من رشد کرده و در همه ؟

من واقعا غمگین و تنها به ترک برکلی به دلیل من می گویند به مناسب خداحافظی به دوستان من و من تا به حال از دست ا

توسط NEWSWORLDS در 29 اردیبهشت 1399

من واقعا غمگین و تنها به ترک برکلی به دلیل من می گویند به مناسب خداحافظی به دوستان من و من تا به حال از دست این شانس را به خودرا برای امتحان اماده در عنوان بسیاری از خاطرات فراموش نشدنی من ترم آخر امکان پذیر است.

زمانی که این بیماری همه گیر ضربه و من منتقل بازگشت به خانه دوران کودکی من, من احساس نمی کنم که بسیار متفاوت از زمانی که من تا به حال نقل مکان کرد و به سختی دو سال پیش برای حضور در UC برکلی. من واقعا غمگین و تنها به ترک برکلی به دلیل من می گویند به مناسب خداحافظی به دوستان من و من تا به حال از دست این شانس را به خودرا برای امتحان اماده در عنوان بسیاری از خاطرات فراموش نشدنی من ترم آخر امکان پذیر است.

برای بافت من انتقال و نسل اول ، من تا به حال هیچ ایده آنچه که من انجام وقتی که من شروع کردن این مسیر. من فقط می دانستم که من تا به حال یک میل عمیق به مطالعه ادبیات و می خواست به کالج تجربه شما اغلب در فیلم: تشکیل دوستی مادام العمر ساخت cherishable خاطرات و کل بخشی که در آن شما را تبدیل به بیشتر متوجه فرد تا پایان آن.

من ترم اول اینجا خیلی خوب بود اما سپس به من منتقل تمام تمرکز من به من مطالعات و extracurriculars قرار دادن جنبه های اجتماعی از کالج در پایین از اولویت های من. در آغاز ترم آخر من متوجه شدم من تا به حال به انجام همه چیز را من به طوری که من تصمیم گرفتم من می خواهم بهترین ها را از بار من را ترک کرده بود. من می خواستم به راه رفتن در سراسر که فارغ التحصیلی مرحله نه فقط با مدرک اما با یک حس جدید خود را.

سپس این ترم کوتاه بود با توجه به کوروناویروس. من بسته بندی شده تا وسایل من را در جعبه های مقوایی لود آنها را به خواهر من و با برآورده نشده کالج جاه طلبی به رهبری بازگشت به خانه. من خوشحالم کالیفرنیا اجرا پناهگاه در محل سفارشات برای مقابله با این بحران بهداشتی — من فقط آرزو می کنم من تا به حال یکی دیگر از ترم tucked دور در جیب من چون حتی با فارغ التحصیلی در افق, من احساس می کنم مثل یک مناسب خرس طلایی.

غاصب سندرم است به یک موضوع داغ در UC برکلی; من درک می کنم که چرا. من نمی توانستم مربوط به افراد دیگر داستان از وقت خود را در اینجا: چگونه آنها آن را دوست داشتم شدند یادگیری زیادی در مورد خود با بهره گیری از تازه کشف شده خود را آزادی — به عبارت دیگر آمدن سن. همانطور که برای من احساس کردم پیر (من فقط 22) با صراحت و تاکید کرد در مورد پول بیشتر از زمان. داستان از دیگر دانش آموزان را به من موم دلتنگ برای کالج که در آن من تا به حال تجربه صحبت کردن در مورد آنها و نیست که نگران باشید به همان اندازه در مورد امور مالی.

من را دریافت نمی اشتباه UC برکلی یک دانشگاه بزرگ و این یک امتیاز بزرگ به اینجا بروید اما من خواهد بود اگر من دروغ گفت: من از طریق رفتن بسیاری از کالج-نسخه دردهای در حال رشد در جامعه ، من خیلی جوان وقتی شروع کردم به سختی 17 و پس از به طور همزمان مشغول به کار و حضور در مدرسه, من در حال حاضر در آستانه 21 زمانی که من منتقل شده اینجا. آن هم از نوع حس می کند که جامعه است که در آن من تا به حال انجام بسیاری از اولیه من روح جستجو و در حال رشد است. من فقط سن مناسب برای آن را به تنظیمات معمولی من بعد از مدرسه بالا آمدن از سن داستان.

و در حالی که در دانشگاه برکلی تدریس من خیلی آکادمیک بسیاری از درس های زندگی من یاد گرفتم که در اینجا ناشی از سرخوردگی. من یاد گرفتم که فیلم تشویق برای خرید بیشتر همه چیز را که من تمایل به اجازه دهید خودم را راه می رفت بیش از همه توسط هم اتاقی و همکاران پس چگونه به دفاع از خودم وقتی این اتفاق می افتد; که من می توانم خودم و پنهان نیست زیرا افرادی که باید در زندگی خود را هنوز هم شما را دوست دارم و همه خود را عجیب و غریب تفاوت های ظریف است و با وجود اینکه مشتاق زن حرفه ای کار هرگز نباید تنها چیزی که من باید برای رفتن من.

در من رشد کرده — فقط در راه هایی که به عنوان زمین بسیار مخربی به عنوان یک دانشجو که به این دانشگاه تازه از مدرسه بالا است. اگر شما در همان قایق است و هیچ مشکلی با آن. شما هنوز هم به کل این کالج چیز قدیمی, کالج امتحان کنید. علاوه بر این, بیایید وانمود کنید که همه ما ندارد و بارهای بیشتر در حال رشد به انجام پس از ما فارغ التحصیل; ما همه هنوز جوان و تنها غوطه ور ما پا به دنیای واقعی.

و در پایان شما هنوز هم به دست آورده مدرک لیسانس خود را. نه هر کس می شود این فرصت را پس از تخفیف نیست وقت خود را در اینجا. در عوض سعی کنید برای دیدن پوشش نقره ای و سپاسگزار برای کسانی که به شما کمک کرده این دور.

به پدر و مادر من با تشکر از شما برای تشویق من به دنبال احساسات من است.

به سابرینا, مایکل, جاستین و اسپنسر با تشکر از شما برای قرار دادن با من و من احساس وحشت و نگرانی.

به جاش با تشکر از شما برای همیشه ریشه کن برای من و کمک به من نگاه کنید سمت روشن از همه چیز شما را بدون این ستون می شده اند خیلی بیشتر بدبینانه.

به Cailin با تشکر از شما برای بودن من برای اولین بار در برکلی و برای هل دادن من به درخواست روزانه کال در وهله اول.

به لیلی هانا و مایع با تشکر از شما برای بودن در آنجا با من از طریق تمام کسانی که طولانی تولید شب و سفر به Menchie است.

به هر کس که روزانه در کال با تشکر از شما برای آموزش من خیلی و برای اینکه برخی از مهربانترین مردم من را ملاقات کرد.

زمانی که این بیماری همه گیر ضربه و من منتقل بازگشت به خانه دوران کودکی من من پرسید: مامان برای اندازه گیری چگونه قد بلند من بود به این امید که اگر من تا به حال رشد بسیار در داخل شاید من تا به حال در خارج از. او به من گفت من تا به حال — تنها نیم اینچ. و شاید این تفاوت واقعی: زمانی که من در خواست یک واقعیت سرگرم کننده در مورد خودم به جای تنها بودن قادر به گفتن من نیم اینچ بلندتر از معشوق AnnaSophia Robb, من در حال حاضر می گویند کمی بیشتر.

جاسمین کارمند بود بهار سال 2020 نظر وزارت کپی رئیس. او پیوست روزانه کالیفرنیا در بهار سال 2019 به عنوان یک ویرایشگر کپی و یک شب ویرایشگر در سقوط 2019. او فارغ التحصیل با مدرک کارشناسی در انگلیسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن