کروناویروس در Pa.: مغازه ها صرفه جویی ایجاد تنظیمات برای اهدای فرآیندهای

یاس Vaughn-سالن York Daily Recordمنتشر شده 6:58 AM EDT Jun 11, 2020برای سال در حال حاضر coronavirus منتقل شده

توسط NEWSWORLDS در 22 خرداد 1399

برای سال در حال حاضر coronavirus منتقل شده هنجار.

و اگر شما یک آخر هفته صرفه جویی خریدار, شما به احتمال زیاد آرزو داشت به فروشگاه-هاپ و جستجو به دنبال مانند-جدید و آیتم های منحصر به فرد.

اما به عنوان صرفه جویی مغازه ها شروع به باز دوباره در پنسیلوانیا را "یک مرد در سطل زباله گنج انسان دیگری است" روند تغییر دهید ؟ کمی.

در اینجا برخی از تغییرات است که خریداران و کسانی که برای اهدای باید بدانید.

جامعه کمک

جامعه کمک است و در حال اجرا در آن مکان در نیویورک, Hanover, Mechanicsburg, Harrisburg, Lancaster و Selinsgrove,.

به گفته مدیر ارتباطات باب Hauer, فروشگاه, غیر-تماس با ما drop-off برای کسانی که می خواهم به کمک مالی. آیتم هایی که دریافت می کنند در حال قرنطینه به مدت حداقل 72 ساعت قبل از آنها به پایین به فروش طبقه نیز هست.

اعضای تیم نیز با استفاده از ماسک و دستکش در حالی که آنها در حال کار در فروشگاه.

حسن نیت فروشگاه و مرکز اهدای

حسن نیت فروشگاه "بدون تماس" مراکز مالی برای مردم به رها کردن اقلام است. کمک های مالی مراکز در حال حاضر پذیرش نیست مبلمان با توجه به معاون رئیس جمهور از ماموریت پیشرفت و ارتباطات جنیفر دیاز.

دیویس همچنین اشاره می کند که کمک های مالی در حال قرنطینه برای 72 ساعت دوره قبل از پردازش آنها را "برای ایمنی افزوده."

نجات ارتش

رایگان خدمات وانت برای کمک های مالی در حال حاضر به حالت تعلیق به عنوان دستورالعمل هنوز در حال ساخته شده برای اطمینان از ایمنی از کسانی که به گفته نیک ویلر مدیر ارتباطات خارجی است.

ماسک و دستکش و ضد عفونی کننده استفاده می شود توسط کارکنان و داوطلبان. لباس نیز در حال قرنطینه برای چند روز قبل از پردازش.

مبلمان و سایر آیتم های خانگی هستند که سترون قبل از آنها بیرون آورده بر روی کف فروش. زمانی که راه اندازی مجدد وانت اهدا کنندگان را تشویق به ترک آیتم های منظقه ای برای تحویل و رسید ارسال خواهد شد از طریق ایمیل.

یاس Vaughn-تالار یک روند خبرنگار در پنسیلوانیا مرکزی. او dishing از ترین-صحبت در مورد موضوعات امکانات و تاکو fandom. تماس با او در jvaughnhal@ydr.com, 717-495-1789 و او در توییتر دنبال کنید @jvaughn411.

بیابان برای cacti نه اخبار محلی پس از در نظر گرفتن ثبت نام برای اشتراک.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن