Royals: ما مخالف

مقاله "سن مارکوس Rebranding دشمنی هستند در نتیجه سوء تفاهم" من اعتصاب به عنوان یک گرایش قطعه در نظر گرفته شده

توسط NEWSWORLDS در 3 مرداد 1399

مقاله "سن مارکوس Rebranding دشمنی هستند در نتیجه سوء تفاهم" من اعتصاب به عنوان یک گرایش قطعه در نظر گرفته شده برای tamp پایین فارغ التحصیلان نارضایتی و تغییر درک عمومی. چه سوء تفاهم? جدید اصل در پاسخ به یک دانشجو آغاز تغییر علامت تجاری آرم برای San Marcos Royals. ما فارغ التحصیلان اشتباه یا گمراه هستند; ما در اختلاف است. آرم به نمایندگی سنت SMHS برای چند دهه. آن را رک و پوست کنده به نظر می رسد جدید اصلی نیست مشورت بسیار به طور گسترده ای در همه زمان ASB و یک تعداد انگشت شماری از فارغ التحصیلان. این گروه FB صفحه که در آن هارون Solis اول ارسال شده در اخبار از تغییر بیش از 2500 عضو دارد. در حالی که بخش کوچکی از کل فارغ التحصیلان San Marcos, شرط من این است که تنها بزرگترین سلطنتی فارغ التحصیلان در سراسر. چرا درخواست بازخورد وجود دارد ؟

من نگرانی های جدی در مورد روند بیش از حد. دکتر گلیزر نقل شده است که گفت: او معتقد است که در دانش آموزان به آژانس. چه اتفاقی می افتد در چهار سال اگر یک دانش آموز می خواهد به تغییر رنگ و یا نام مستعار Royals? درب باز است.

من همچنین توجه داشته باشید که نویسنده این مقاله موفق به دریافت یک بیانیه از فارغ التحصیلان که در مخالفت با دکتر گلیزر. ما سخت برای پیدا کردن. مقاله ای در راه های بسیاری است که توهین به شعور کسانی از ما که در مخالفت با تغییر آرم با گچ آن را به یک "سوء تفاهم است." اوه ما درک می کنیم. ما فقط آن را دوست ندارم.

اندرو هافمن سان مارکوس التحصیل کلاس از سال 1980.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب