کلبه برای باز کردن اولین مرکز مراقبت های فوری در Goleta

در روز پنج شنبه, کلبه بهداشت اعلام کرد که قصد دارد برای باز کردن یک مرکز مراقبت های فوری در Goleta که با توجه

توسط NEWSWORLDS در 7 تیر 1399

در روز پنج شنبه, کلبه بهداشت اعلام کرد که قصد دارد برای باز کردن یک مرکز مراقبت های فوری در Goleta که با توجه به آزادی مطبوعات از کلبه را به عنوان هدف خود را ارائه "مناسب و مراقبت کامل در عرض 30 دقیقه برای بیمارانی که سن شش سال و مسن تر است." تسهیلات باز خواهد شد 8 صبح تا 8 بعد از ظهر روزانه و در واقع در 7070 Hollister خیابان در هالیستر روستا در Goleta. مجازی "خانه باز" رویداد برگزار خواهد شد در روز شنبه, ژوئن 27 و ارائه بینندگان یک تور مجازی از امکانات جدید و ویژگی های مصاحبه با کارکنان.

تسهیلات تمرکز بر مراقبت های پیشگیرانه به منظور درمان مسائل پزشکی در اوایل و جلوگیری از آنها را از وخیم تر شدن به علت عدم توجه است که اغلب نتایج در بیشتر مخل و درمان گران بیشتر پایین خط. شرایط درمان در این مرکز عبارتند از, با توجه به آزادی مطبوعات "سرد و آنفولانزا علائم خراش ها و بریدگی های جزئی و جزئی سوختگی, رگ به رگ شدن آلرژی و گوش درد و عفونت ادراری, پوست, شکایات جسم خارجی در چشم یا بینی بثورات پیچک و جزئی دیگر بیماری ها و صدمات."

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.

آخرین مطالب