شرکت افتخار کارکنان مراقبت های بهداشتی برای پرستاران ملی هفته

از مارس تا 6 آوریل 12, پرستاران ملی هفته جشن گرفته بودن توسط شرکت های متعدد در سراسر کشور از جمله Chipotle Mex

توسط NEWSWORLDS در 22 اردیبهشت 1399

از مارس تا 6 آوریل 12, پرستاران ملی هفته جشن گرفته بودن توسط شرکت های متعدد در سراسر کشور از جمله Chipotle Mexican Grill و استارباکس.

در علاوه بر این به استارباکس و Chipotle شرکت ها مانند Dunkin' و CeraVe در حال بدست گرفتن بخشی در جشن.

استارباکس است که ارائه رایگان سرد یا گرم بلند قهوه به اولین پاسخ دهندگان و خط مقدم مراقبت های بهداشتی کارگران ادامه خواهد داد و انجام این کار تا پایان ماه مه با توجه به آزادی مطبوعات. همانطور که در آوریل 23, با توجه به وب سایت خود را استارباکس خدمت کرده بود 1 میلیون فنجان قهوه به اولین پاسخ دهندگان و کارکنان مراقبت های بهداشتی.

"برای بسیاری از کسانی که مشغول به کار ساعت های طولانی در مراقبت از کسانی که بیمار هستند و یا نیاز به یک فنجان قهوه می تواند نشان دهنده یک نقطه روشن در روز خود را و آنها را به افزایش بسیار مورد نیاز," آزادی مطبوعات می گوید.

CeraVe یک شرکت که مبادرت به فروش محصولات مراقبت از پوست گفت: در آن وب سایت است که آن را اهدا 250,000 CeraVe محصولات خود را به بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی. این سایت همچنین اشاره می کند که این شرکت تولید ضد عفونی کننده دست که عرضه خواهد شد تنها به پرستاران و بیمارستان ها.

"هر روز متخصصان پزشکی نگه سلامت دیگران را در خود اعتماد دست" به CeraVe سایت متحده است. "تعهد خود را به حمایت از حفاظت و مراقبت از بیماران باعث می شود روزانه یک تفاوت ... و نیز طول می کشد روزانه تلفات."

اعضای برکلی آتش نشانی و برکلی اداره پلیس پیوست دیگر اولین پاسخ دهندگان در منطقه خلیج به جشن پرستاران مارس 7, با توجه به BPD صفحه توییتر.

های مختلف اولین پاسخ بخش برگزار می شود علائم و سوار توسط بیمارستان در منطقه با صدای در از ادای احترام به کارگران به عنوان نشان داده شده در چندین بشکه توییتهایی.

ملی پرستاران در روز 6 مه مراقبت های بهداشتی کارگران قادر به درخواست burritos برای محل کار خود را از Chipotle با توجه به Chipotle سخنگوی تایلر بنسون.

Chipotle اهدا 100,000 burritos از طریق آن "4HEROES" خرید یکی یکی برنامه — با توجه به وب سایت این شرکت در هر زمان دیجیتال مشتری خود را به نام burrito سفارش "4HEROES" از آوریل 21 تا 26 Chipotle متعهد به اهدای یک burrito به یک حرفه ای پزشکی.

"ما می خواستیم به یک تشکر از شما به ما بهداشت و درمان قهرمانان که در حال کار خستگی ناپذیر برای درمان بیماران در سراسر کشور" بنسون گفت: در یک ایمیل.

تماس با میله Seyoum در [email protected] و او در توییتر دنبال کنید در @melaseyoum.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن