شهر برکلی به دریافت بیش از $1M در منسنتو حل و فصل

شهر برکلی دریافت حداقل 1 میلیون دلار برای کاهش polychlorinated biphenyl, یا PCB آلودگی منابع آب از های اخیر حل

توسط NEWSWORLDS در 9 تیر 1399

شهر برکلی دریافت حداقل 1 میلیون دلار برای کاهش polychlorinated biphenyl, یا PCB آلودگی منابع آب از های اخیر حل و فصل با چند ملیتی كشاورز شرکت مونسانتو به عنوان اولین گزارش Berkeleyside.

برکلی بود در میان یک گروه از 13 شهرها و استان ها است که در زمینه یک کلاس اقدام شکایت علیه مونسانتو. این عمل منجر به یک $550 میلیون دلار حل و فصل چهارشنبه اعلام کردند با هدف جبران خسارت مناطق آسیب دیده هزینه مدیریت آلودگی آب و رسوب توسط بورد مدار چاپی. حل و فصل خواهد شد و پرداخت های بین المللی شرکت داروسازی بایر به دست آورد که مونسانتو در سال 2018 است.

قبل از آنها ممنوع در ایالات متحده در سال 1979 PCBs مشترک بودند صنعتی ترکیبات مورد استفاده در سطح بین المللی. Pcb ها نشان داده شده است به علت مشکلات در سیستم ایمنی و عصبی و سیستم تولید مثلی انسان و همچنین سرطان در حیوانات, به گزارش آژانس حفاظت از محیط زیست.

مونسانتو تنها تولید کننده pcb ها در ایالات متحده به فروش می رسد این ترکیبات از نظر قانونی بین سال های 1935 و 1977 اما یک سری از پرونده های حقوقی ادعا شده که این شرکت می دانستند PCBs شد خطرناک برای سلامت عمومی و محیط زیست است.

به گفته دادستان شهر فریماه قهوه ای, کلاس عمل حل و فصل رسیده بود پس از پنج سال از "ستیز" دادخواهی بین شاکیان و مونسانتو. بیش از یک دوجین دعاوی واصل شده اند در برابر مونسانتو پس از 2015 به دنبال هزینه برای بازیابی سروصدا و آلودگی محیط زیست گفته می شود ناشی از PCBs قهوه ای اضافه شده است.

با توجه به قهوه ای و حل و فصل توزیع خواهد شد به 2,528 شهرها و استان ها و مناطق دیگر زیر تصویب دادگاه.

"برکلی یکی از تعداد نسبتا کمی از حوزه های قضایی که به طور فعال به دنبال ادعاهای علیه مونسانتو و آن دسته از اشخاص که در حال حاضر مذاکره حل و فصل خواهد شد که در سراسر کشور بهره مند شوند" براون گفت: در یک ایمیل.

بسیاری از آب در سراسر کشور از جمله خلیج سان فرانسیسکو شده اند آلوده به علت ترشحات از pcb ها با توجه به قهوه ای است. چرا که برکلی به اجرا در شهرداری جداگانه storm sewer system است که منتشر شده در خلیج سان فرانسیسکو براون گفت که در ایمیل برکلی شد درگیر در دعوی قضایی علیه مونسانتو.

شورای شهر تعیین خواهد کرد که چگونه به استفاده از وجوه حاصل از حل و فصل, قهوه ای اضافه شده است.

"خلیج سان فرانسیسکو است گرانبها منطقه ای منابع و برکلی شده است در خط مقدم جنبش ملی برای حفاظت از آبراه های ما" گفت: شهردار برکلی جسی Arreguín در آزادی مطبوعات. "ما مفتخریم به رهبری تلاش ها برای محافظت از آن را دوباره و برای حفاظت از آب در سراسر کشور و ملت است."

این قطعنامه از این اکشن کلاس حل شد یکی از یک سری از توافقات بیش از مونسانتو دادخواهی که بایر به تازگی تکمیل شده و در نتیجه در کل حل و فصل پرداخت بیش از 10 میلیارد دلار با توجه به بایر آزادی مطبوعات. این موافقت نامه مسئولیت اعتراف یا تخلف از آزادی مطبوعات می افزاید.

بایر نیز وارد جداگانه توافق با واشنگتن نیومکزیکو و واشنگتن در مورد مشابه PCB ادعا می کند که در نتیجه در شهرک جمعا حدود 170 میلیون, با توجه به آزادی مطبوعات.

تماس با الکساندرا فلدمن در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @a_p_feldman.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن