مقابله با هیچ رابطه جنسی : جایگزین برای لذت شخصی

برای برخی رابطه جنسی بخش ضروری زندگی است. پیاده شدن با شخص دیگری می تواند شما را احساس خوبی، از بین بردن استرس

توسط NEWSWORLDS در 14 شهریور 1399

برای برخی رابطه جنسی بخش ضروری زندگی است. پیاده شدن با شخص دیگری می تواند شما را احساس خوبی، از بین بردن استرس و به طور بالقوه بهبود سلامت خود را. دوری اجتماعی و تهدید COVID-19 چالش هایی را برای قرار ملاقات های منظم با شرکای جنسی به وجود می آورد. فقط شما می توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی برای سلامت و به خوبی خود را بهتر است، اما در نظر بررسی منابع مانند جنس و COVID-19 handout راهنما توسط مرکز تانگ H برنامه آموزش و پرورش ealth جنسی.

رابطه جنسی ممکن است در حال حاضر در دسترس شما نباشد، اما اجازه ندهید که آرامش درونی شما را مختل کند. اگر شما از دست رفته برخی از اقدام به طور منظم، در اینجا برخی از جایگزین برای لذت شخصی شما می توانید سعی کنید در حال حاضر.

در زوم عجیب و غریب

رابطه جنسی تلفنی تا سال 2019 است. از شریک جنسی خود بپرسید که آیا به یک تماس زوم علاقه مند هستند یا نه. رضایت برای هر گونه فعالیت جنسی از جمله رابطه جنسی مجازی ضروری است. هرگز برهنه و یا افشای اندام تناسلی خود را در تماس زوم بدون رضایت هر کسی که حضور خواهد داشت. هنگامی که شریک زندگی خود را رضایت داده است، برنامه ریزی یک جلسه، برنامه ریزی فانتزی با هم و عجیب و غریب.

بر روی یک یا سه بازی تکه تکه کنید

با تشکر از اینترنت برای اسباب بازی های جنسی ارزان تحویل با احتیاط به درب خود را. Babeland Babeland, GoodVibes, Overkink and Feel More 510 are good places to start. همه اسباب بازی های جنسی به همان اندازه ساخته نمی شوند و در حالی که برخی بیش از ۱۰۰ دلار هزینه دارند، لازم نیست خرج زیادی برای احساس خوب بودن کنید. اگر شما حماقت, در نظر آزمایش با اسباب بازی های جنسی DIY مانند گیره نوک پستان کلیپ بایندر و یا خیار کاندوم پیچیده. 

کشف خیالات جنسی، پورنو اخلاقی و اروتیکا

تعجب ميکني که خيالت ميتونه براي زندگي جنسيت چيکار کنه سعی کنید نوشتن و یا به سادگی فکر کردن در مورد فانتزی جنسی از انتخاب خود را. بذار ذهنت سرگردان بشه و قضاوت رو فراموش کنه! هنگامی که شما تخیل خود را خسته, تماشای پورنو اخلاقی, به خوبی بررسی و یا خواندن و گوش دادن به متون وابسته به عشق شهوانی. بسیاری از کتابخانه های وابسته به عشق شهوانی آنلاین وجود دارد. حتی Spotify تا به داستان های وابسته به عشق شهوانی برای شما به گوش دادن به.

خودتان را ثبت کنید یا از آینه استفاده کنید

تو سکسي هستي و قطعا ميتوني با خودت بري خودارضایی در مقابل آینه می تواند هیجان انگیز باشد اگر شما در آن باشید. ضبط خود را بر روی ویدئو یا صدا نیز ممکن است به شما کمک کند احساس سکسی; فقط مطمئن باشید که شما درخواست رضایت قبل از شما ارسال فیلم برای هر کسی. اگر فقط برای خودتان است، مطمئن باشید که آن را در یک مکان امن نگه دارید که در آن مردم به آن تصادفا.

یادگیری در مورد رابطه جنسی

شما خودتان را بهتر از هر کسی می دانید، به خصوص هنگامی که صحبت از آنچه شما را روشن می کند می آید. اما ممکن است بخواهید صحبت کردن با یک مشاور یا حرفه ای جنسی را در نظر بگیرید. مرکز تانگ مربیگری و کارگاه های بهداشتی را از طریق برنامه آموزش سلامت جنسی ارائه می دهد. از درخواست کمک و کسب اطلاعات بیشتر از دیگران در مورد تمایلات جنسی، ارگاسم یا رابطه جنسی به طور کلی نترسید.

وقتی صحبت از رابطه جنسی می شود، راه درست یا غلطی برای لذت بردن از خودتان وجود نداره. هيچ نميتونه بهت بگه که چي تو رو روشن ميکنه يا بايد چيکار کني يا نبايد انجام بدي همه متفاوت هستند، و بخشی از زندگی یادگیری این است که چه چیزی شما را می رود و چه چیزی نمی کند. با این حال ، اگر شما را انتخاب کنید به پیاده شدن ، فقط مطمئن شوید که امن و انجام آنچه باعث می شود شما احساس خوبی!

تماس با Sera اسمیت در [ایمیل محافظت شده].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن