شهرستان سانتا باربارا وکیل آریل Calonne پشتیبانی از محلی نگاری

من حمایت های محلی و روزنامه نگاری به این دلیل که قانون اساسی خواسته های مطبوعات آزاد برای حفاظت از دموکراسی اس

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

من حمایت های محلی و روزنامه نگاری به این دلیل که قانون اساسی خواسته های مطبوعات آزاد برای حفاظت از دموکراسی است. که برای تلفن های موبایل بسیار بزرگ و مفهومی, بنابراین اجازه دهید من آن را شکستن به آنچه من درک می کنم و به همین دلیل من مراقبت.

زندگی حرفه ای من در داخل دولت های محلی من گرفته به چهار شهرستانها — پالو آلتو تخته سنگ ونتورا و سانتا باربارا. موضوع مشترک بین این شهرستانها متنوع روشن مردم که به طور فعال شرکت در شهر خود دولت است. به عبارت دیگر شهرستانها کار و جوامع رشد زمانی که مردم در کنترل دولت محلی هرگز راه دیگری در اطراف. "از مردم با مردم برای مردم" یعنی ما پاسخگو به خودمان به عنوان سانتا Barbarans و آمریکایی برای ساخت یک جامعه بزرگ.

من اغلب quipped, هر دو به طور جدی و شوخی که اگر شما می خواهید تا مطمئن شوید که ما پیچ کردن چیزی در تالار شهر ما را ترک به تنهایی به انجام آن خودمان است. چرا ؟ این یک فقدان تجربه و مهارت و یا انرژی است. لینکلن حروف اضافه — از توسط و برای ما یاد می دهد که دولت به سادگی نمی تواند اجرا بر روی خلبان اتوماتیک; آن را افزایش یا کاهش به سطح خواستار جامعه آن را در خدمت.

خوشبختانه دولت های محلی در حال حاضر بیشتر پاسخگو دولت داریم. این عدم امکان عملی بودن شنیده در واشنگتن یا ساکرامنتو واضح است هنگامی که شما مقایسه آن را به صحبت کردن ذهن خود را در یک جلسه شورای Anacapa خیابان و یا صحبت کردن با یک councilmember در یک رویداد محلی مدرسه یا بازار. و من می دانم که مشارکت عمومی کار می کند به دلیل شغل من این است که در واقع اثبات که شما می توانید مبارزه با شهرستان سالن. خدا رو شکر.

آنچه که باید با حمایت از روزنامه نگاری محلی? سال پیش به طور کلی وکیل کالیفرنیا روزنامه انجمن ناشران توضیح داد که آن را به من در این راه: روزنامه نگاران ما در حال ناظر مانیتور که باز کردن پنجره ها از شهر سالن بنابراین ما می توانید ببینید در داخل و می دانم چه خبر است. با باز کردن این ویندوز خبرنگاران اجازه پاک کننده نور خورشید از نظارت عمومی درخشش خود را به دولت. بدون دود-پر پشت اتاق. در حال حاضر این چیزی است که من تماس ضروری تابع!

اما خبرنگاران و روزنامه نگاران را به مراتب بیشتر از فقط باز کردن پنجره برای بقیه از ما که اصلا زمان به تماشای هر جلسه دولت. کار خود را نه فقط در نوشتن آنچه که آنها در حال تغذیه در اخبار منتشر شده — آنها حفاری تفسیر توضیح و ترجمه زبان بوروکراسی به فهم شکر خدا جملات کوتاه. آنها را کسانی که از ما در دولت بررسی خودمان. آنها ما را نگه دارید صادق باشید. که خوب است.

گاهی اوقات کار من بعد اجرا حیطه از کمک بخش خصوصی ایجاد ثروت برای دفاع از محیط زیست ثروت در برابر خصوصی حمله. گاهی اوقات من روز به معنی دیدن مردم جامعه همیشه به نظر می رسد به ترک پشت. من هرگز می دانم. اما من همیشه می دانم که ما روزنامه نگاران محلی وجود دارد خواهد بود به شما بگویم مستقیم داستان. بسیاری از ما می تواند با کمی scrilla که برای حمایت از. در واقع ما نمی توانیم به زمانی که ما جایگزین ماشین-تولید clickbait از interwebs.

بهترین از همه, من پشتیبانی عالی روزنامه نگاری محلی به دلیل آن می تواند من را به خنده یا گریه, سوال who I am سهام از ارزش و یا حتی فقط تشخیص زیبا سستی از این بشر کمدی همه ما زندگی می کنند. باور کن من بعد از خواندن یکی از نیک ویلز طلا-استاندارد کاریکاتور, من می دانم که قیمت یک اشتراک است راه بیش از حد کم است.

به عنوان یک وکیل من نمی شود کار من اگر من نمی end با یکی از زیبا ترین معابر در قانون کالیفرنیا. آن صحبت می کند به من به عنوان دادستان شهرستان. و از آن صحبت می کند به من به عنوان یک کودک از مهاجران که خون ریختن برای نور بالا برگزار شد در امریکا بندر. این حدود-سال 1953 عبور از مقدمه به کالیفرنیا باز دولت قانون است. آن است که timelier تر از همیشه:

"مردم از این دولت نیست و عملکرد حاکمیت خود را به سازمان های که به آنها خدمت می کنند. مردم در تفویض اختیارات انجام نمی دهد و خود را خدمتگزاران مردم حق تصمیم گیری چه خوب است مردم بدانند و چه خوب است آنها را بدانید. مردم اصرار بر باقی مانده مطلع به طوری که آنها ممکن است حفظ کنترل بر ابزار آنها ایجاد کرده است."

لطفا مرا در ما وظیفه مدنی برای حمایت از روزنامه نگاری محلی.


چگونه به

  1. به یک بار و یا در محدوده زمانی معین کارت اعتباری سهم در independent.com/support
  2. ثبت نام به صورت سالانه اشتراک دیجیتال برای $29.99 از طریق ما ایندی+ سرویس در independent.com/subscribe
  3. یک معافیت مالیاتی کمک مالی برای حمایت از محیط زیست و اجتماعی-عدالت روزنامه نگاری از 100 دلار یا بیشتر با ارسال چک قابل پرداخت به SBCAN (یادداشت: روزنامه نگاری صندوق) از طریق پست به:

SBCAN
PO Box 6174
CA 93456

و یا در sbcan.org/journalism_fund

سانتا باربارا شهرستان اقدام شبکه (SBCAN) 501(c)(3) غیر انتفاعی که مالیات ID 73-1676916.

اشتراک و یا کمک های ساخته شده به طور مستقیم به سانتا باربارا مستقل نیست معافیت مالیاتی. ما می توانید قبول چک از طریق پست به 12 E. فیگوئروا سنت, Santa Barbara, CA 93101.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب