعی ضعیف تر به نظر می رسد، اما آنها هر دو موقعیت که در آن کال می تواند استعداد توسعه است.

مقابله توهین آمیز باستیان سوینی و باشگاه فوتبال Kaleb هیگینز مقدار زیادی ماهر هستند. آنگوس مک کلور مربی خط حمله به خاطر استخدام و توسعه مردان خط کش مشهور است و رایان لانکه و دیلن جمتگارد که او آنها را استخدام کرد، می توانستند به چهره های کلیدی در ورزشگاه مموریال شکوفا شوند. به همین ترتیب ، بازی لو ماگیا Hearns و ایمنی Fatuvalu Iosefa پشت دفاعی ورزشی پیوستن به backfield کال است که مقدار زیادی از بازیکنان قبلا کم ارزش ، هوشمند در طول چند فصل گذشته تولید شده است.

سوراخ واقعی در کلاس خرس از سال 2021 در داخل مدافع و در حال اجرا به عقب آمده -- آبی و طلا هیچ تعهدی در هر دو موقعیت ، با این حال هیچ یک از دو موقعیت نیاز فوری است. اگرچه کال فاقد در داخل مدافعان در کلاس سال اول ورودی سال 2020، آن را تا به نه عظیم در فهرست فعلی خود را. اتاق پشت در حال اجرا به طور مشابه شلوغ است، با چهار tailbacks ورودی پیوستن به چهار returners.

با این حال استخدام شدگان با استعداد در کلاس سال ۲۰۲۱ باقی می مانند. در حال اجرا پشت جاستین جانسون، که تصمیم خود را در اواخر این ماه اعلام خواهد کرد، و بایرون کاردول، یکی از 10 پشت برتر در کشور، هر دو کال را یک مقصد بالقوه در نظر می گیرند. در حالی که خرس ممکن است در داخل مدافع اضافه کنید، چهار ستاره در خارج از مدافع یانی Karlaftis باقی می ماند غیر متعهد به یک برنامه است. خلیج منطقه محلی Kaleb Elarms - Orr می تواند آخرین پایان دفاعی را به یک خانه دانشگاهی و ورزشی در برکلی.

چنین قطعیت هایی حتی بیشتر از بسیاری از ذهن ها در کلاس سال ۲۰۲۲ است. با این حال، دو نفر از ۱۰ بازیکن برتر آن کلاس در حال حاضر تعهداتی را اعلام کرده اند. چهار مدرسه Pac-12 استخدام امضا کرده اند. خرس ها نیز مشغول بوده اند، به احتمال زیاد بحث در مورد فوتبال، دانشگاهیان و فرصت های شغلی با دانش آموزان آینده نگر. رویکرد جامع کال به استخدام تحسین زیادی را به دست آورده است.

در حالی که آبی و طلا هیچ تعهد تا کنون، مقدار زیادی از بازیکنان علاقه مند به آمدن به کال ورزشکار جیل تاکر وجود دارد، پایان دفاعی Gracen هالتون و پایان تنگ سام روش فقط چند نفر از بسیاری که می تواند خرس در چند سال است.

متعهد کردن آینده خود به یک مدرسه خاص یک فرایند ساده نیست. از دیدگاه های فوتبال، دانشگاهی و حرفه ای اهمیت دارد، چرا که دانش آموزان آینده نگر باید یک جامعه و یک آموزش و پرورش و همچنین یک تیم را انتخاب کنند. کلاس های خرس ها در سال های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ در نهایت آن تصمیمات را منعکس خواهند کرد.

جاسپر کنزو سوندین فوتبال را پوشش می دهد و معاون سردبیر مسائل ویژه است. تماس با او در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب