حقوق مدنی و شورش

از Facebook پست توسط C. آنیتا Nunez نقل شده در ژوئن 4 نامه بخش بازنویسی تاریخچه و می فرستد پیام اشتباه در مورد

توسط NEWSWORLDS در 23 خرداد 1399

از Facebook پست توسط C. آنیتا Nunez نقل شده در ژوئن 4 نامه بخش بازنویسی تاریخچه و می فرستد پیام اشتباه در مورد شورش به عنوان یک کاتالیزور برای تغییر تدریجی. او نوشت: "پس از مارتین لوتر کینگ جونیور, ترور شد, 110 شهرستانها rioted برای یک هفته ... در نتیجه حقوق مدنی قانون تصویب شد." دو تا از مهم ترین حقوق مدنی قوانین از قرن 20th, حقوق مدنی قانون از سال 1964 و قانون حق رای سال 1965 شد این میوه ها از یک تحول جنبش به رهبری MLK که منظم بود و موشکافانه غیر خشونت آمیز. در سال 1968 شورش پس از مرگ او گسترده تر شد, شکاف بین میانه و شبه نظامیان در جامعه و تولید یک واکنش است که ریچارد نیکسون سوار به کاخ سفید در یک نظم و قانون پلت فرم.

نویسنده ممکن است اشاره به این نمایشگاه مسکن عمل از سال 1968 بود که به قانون امضا شده توسط رئیس جمهور جانسون در طول MLK شورش. اما این قانون به تصویب مجلس با جانسون حمایت قوی در ماه اوت سال 1967 و سنا در ماه مارس سال 1968 هفته قبل از پادشاه مرگ است.

یکی از تاثیر شورش در این قانون به گنجاندن بحث برانگیز عنوان X یک.k.یک ضد شورش وارد عمل شد که استفاده می شود به تعقیب سیاه فعال H. رپ قهوه ای بعد از آن سال. در اخیر نظر قطعه رئیس جمهور سابق اوباما را تشویق تظاهرات مسالمت آمیز و تهاجمی عمل سیاسی در تمام جبهه ها اما هشدار داد: "بیایید نه بهانه خشونت و یا توجیه آن و یا در آن شرکت کنند. اگر ما می خواهیم سیستم عدالت کیفری آمریکا و جامعه به عمل بالاتر اخلاقی, کد, پس ما باید به مدل که کد خودمان است."

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن