UC برکلی شهر برکلی گروه پاسخ به موضوع زندگی جنبش

برکلی ساکنان ایستاده بود در خارج از خانه های خود را در مورد 9 p. m. روز شنبه و تابیده چراغ قوه در آسمان به مدت

توسط NEWSWORLDS در 16 خرداد 1399

برکلی ساکنان ایستاده بود در خارج از خانه های خود را در مورد 9 p. m. روز شنبه و تابیده چراغ قوه در آسمان به مدت 8 دقیقه و 46 ثانیه در تظاهرات مسالمت آمیز در واکنش به مرگ جورج فلوید.

در خانه, اعتراض ایجاد شده توسط Councilmember کیت هریسون اتاق کار در نظر گرفته شده برای نشان دادن حمایت برای زندگی مهم جنبش و جامعه در برکلی است. گروه های دیگر در برکلی در بر داشت راه خود را برای نشان دادن حمایت برای زندگی مهم جنبش مانند ایجاد دادخواست و جمع آوری کمک های مردمی برای تظاهرات.

"ما نیاز به پلیس اصلاحات در حال حاضر" هریسون گفت. "ما می دانیم که گروه ما کمتر شده و استفاده از زور بیش از بخش های دیگر که من بسیار سپاسگزار برای هر بخش نیاز به نگاه خود و بپرسید که" چگونه می توانیم بهتر انجام دهید؟' "

هریسون گفت که او نیز با هدف بالا بردن آگاهی برای سیاه و سفید متعلق به رستوران ها و کسب و کار است که باقی مانده اند باز در برکلی در طول بیماری همه گیر.

اعضای UC برکلی دانشجویان حقوق آفریقایی تبار یا LSAD سازمان منتشر شد یک دادخواست آنلاین شنبه خواستار UC برکلی به "کاهش روابط" با برکلی اداره پلیس و کاهش بودجه برای UCPD. درخواست بیش از 50 صفحه از امضا به عنوان از مطبوعات زمان.

"این فقط آغاز از چیزهایی که گفت:" LSAD عضو مایا هارمون که منجر به تلاش برای ایجاد درخواست. "برنامه این است که برای متوقف نمی شود تا زمانی که ما در واقع این تغییرات در حال ساخته شده زیرا در این نقطه ما واقعا نمی تواند قبول هر چیزی کمتر است."

بیانیه ای از کال سیاه اتحادیه دانشجویی نیز تشویق پردیس دولت به سمت از UCPD.

UC برکلی سخنگوی جانت گیلمور گفته UCPD لازم است برای پردیس.

"UCPD مهم است به تلاش های ما برای حفاظت از جامعه دانشگاه از جرم در دانشگاه و اطراف, پاسخ به شرایط اضطراری در محوطه و به اطمینان حاصل شود که دانش آموز رویدادها و فعالیت های دیگر رخ می دهد با خیال راحت" گیلمور گفت: در یک ایمیل.

در یک campuswide ایمیل UCPD رئیس مارگو بنت برجسته برخی از تلاش های UCPD ساخته شده در این سال به خدمت بهتر به دانش آموزان سیاه پوست, مانند دعوت از نمایندگان جامعه برای کمک به استخدام افسران ایجاد یک تعامل جامعه برنامه و استخدام حسابرسان به نگاه UCPD سیاست ها و روش در رابطه با دانشگاه تعامل.

این ASUC هیئت اجرایی گفت: در بیانیه ای که آن را پشتیبانی از سیاه و سفید زندگی می کند توجه به جنبش و تلاش برای برگزاری UCPD پاسخگو باشد.

ASUC جمهور ویکتوریا ورا اشاره کرد که او بانیان قطعنامه به demilitarize UCPD در گذشته است.

"داخلی وجود دارد بسیاری از مکالمات در مورد شما می دانید چه نوع از قطعنامه می تواند ما بنویسید تا در حمایت از این جنبش" ورا گفت. "این چیزی است که من می گویند چشم را نگه دارید."

تماس با کلی Nguyen و اما Rooholfada در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب