هزینه COVID-19 اشتباهات: Pennsylvania خانه های پرستاری در میان موج دوم COVID-19

آب نبات Woodall و J. D. نثر ایالات متحده آمریکا امروز شبکه پنسیلوانیا کاپیتول ادارهمنتشر شده 6:00 صبح به وقت ش

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

COVID-19 بوده است و کشنده ترین در پنسیلوانیا برای ساکنان خانه های سالمندان و تسهیلات مراقبت دراز مدت و در حال حاضر آنها در حال برخورد با یک موج دوم coronavirus با توجه به وزارت بهداشت.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری هشدار داده است برای ماه ها در مورد موج دوم بود که انتظار می رود برای شروع در پاییز طول سنتی فصل آنفولانزا. اما پنسیلوانیا مقامات بهداشتی می گویند که موج دوم آغاز شده است در تابستان.

"ما بر این باورند که موج فعلی از مواردی است که موج دوم اما موج دوم که پیش بینی شده بود توسط CDC و دیگران در ماه های پاییز و زمستان" گفت: وزارت بهداشت سخنگوی Nate وردل. "این موج دوم می آید بیشتر از افراد و کشورهای دیگر مصرف نمی مناسب کاهش مراحل مانند پوشیدن, ماسک, ماندن در منزل و زمانی که بیمار شستن دست های خود را اغلب."

در این موج دوم رهبران دولت در حال استفاده از درس های آموخته شده از دور اول از عفونت.

چه شکست خورده

پنسیلوانیا رژیم صهیونیستی است. تام گرگ و وزیر بهداشت دکتر راشل Levine در شروع این ویروس بودند بیشتر نگران نگه داشتن بیمارستان از غرق. آنها با موفقیت مسطح منحنی و اجتناب تروما شاهد در کشور همسایه نیویورک که در آن بیماران مبتلا به بیمار فوت کرد در حالی که انتظار در اورژانس و اتاق غرق بیمارستان.

"اول ما باید برای زنده ماندن:' رژیم صهیونیستی است. Wolf مذاکرات در یک مورد چگونه به ضرب و شتم coronavirus در بهبهان.

اما منتقدان می گویند که آنها نمی به اندازه کافی برای محافظت از ساکنان خانه سالمندان که 70 درصد از COVID-19 مرگ و میر در پنسیلوانیا است. آنها می گویند دو تا از بزرگترین شکست شد اجازه دادن به بیماران آلوده به خانه های سالمندان و توقف های بهداشتی دولتی و بازرسی در آن امکانات را در طول این بیماری همه گیر.

برای نگه داشتن بیمارستان از رسیدن به ظرفیت دولت در ماه مارس گفت: خانه های سالمندان به نگه داشتن پذیرش ساکنان حتی کسانی که تا به حال coronavirus.

هیچ کس نمی تواند با دقت اشاره کردن چگونه برایتون توانبخشی و مرکز سلامتی در شهرستان بیش از حد به پایان رسید تا با بیشترین شیوع COVID-19 در پنسیلوانیا خانه سالمندان اما مقامات بر این باورند که پس از بیمار بيماران بازگشت به خانه پرستاری از بیمارستان است.

در مجموع 332 ساکنان آزمایش مثبت برای ویروس. این معلوم نیست که دقیقا چگونه بسیاری از جان چرا دولت و وزارت بهداشت تغییر چگونه خانه های پرستاری گزارش COVID مرگ حداقل دو بار از زمان شروع این بیماری همه گیر. اما این تعداد حداقل 73.

هر ساکن زندگی می کند که در این مرکز تا به حال آزمایش مثبت و بهبود از این ویروس در اواسط ماه ژوئن.

در حال حاضر این تسهیلات COVID رایگان, گفت دانا Wittman مدیر در برایتون نوتوانی اما هنوز هم وجود دارد کار را انجام دهید تا مطمئن شوید که این ویروس نمی گردد.

"در حالی که ما خوشحال به گزارش که در حال حاضر وجود دارد هیچ فعال موارد در تاسیسات ما درک می کنیم که جنگ است هنوز رتبهدهی نشده است به دست آورد," او گفت:.

چگونه از آن اتفاق افتاد: متحده دستور داد خانه های پرستاری را به COVID-19 ساکنان. هزاران نفر کشته شدند.

بازرسی های معمول توقف: به عنوان coronavirus مرگ و میر افزایش Pa. خانه های پرستاری کمتر ایالتی و فدرال نظارت

در همان زمان که خانه های پرستاری گفته شد را در COVID-19 بيماران دولت متوقف و بازرسی های معمول از خانه های سالمندان از جمله کسانی که با سابقه عدم کنترل عفونت.

منتقدان می گویند این تصمیم منجر به مرگ بیش از 4,800 ساکنان در دراز مدت مراقبت از امکانات.

Beaver County کمیسر جک منینگ گفت که شیوع در برایتون نوتوانی باید پیش بینی شده و با تسهیلات شطرنجی بازرسی تاریخچه و ظرفیت حدود 600 تخت است.

"شما می دانستید که این رفتن به یک موضوع وجود دارد," او گفت:.

منینگ یک جمهوری خواه نیست گوشت چرخ کرده و کلمات در توصیف خود را طولانی احساسات در مورد چگونه دولت وزارت بهداشت در پاسخ به برایتون بازتوانی بحران است.

"من هنوز هم بسیاری از دشمنی به سمت وزارت بهداشت," او گفت:.

شهرستان کمیسیون التماس برای کمک به این ویروس از طریق سابق شهرستان متعلق به خانه سالمندان منینگ گفت. به عنوان کسانی که درخواست بدون جواب رفت مرگ و میر نگه داشته و رو به افزایش حتی به عنوان میراث دره نظام سلامت است که یک بیمارستان در این نزدیکی هست تمام سعی خود را می تواند به کمک به او گفت.

آن را تا اوایل ماه مه که دولت فرستاده گارد ملی کارکنان به برایتون نوتوانی تصمیم گیری منینگ به عنوان توضیح داده شده "زمانی که شما در بالای 9th inning عملا."

مقامات محلی "تا به حال هیچ کنترل" و "کاملا معلول" توسط شهرستان و نداشتن خود را در بخش بهداشت و درمان گفت: منینگ که صحبت به ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در حالی که خود منزوی در خانه پس از درد و رنج COVID-19 علائم.

در کنگره ایالات متحده کونور بره D-17 Allegheny County گفت: وزارت بهداشت در پاسخ به برایتون نوتوانی "خیلی دیر و خیلی کوچک و بیش از حد آهسته است." شکست اولیه توسط برایتون ناتوانی مدیریت شد تشدید توسط دولت پاسخ گفت.

"من فقط احساس هرگز مناسب حس فوریت از (وزارت بهداشت دولت) گفت:" بره که فشرده برای فدرال پروب از برک آوت.

پس از بارها و بارها گفتن عمومی وجود دارد به طور موقت مدیر در محل وزارت بهداشت دولت اعلام کرد که آن را بیشتر از یک مشاور و سپس نصب یک مدیر موقت.

"کاملا غیر قابل قبول" بره گفت. "وجود دارد هیچ بهانه ای برای آن است."

بره نیز در زمان وزارت بهداشت به وظیفه نه بلافاصله پس از اجرای آن برنامه ریزی پاسخ به شیوع در دولت خانه های سالمندان.

"آنها فقط نمی اجرای آن را," او گفت:.

دولت Rep. جاش سوپ کلم, R-شهرستان بیش از حد که منطقه را شامل برایتون توانبخشی گفت که وزارت بهداشت بود تا با تمرکز بر این بیماری همه گیر در جنوب شرقی پنسیلوانیا که وضعیت در تاسیسات از دست داده بود در میان اولیه به تعداد کم در غرب پنسیلوانیا است.

"فقط یک وجود دارد عدم توانایی برای تنظیم برای که," سوپ کلم گفت.

Kail گفت که محلی و مقامات شهرستان نیاز به کنترل بیشتر به طوری که آنها می تواند پاسخ "در یک زیرک تر راه" به بحران از جمله دسترسی به منابع دولتی.

در کنگره ایالات متحده اسکات پری یک جمهوری خواه از نیویورک شهرستان, on May 14 به نام برای تحقیقات فدرال به دولت و وزارت بهداشت برای "غلط و خطرناک" سیاست.

اما لوین گفت: هیچ مدرکی وجود ندارد که که وزارت بهداشت سیاست های مسئول خانه سالمندان مرگ و میر.

"هیچ مدرکی وجود ندارد که این سیاست به خودی خود باعث شد که بسیاری از مرگ و میر" لوین گفت: در یک کنفرانس خبری در ماه جولای خارج UPMC Pinnacle جامعه Osteopathic در Dauphin County است.

لوین گفت: coronavirus به طور معمول وارد خانه های پرستاری از طریق کارگران که بدون علامت ناقل این بیماری است.

"باید صادقانه با شما در تمام ایالت ها با هم در چالش های این و آن را به باقی می ماند یک چالش از آنجا که شما باید سالمندان بیشتر در معرض ابتلا به عوارض جدی" او گفت: در ماه گذشته طی یک کنفرانس خبری.

وزارت بهداشت دولت مجددا موقعیت خود را در بیانیه ای به ایالات متحده آمریکا امروز شبکه پنسیلوانیا کاپیتول اداره است.

"ما در حال کار به کمک امکانات در تعداد گسترده ای از راه های...," وردل گفت. "اما ما نمی اپراتورها از این امکانات و پس از آن است که وقت را در میان خانه سالمندان اپراتورها را نیز مراحل برای محافظت از سلامت و امنیت ساکنان است.

"ما هنوز در حال کار به آدرس چه بخش هایی از پاسخ های اولیه موفق بودند و چه مناطق ما می تواند پس از بهبود به عنوان ما شاهد ظهور مجدد موارد و نگرانی برای بیشتر موارد در طول ماه های پاییز و زمستان احتمالا در همان زمان به عنوان فصل آنفولانزا."

جدید ترین به روز رسانی در کاهش تلاش ها در خانه های سالمندان در اینجا در دسترس است.

چه کار کرده

موفق ترین ابزار در پنسیلوانیا مبارزه با گسترش COVID-19 در خانه های سالمندان شده است, آموزش و پرورش, تجهیزات حفاظت شخصی و تست.

بخش بزرگی از دولت اخیر سنبله در موارد بوده است بدون علامت خانه پرستاری از بیماران که تشخیص داده شد در طول یک تست دستور صادر شده توسط وزارت بهداشت ،

"ما باور داریم که به طور منظم تست است بهترین راه برای محافظت از ساکنان که ما کار برای تعیین بار بیماری در میان پنسیلوانیا آسیب پذیر ترین ساکنان" وردل گفت. "این گروه حاضر است برای کمک به هر گونه امکانات که نیاز به تست, کمک, تست, منابع, و غیره."

تمام تسهیلات مراقبت دراز مدت باید برای تکمیل تست ژوئیه 24.

"ما در حال کار با امکانات که نیاز به کمک و یا سوالات را به اطمینان حاصل شود که تست کامل شده است که تاریخ" وردل گفت.

دولت همچنین ارائه تجهیزات حفاظت فردی به امکانات نیاز دارند. که شامل:

  • 306,944 لباس
  • 336,559 صورت سپر
  • 1,023,800 دستکش
  • 2,807,570 N95 ماسک
  • 1,175,200 فولاد ماسک

وزارت بهداشت برگزار کرده است آموزشی و کلاس های در مورد چگونه به استفاده از PPE موثر است و آن را آموزش دیده و مناسب-تست شده بیش از 150 نفر است.

آموزش های اضافی به امکانات فراهم شده از طریق تابلو اعلانات پرستاری صفحه اصلی انجمن ها و بخش های معمول کانال های ارتباطی مانند بهداشت هشدار شبکه پیام. که آموزش و پرورش شامل راهنمایی برای cohorting از ساکنان با COVID-19 اختصاص داده شده در واحدهای داخل خانه های پرستاری موثر انتقال و پیشگیری از استراتژی جهانی غربالگری و پوشش در تمام بهداشت و درمان کارگران و نحوه دسترسی به دولت در دراز مدت مراقبت از بازرس.

"ما دریافت کرده اند کمک قابل توجهی از دولت گفت:" Tamatha Hetrick, مدیر دلپذیر هکتار توانبخشی و پرستاری مرکز در شهرستان نیویورک, که تا به حال شیوع در ماه ژوئن. "ما دریافت کرده اند PPE از دولت فدرال دولت و WellSpan (نیویورک) بیمارستان. یک فرم از کمک های که شده است به خصوص مفید است که با داشتن یک رابط اختصاص داده شده در دولت در بخش بهداشت و درمان که بلافاصله پاسخ به هر گونه سوال ما در نوشتن است."

بیشتر: نیویورک شهرستان, خانه سالمندان بزرگ COVID-19 شیوع — 48 مورد از مارس 25

بیشتر: شیوع کروناویروس در بهبهان. خانه های پرستاری: آنچه ما می دانیم در حال حاضر

وزارت بهداشت نیز گفت: بیمارستان ها و خانه های پرستاری ماهر باید نیاز به یک مقیم که مرخص شدن از بیمارستان برای مراقبت دراز مدت تسهیلات به آزمایش می شود برای COVID-19 اگر آنها در بیمارستان بستری به علت ویروس.

آنچه باید انجام شود

برای موفقیت در مبارزه با موج دوم COVID-19 در خانه های پرستاری صاحبان و گردانندگان این امکانات نیاز به اطمینان از سلامت و رفاه ساکنان در اولويت دولت در بخش بهداشت و درمان.

کسانی که صاحبان و گردانندگان "نیاز به ارائه نیروی انسانی و منابع لازم برای ارائه این ساکنان" وردل گفت.

"هر یک از تسهیلات مورد نیاز است که خود را کنترل عفونت متخصص که مسئول کنترل عفونت در مرکز خود را," او گفت:. "ما باید نگه پرستاری صفحه اصلی صاحبان و اپراتورهای مسئول وظایف خود را به ارائه مراقبت ايمن به ساکنان است."

دولت باید به لحاظ مالی کمک به سازمان های غیر انتفاعی در دراز مدت مراقبت از امکانات و پرداخت هزینه برای COVID-19 تست گفت آدم Marles, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت LeadingAge بهبهان یک گروه تجاری است که نشان دهنده بیش از 365 از این امکانات در پنسیلوانیا است.

"ما نمی تواند پیروزی در این نبرد مگر اینکه قانونگذاران ایالتی و فرماندار این مسابقه تاریخی همه گیر با تاریخی بودجه از مراقبت عمل" او گفت:.

Marles گفت پنسیلوانیا امکانات نیز باید بیشتر فدرال کمک اشاره به این که پزشکی با کمبود بودجه روبرو شده و خانه های پرستاری سال است.

"که در دراز مدت underfunding همچنان به این مبارزه سخت تر" Marles گفت. "اما این مورد در دراز مدت. این است که در مورد شدید در سراسر ساعت از مبارزه با یک بیماری همه گیر — یک نبرد است که در حال برپا شده توسط پنسیلوانیا امکانات روز به روز ساعت به ساعت دقیقه به دقیقه توسط دقیقه دوم توسط دوم."

کنگره پری پیشنهاد برای آنچه باید انجام شود کارگردانی شد در گرگ: "تغییر سیاست هایی که به معنای واقعی کلمه در حال زندگی یا مرگ برای ما ارشد جمعیت."

وزارت بهداشت به طور منظم از سر گرفته پرستاری در منزل و بیمارستان بازرسی در طول ماه گذشته وردل گفت.

Beaver County Times خبرنگار Daveen Rae Kurutz کمک به این گزارش.

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن