COVID-19: PA مدارس مبارزه با بیماری همه گیر نگرانی های سیاست در بازگشایی

آب نبات Woodall York Daily Recordانتشار: 10:27 PM EDT Jul 26, 2020یوسف Zupancic یک وکیل و پدر سه دختر است, اما

توسط NEWSWORLDS در 6 مرداد 1399

یوسف Zupancic یک وکیل و پدر سه دختر است, اما او گفت: سخت ترین کار در حال حاضر است که یک عضو هیئت مدیره مدرسه در کانن-McMillan منطقه مدرسه.

او شده است در هیئت مدیره برای 11 سال و هرگز تا به حال به تصمیم می گیرید که آیا برای فرستادن بچه ها به مدرسه در پاییز. آن بود که همیشه داده شده است.

که در ماه گذشته تغییر زمانی که هیئت مدیره رای دادند 7-2 به بازگشایی مدارس در ماه اوت است. Zupancic یکی از دو نفر اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند که در برابر حرکت می کند.

تصمیم خود را نبود حمایت خود را سه دختر خواهد شد که در 12 10 و 8 نمرات این سال است.

"دختران من هستند chomping در بیت به عقب بر گردیم به خصوص ارشد" Zupancic گفت.

اما به عنوان یک پدر و مادر و مدیر مدرسه او گفت که او رای دادند برای چه به اعتقاد او امن ترین برای دانش آموزان — حتی اگر آنها نمی مانند تصمیم گیری است.

آنچه که او شاهد است همان نبرد در سراسر پنسیلوانیا و کشور است.

یک ماه بعد Zupancic می گوید شواهد بیشتری وجود دارد او تصمیم درست به عنوان پنسیلوانیا است شاهد یک موج جدید در مثبت COVID-19 موارد است. و کانن-McMillan مدرسه منطقه در کننسبورگ, Washington شهرستان که در آن موارد بالاتر در حال حاضر از آنها در بهار زمانی که رژیم صهیونیستی. تام ولف دستور مدارس به طور نامحدود.

جنوب غربی پنسیلوانیا به پیتسبورگ و شهرستانهای اطراف است دیدن بزرگترین خوشه در دولت با توجه دولت به بهداشت و درمان داده است. مقدار افزایش نسبت به افزایش موارد در میان مردم در 20s خود بودند که معاشرت در میله های زندان.

در دو هفته گذشته 237 جدید COVID-19 موارد و چهار مرگ و میر گزارش شده در شهرستان واشنگتن. کننسبورگ نیز در نزدیکی مرز Allegheny County, که در آن بیش از 2.300 موارد جدید و 21 مرگ و میر وارد شده بودند در دو هفته گذشته.

در جنوب غربی منطقه به طور کلی گزارش شده بیش از 3200 موارد و 30 مرگ و میر در سال گذشته 14 روز.

"منطقه ما رای دادند بازگشایی طرح در ماه ژوئن قبل از covid موارد مشخصی," او گفت:.

یکی از بزرگترین دلایل او رای دادند هیچ است چرا که او هنوز هم به رای امروز: فرهنگی و سیاسی مبارزه با پوشیدن ماسک.

"چه کنیم اگر بچه ها نمی پوشیدن ماسک?" او گفت:.

سیاست های بازگشایی مدارس

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن از انتخابات در شهرستان واشنگتن. او برنده وجود دارد در سال 2016 بیش از 25,000 آرا و او برنده پنسیلوانیا به طور کلی در حدود 44,000 رای.

رئیس جمهور نمی حمایت از ماسک تا هفته جولای 20th. در اوج این بیماری همه گیر در مه, او گفت که او نمی پوشیدن ماسک.

"بنابراین با ماسک آن را برای رفتن به واقعا داوطلبانه چیز" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: در ماه آوریل است. "شما می توانید آن را انجام دهید. شما لازم نیست به آن را انجام دهد. من انتخاب نمی به آن را انجام دهد, اما برخی از مردم ممکن است بخواهید به آن را انجام دهید و این خوب است."

در اوایل ماه جولای مغلوب ساختن پیشی جستن بر او نمی خواهد مسئله ملی ماسک قیمومیت. اما در یکشنبه, جولای 22, او گفت که او با توجه به دستور ماسک برای ساختمان های فدرال.

ماسک ها یک مسئله کلیدی در مدرسه بازگشایی برنامه چرا که آنها مورد نیاز دولت و توصیه شده توسط مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری.

Zupancic گفت: وجود دارد یک گروه از پدر و مادر خود را در منطقه پس از رئیس جمهور منجر دیگران که باور نمی coronavirus است و حتی واقعی و برخی که می خواهند به دنبال دستورالعمل های ایمنی مندرج توسط گرگ و وزیر بهداشت دکتر راشل Levine.

"احتمالا 20 تا 30 درصد از پدر و مادر ما که فکر می کنم این ویروس جعل است یا این که ما باید باز کنید و اجازه دهید آنها را بیمار و دریافت بیش از آن" او گفت:. "ما دیگر افرادی که نمی خواهید به شانس آن را. بدون توجه به آنچه ما تصمیم بسیار قابل ملاحظه تعداد زیادی از مردم در منطقه ما خواهد بود ناراضی است."

کانن-Mac آن را به عنوان نامیده می شود توسط مردم محلی یک منطقه از بیش از 5000 دانش آموزان با چند ملی روبان آبی مدارس.

Zupancic گفت: این یک سیستم مدرسه و رهبران مدرسه کار به خوبی با هم.

اما منطقه خود و دیگران در سراسر کشور در سیاست حتی اگر عمدا نمی گفت.

برای مثال دو نفر از سه شهرستان واشنگتن کمیسیون هر دو خواهان طرح دعوی در دادگاه در برابر گرگ بر دولت آتن.

مدرسه تخته که انتخاب سیاسی بدن خود را در حال گرفتن خرید اینترنتی از محلی و ایالتی و ملی سیاست Zupancic گفت.

"ما در حال گرفتن جامد ارشاد از دولت و یا دولت های فدرال," او گفت:.

اما او اضافه کرد که او معتقد سرپرست منطقه است که به طور منظم در ارتباط با وزارت امور خارجه وزارت آموزش و پرورش.

"انجمن محلی در حال انتظار برای دولت, دولت در حال انتظار برای فدرال و فدرال نیست تصمیم گیری به دلیل تهمت می توانید ذهن خود را تغییر دهید در هر زمان" Zupancic گفت.

چه دولت فدرال می گوید در مورد بازگشایی مدارس

ایالات متحده آمریکا وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos است پس از مغلوب ساختن پیشی جستن بخشنامه که همه مدارس باید بازگشایی و آنها را از دست دادن بودجه فدرال اگر آنها نمی.

در نامه ای به مربیان پنسیلوانیا دادستان کل جاش شاپیرو گفت که مبارزه علیه که چون آن را خلاف قانون اساسی است.

"در حالی که وزیر DeVos' تهدید شده اند مبهم مغلوب ساختن پیشی جستن دولت محدود خودگردان را به خودداری از به درستی اختصاص بودجه فدرال به مدارس در کشورهای مشترک المنافع," شاپیرو گفت: در این نامه است. "قانون اساسی روشن می سازد که کنگره و نه قوه مجریه دارای قدرت مناسب بودجه فدرال و به ضمیمه شرایط برای کسانی که در بودجه است. مواردی وجود دارد که کنگره هدایت یک آژانس فدرال مانند وزارت آموزش و پرورش—به مجموعه شرایط برای کمک های مالی به خصوص از طریق اختیاری برنامه های کمک هزینه. همانطور که از نوشتن این کنگره ساخته شده است و تمام وقت در فرد آموزش یک نیاز به دریافت آموزش و پرورش فدرال دلار است. وزیر DeVos نشان داده است که او ممکن است تلاش به طور یک جانبه متوقف Congressionally-اختصاص بودجه از جریان به برخی مناطق و مدارس در تخلف از قانون است. اگر که اتفاق می افتد در راه است که اثرات مشترک المنافع من را تمام اقدامات مناسب."

از جمعه 23 ژوئیه وجود نداشت بازگشایی طرح های ذکر شده در coronavirus بخش از وزارت آموزش و پرورش وب سایت.

ایمنی ارشاد ارائه شد همان است که در بهار از جمله ماندن از مدرسه به خانه زمانی که بیمار شستن دست اغلب و بیشتر.

پنسیلوانیا وزارت آموزش و پرورش بازگشایی راهنمایی در بالای وب سایت خود را.

بهترین شیوه با توجه به دولت شامل پوشیدن ماسک, اجتماعی, فاصله, هوای آزاد, آموزش های سرسام آور کلاس های بار و بیشتر.

CDC ارشاد نیز صادر شده است اما CDC توصیه ها سخت به دیدار Zupancic گفت.

"یکی از بچه ها در صندلی های اتوبوس ها برای تلفن های موبایل خوب بر روی کاغذ اما من لازم نیست این همه پول اضافی برای دریافت اضافی اتوبوسها و استخدام بیشتر رانندگان," او گفت:.

کانن-مک برنامه برای فرستادن بچه ها به مدرسه ای در اتوبوس در حالی که با پوشیدن ماسک.

دولت Rep. اهل الماس یک جمهوری خواه از لبنان County, مخالف گرگ ماسک قیمومیت در مدارس.

"وادار کردن این بچه ها در طول سال های شکل گیری و نگه داشتن آنها را از دیدن چهرۀ خواهد شد که تاثیر روانی طولانی مدت," او گفت:.

او همچنین گفت: کودکان یک جمعیتی است که به شدت تحت تاثیر ویروس.

دولت سلامت داده ها نشان می دهد که هیچ کس کمتر از 20 تا تست مثبت برای این ویروس در دو هفته گذشته اما دولت و مقامات بهداشتی می گویند کودکان می تواند حامل ویروس تر و بیشتر ساکنان آسیب پذیر است.

الماس گفت: او همچنین مخالف با پوشیدن ماسک در مدارس به دلیل معلمان خواهد بود ناعادلانه بر دوش با مسئولیت بیشتر.

"معلمان باید به اندازه کافی برای انجام. در حال حاضر آنها باید ماسک پلیس بیش از حد؟" الماس گفت.

فرماندار ماسک منظور مانع افراد با شرایط پزشکی که جلوگیری از آنها را از پوشیدن ماسک, اما آنها لازم نیست برای نشان دادن اثبات هر گونه شرایط پزشکی.

Zupancic نگرانی ماسک قوانین نمی تواند به دنبال و دانش آموزان نمی خواهد عمل اجتماعی فاصله در راهرو. او نگران عفونت است که در حال حاضر فزاینده در منطقه ادامه خواهد داد به رشد می شود و بدتر با بازگشایی مدارس در ماه آینده.

"من نگران هستم ما می تواند باعث بسیار مهم و مشکل در جامعه ما," او گفت:.

معلمان نگران ایمنی

به عنوان COVID-19 موارد در ادامه به افزایش در ماه جولای ایالتی پنسیلوانیا انجمن آموزش و پرورش خواسته گرگ به نیاز است که تمام مدارس توسعه آموزش آنلاین برنامه.

PSEA رئیس جمهور غنی Askey گفت: این طرح مورد نیاز است اگر ادامه گسترش coronavirus باعث باز شدن مدارس برای فرد آموزش ناامن برای دانش آموزان, مربیان و خانواده خود را.

"این بسیار مهم است برای پنسیلوانیا مدارس دولتی به طرح های مجزا که امکان افزایش بیشتر در COVID-19 موارد آن را غیر ممکن است با خیال راحت به بازگشایی پنسیلوانیا مدارس برای فرد راهنما" Askey گفت.

او گفت همکار مربیان و پشتیبانی حرفه ای می خواهید به بازگشت به مدرسه و دانش آموزان خود را در فرد وجود دارد اما نگرانی در مورد خطرات بهداشتی داده های اخیر مسیر رو به بالا از coronavirus موارد است.

"متاسفانه تعداد فزاینده ای از پنسیلوانیا مربیان و والدین نگران هستند که بازگشایی مدارس برای فرد در آموزش به شمار قابل توجهی خطرات بهداشتی که در محیط فعلی غیر ممکن است به طور کامل جلوگیری از" Askey گفت.

گرگ است نه صدور حکم برای یادگیری آنلاین.

وزیر آموزش و پرورش پدرو ریورا گفت: سلامت و ایمنی دانش آموزان, معلمان و کارکنان "باید پارامونت" به عنوان مدارس نمودار بازگشایی مجدد برنامه ریزی برای سال تحصیلی آینده.

"وزارت آموزش و پرورش متمرکز شده است در حمایت از مدارس با منابع و بهترین شیوه برای کمک به رهبران مدرسه تصمیم گیری آگاهانه در زمینه های محلی خود را و در پاسخ به شرایط در حال تحول" او در بیانیه ای گفت.

اگر کسی در یک مدرسه منطقه مریض می شود دولت در بخش بهداشت و درمان کمک خواهد کرد گفت: Levine دولت وزیر بهداشت.

Zupancic شگفتی چگونه اداره خواهد شد قادر به کمک به 500 مدارس در سراسر کشور وجود دارد شیوع همزمان.

"در مواردی که کسی تست مثبت سلامت عمومی کارکنان از بخش بلافاصله کمک به مدرسه با ارزیابی ریسک جداسازی و قرنطینه توصیه ها و دیگر کنترل عفونت توصیه" لوین گفت.

Zupancic گفت: تماس با ردیابی "خواهد بود یک کابوس" در محیط مدرسه به خصوص در دبیرستان خود را در حدود 1700 نفر.

بسیاری از ساختمان مدرسه در پنسیلوانیا ندارد فضای در دسترس برای اطمینان از تمام دانش آموزان می تواند با فاصله مناسب اجتماعی فاصله با توجه به پنسیلوانیا انجمن ها انجمن.

"من آرزو می کنم سیاستمداران در هریسبورگ و واشنگتن خواهد راه رفتن را از طریق یک راهرو و توضیح دهید که چگونه آنها را به دنبال خواهد داشت اجتماعی, فاصله," Zupancic گفت. "هیچ راهی وجود دارد. اگر یک بچه آن را می شود همه آنها آن را دریافت کند."

جستجو برای راه حل های

اکثر تصمیمات در طول بیماری همه گیر در رحمت مقامات منتخب و منصوب سیاستمداران Zupancic گفت.

"اعضای هیئت مدیره مدرسه را نهایی تصمیم گیری که آیا برای باز کردن یا نه بر اساس بهترین اطلاعات و منابع ما," او گفت:.

آن را از دست داد در Zupancic که نه Canon-مک اعضای هیئت مدیره چه کسی رای دادند که تصمیم به ملاقات عملا در زوم دلیل آن نبود در نظر گرفته امن برای برگزاری جلسات حضوری در ماه ژوئن.

"اما ما رای به ارسال صدها نفر از بچه ها به مدرسه, ساختمان," او گفت:.

Zupancic می خواهد گرگ نیاز به آموزش آنلاین برای اولین بار نه هفته از مدرسه و یا حتی فقط ماه اول مدرسه.

"اجازه دهید مطمئن شوید این موج بالاتر رفتن نیست و ما می دانیم آنچه که ما در حال برخورد با قبل از ارسال کنیم هزاران نفر از بچه ها به مدرسه با هم," او گفت:.

وجود دارد حدود 2 میلیون کودک ثبت نام در پنسیلوانیا مدارس دولتی با توجه به دولت داده است.

Wolf در تاریخ 21 ژوئیه گفت که او در ادامه به ارزیابی مدرسه راهنمایی مبتنی بر گسترش ویروس در سراسر پنسیلوانیا است.

غرب ساحل مدرسه در منطقه Lewisberry انتخاب مرحله به مرحله بازگشایی برای نزدیک به 8000 دانش آموز آن را در خدمت در شمال شهرستان نیویورک و شرق Cumberland County است.

این منطقه مشغول به کار بود به سمت کاملا بازگشایی به عنوان شهرستانهای ورود به سبز فاز اما در جولای 16 وجود دارد که در سطح ایالت, ماسک, ماموریت, جدید, سفر, راهنمایی, محدودیت در اندازه ها و بالا رفتن از موارد در منطقه و مقامات گفت. آنها تصمیم گرفتند برای کندتر باز جای.

از اوت. 25 سپتامبر. 18 همه غرب ساحل دانشجویان را به حضور در مدرسه آنلاین از طریق این منطقه به راه یادگیری برنامه. در سپتامبر. 10 توصیه خواهد شد یا نگه داشتن مدرسه آنلاین و یا به تدریج بازگشت به ساختمان های شروع در سپتامبر. 21.

به عنوان دانش آموزان به تدریج بازگشت اولویت داده خواهد شد و به ابتدایی و نیازهای ویژه دانش آموزان آموزش و پرورش با توجه به منطقه.

Zupancic گفت که یک مدل خوب که اجازه می دهد تا برای 14 روز بافر با تعطیلات آخر هفته روز کارگر, هنگامی که بسیاری از خانواده ها ممکن است سفر به مناطق است که می تواند covid نقاط.

به طور کلی Canon-مک و به احتمال زیاد هر منطقه است بدانند بازگشایی برنامه های روز به روز.

"این یک کار در حال پیشرفت است تا زمانی که بچه ها برای اولین بار پیاده روی در ساختمان," او گفت:.

آب نبات Woodall است که یک خبرنگار برای ایالات متحده آمریکا امروز شبکه. او را می توان در 717-480-1783 و یا در توییتر @candynotcandace.

این پوشش ممکن است تنها با حمایت از خوانندگان ما. ثبت نام امروز برای یک اشتراک دیجیتال.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن