بازدید زیبایی سالم با تابستان سرگرم کننده و چالش

در اخیر روز شنبه یک جغد انبار را به شکل قلب و برف سفید بدن swooped گذشته من به عنوان من بود در یک ویستا نقطه د

توسط NEWSWORLDS در 15 تیر 1399

در اخیر روز شنبه یک جغد انبار را به شکل قلب و برف سفید بدن swooped گذشته من به عنوان من بود در یک ویستا نقطه در سن مارکوس حفظ کند. او بال زدن لگد کردن یک اکالیپتوس و عطر. در غروب من یکی از تعداد انگشت شماری از مردم در این میان به آرامی نورد مسیرهای پیاده روی در دامنه. Swaying علف بلوط و دره و chirruping جیرجیرک را ساخته اند این من رفتن به نقطه برای پیاده روی پس از کار. در بیش از یک مناسبت من خال خال حیوانات من هرگز قبل از دیده می شود این نگاهی که مرا احساس inspirited لمس سحر و جادو.

علامت Wilkinson, مدیر اجرایی, Santa Barbara County مسیرهای شورا می خواهد همه را به مسحور خارج از منزل. ویلکینسون یک رهبر محلی ائتلاف بهداشت و درمان و تفریح و سرگرمی سازمان هایی که به تازگی راه اندازی تابستان سرگرم کننده و چالش است. بخشی از مسیرهای پیاده روی سالم, سالم مردم ابتکار عمل را به چالش دعوت سانتا باربارا شهرستان به شهروندان فعال در این تابستان. اولین 250 نفر را تعهد را دریافت خواهد کرد bandana است که هوشمندانه طراحی شده با یک ماتریس سبز از مسیرهای پیاده روی به فرم شکل تلطیف گل. مطمئن شوید که برای پیگیری از وقت خود را در خارج از منزل به عنوان ساعت بیشتر شما قرار داده و در بیشتر شانس شما در برنده شدن در یک هفتگی کارت هدیه نقشه کشی. چالش به پایان می رسد اوت 15.


دریافت خبرها در صندوق پستی خود را با ثبت نام به صورت روزانه ما عضویت در خبرنامه ایندی امروز.


"پیاده روی رایگان و آسان ارائه می دهد و نفیس انداز" ویلکینسون می گوید. نمایش ها که در حالت عادی تابستان می رسم هزاران نفر از سراسر جهان به سانتا باربارا. در حال حاضر بیش از همیشه انداز ما برای لذت بردن از.

هنگامی که شما مجموعه ای از فعالیت های خود را به هدف (سی دقیقه برای بزرگسالان و شصت دقیقه برای کودکان و نوجوانان توصیه می شود) از طریق فهرست سرپرستی یک مجموعه ای از نقشه های با آسان محلی مسیرهای پیاده روی.

اول به قول مارگارت ویس و سلامت آموزش و پرورش مدیر در Sansum درمانگاه پیدا کرده است سعادت خود را در بهار شکوفه گل. هنگامی که او کار نمی کند و با دیگر ضروری بهداشت و درمان کارگران, شما می توانید پیدا کردن او در میان ما یاد نارنجی خشخاش در برتون مسا محیط زیست مرکزی. این است چگونه او را پاک می کند سر او را پس از به طور فزاینده پیچیده کاری. مهم ترین چیز در مورد پیاده روی او confides است که آنها به او آرامش خاطر نه تنها در حال حاضر بلکه در دراز مدت.

"راه رفتن در حال حاضر به معنی مدیریت آینده استرس بهتر" ویس می گوید. این به نفع ورزش بر خلق و خوی تنظیم است که انگیزه او را برای پیاده روی و به همین دلیل او را تشویق می کند تا خود اعضای جامعه را به تعهد به فعال تر بیش از حد.

راه رفتن به عقب به ماشین من بعد از جغد رویت شد تلخ و شیرین. من می خواستم به دنبال پیشرفت او در شکار, سازمان دیده بان شیرجه و آمد تا با یک مینمودم غذا برای جوجه. در عوض من به خانه رفتم و برنامه ریزی یک سفر کوله پشتی در لس پادرس جنگل ملی برای بعد از ماه کامل است. آخرین بار من که راه ابر خفاش ها ایجاد ضرب و شتم جیر جیر طرح برابر پشته چادر. شاید آنها به شما مراجعه دوباره به من.


هر روز کارکنان سانتا باربارا مستقل کار می کند سخت به مرتب کردن حقیقت از شایعه و نگه داشتن شما را آگاه از آنچه اتفاق می افتد در سراسر سانتا باربارا جامعه است. در حال حاضر وجود دارد یک راه به طور مستقیم فعال کردن این تلاش است. پشتیبانی مستقل با ساخت مستقیم سهم و یا با اشتراک ایندی+.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن