شهر سانتا باربارا بسته پارکینگ ساحل

سانتا باربارا مقامات شهرستان را تعطیل ساحلی پارکینگ برای چهارم جولای آخر هفته فقط یک روز پس از شورای شهر به بن

توسط NEWSWORLDS در 12 تیر 1399

سانتا باربارا مقامات شهرستان را تعطیل ساحلی پارکینگ برای چهارم جولای آخر هفته فقط یک روز پس از شورای شهر به بن بست رسیده 3-تا-3 بر اینکه سواحل شهرستان باید تعطیل شود. تصمیم به پارکینگ طراحی شده برای تضعیف ساکنان از لس آنجلس و ونتورا شهرستان — جایی که تمام سواحل تعطیل شده اند — از بازدید از سانتا باربارا امید اندازهایی خود را از سواحل شهرستان.

با بی حد و حصر انتظار می رود هزاران نفر به فرود در سانتا باربارا برای اتش بازی-رایگان جشن شهرستان و مقامات شهرستان در حال تلاش برای کشف فعالیت های که هنوز هم مجاز است و هم ممنوع است. برای مثال شهرستان مقامات بهداشت عمومی باید فقط فرمان داد که تمام میله در سراسر شهرستان تعطیل خواهد شد بدون در نظر گرفتن اگر آنها امن مجوز برای ناهار خوردن در سرویس غذا با توجه به نینا جانسون در شهر مدیر دفتر. تا زمانی که اخیر توضیح مسئولان شهرستان عملیاتی شدند بر این باور است که میله های زندان خواهد بود ممنوع از خدمت هر یک از مشتریان در داخل خانه اما این میله با مواد غذایی مجوز می تواند در خدمت خارج است. که ظاهرا این است که دیگر مورد.

هیچ چیز از راه دور به عنوان ساده به عنوان آن را برای تلفن های موبایل. برای مثال اسکله پارکینگ ممنوع است طراحی شده به هدف قرار دادن مردم امیدوار به استفاده از Leadbetter ساحل. اما این ممنوعیت قرار است معاف کارکنان و مشتریان از کسب و کار عامل در استرنز بندرگاه و اسکله و همچنین liveaboards و فیشر عامیانه. چگونه کسی را ایجاد تمایز هنوز دیده می شود.

شورای شنیده ام این جمعه که چگونه نجات غریق شهرستان اسکله کارگران بندر افسران گشت و البته در همه جا قرمز-shirted سفیران — تمام 12 از آنها — خواهد بود اعزام در کنار اسکله به مودبانه ترویج بیشتر وسواسی مشاهدات اجتماعی فاصله. آنها هم فرستاده خواهد شد تا دولت خیابانی را به مطمئن شوید که بازدید کنندگان با پوشیدن ماسک. کسانی که نمی خواهد بی سر و صدا — و مودبانه — با اشاره به دو pop-up چادر در خیابان دولت — یک در 500 بلوک و یک در 800 بلوک — که در آن شهر کارکنان خواهد بود عبور از ماسک رایگان.

دسترسی به ساحل باقی می ماند یکی از سانتا باربارا را قابل اطمینان ترین مسائل داغ دکمه است که برای آن هیچ امن وسط زمین. این شورا شکست برای آمدن به شرایط با بسته شدن این آخر هفته آینده انجام داده است کمی به slake طوفان نگران و عصبانی و خشمگین ساکنان که مایل به مسئولان شهرستان بازگوی از طریق تلفن و ایمیل و متن. اکثر تماس گیرندگان هستند ناراحت سواحل بسته نشده اند.

در میان مسئولان شهرستان مانند مدیر پل کیسی — وجود شک و تردید است که یک پارکینگ ساحل بان می تواند به طور موثر اجرا شود. بازدید کنندگان کیسی اشاره کرد ثابت کرده اند فوق العاده مصمم و مبتکرانه در گذشته زمانی که تلاش شده است برای جلوگیری از آنها را از سواحل شهرستان. پلیس شهرستان در حال ظاهرا میلی به تبدیل شدن به درگیر در چنین اجرای quagmires به خصوص در حال حاضر در پی سیاه و سفید زندگی می کند ماده تظاهرات که در آن "پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس" تلفن زنگ زد در هوا. او در این تماس بر اساس اضطراری قدرت اعطا شده به شهرستان Administrator.

اجتماعی فاصله اجرای رنج از فقدان رهبری مشخص و یا زنجیره ای از فرمان. در آن درگیر شده اند این شهرستان را در بخش بهداشت و درمان بهداشت خدمات بخش کلانتر, شهر سانتا باربارا در اداره پلیس این شهر پارکینگ بخش. هیچ آژانس به تاریخ گرفته شده سرب در اجرای, به معنی کشت کل گیج کننده و شاید متناقض قوانین و مقررات باید با اتکا بر سیستم افتخار و رعایت داوطلبانه. که به نظر می رسید به کار تا زمانی که ساکنان سانتا باربارا — مانند کسانی که ایالت — به طور موثر به خم منحنی. اما به عنوان موارد جدید باید ballooned به هشدار دهنده سطوح جدید در همان زمان کسب و کار را دوباره باز و تعطیلات جمعیت را آغاز کرده اند برای رسیدن به آن را برای همه روشن است که افتخار سیستم دیگر کافی است. کمتر روشن است که چه کسی یا چه چیزی را پر کردن جای خالی.

در ضمن این باغ وحش باز است به خارج از منزل بازدید کنندگان اما پنبه حلاجی شده قفس بولینگ کوچه و مینیاتور گلف باقی خواهد ماند تعطیل برای سه هفته بعد. به طور منظم گلف, اما, مجاز است به عنوان تنیس است. آن زمان شما را خوانده ام, این دور, هیچ شک دستورالعمل های جدید و قوانین را اعلام شده است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن