"من برای همیشه شرمندگی:" انسان محکوم به پنج تا 10 سال در تیراندازی مرگبار در نیویورک

دیلن Segelbaum York Daily Recordمنتشر شده 2:04 PM EDT Jul 21, 2020گلابی استنلی اجازه خواسته به نوبه خود و خانو

توسط NEWSWORLDS در 31 تیر 1399

گلابی استنلی اجازه خواسته به نوبه خود و خانواده Ruban DeJesus نگاه نامه عذرخواهی که او نوشته بود بر روی یک تکه کاغذ زرد و شروع به عذر خواهی برای اقدامات خود که منجر به این نوجوان مرگ است.

استنلی, 34, از نیویورک پیدا شد به جرم قتل نفس غیر ارادی و حمل اسلحه بدون مجوز در تیراندازی مرگبار DeJesus که اتفاق افتاده در لیندن خیابان در نزدیکی شمال غرب خیابان در نیویورک در اکتبر. 21, 2018. او 17.

DeJesus و مارکی "Marky" ته حال تلاش برای ربودن او در یک معامله مواد مخدر به 90 دلار ارزش از ماری جوانا. استنلی شهادت بود که او عمل کرده در دفاع از خود و اخراج بدون هدف و در سرقت. هیئت منصفه او را مقصر اول و سوم-قتل درجه.

قبل از اینکه او محکوم شد روز سه شنبه در نیویورک شهرستان قضایی مرکز استنلی گفت: او می خواست به ابراز پشیمانی خود را برای عدم قضاوت بهتر. بدون در نظر گرفتن وضعیت او گفت: وجود دارد هیچ بهانه ای برای اقدامات خود را.

استنلی گفت که او مطرح شد در یک خدا ترس خانواده و دعا برای بخشش. بدون پدر و مادر او گفت: باید به دفن خود و یا فرزند او.

"من برای همیشه شرمندگی و مدیون همه شما گفت:" استنلی که به نظر می رسد عاطفی او به عنوان خوانده شده بیانیه خود را.

مرتبط: مرد پاک از اتهام قتل در بر داشت اما به جرم قتل نفس در حادثه تیراندازی در نیویورک

مشترک درخواست قاضی ماریا Musti کوک اظهار داشت که استنلی گرفته است مسئولیت برای اقدامات خود را که او ذکر او نمی کند و اغلب می شنویم. اما او گفت: این تصمیم گیری که منجر به این نوجوان مرگ است.

"هیچ کس او را مجبور به حمل سلاح است که شب" کوک گفت: "و در نتیجه او را از حمل سلاح از دست دادن یک مرد جوان زندگی است که هرگز نمی تواند بازیابی است."

طبخ و سپس محکوم استنلی برای خدمت به پنج تا 10 سال در زندان است. او باید پرداخت بیش از $5,875 در جبران برای هزینه های مراسم تشییع جنازه.

خوانده: دادستان رها اتهام جنایی قتل در برابر 1 مربوط به مواد مخدر به قتل در نیویورک

LaToya اسمیت DeJesus,' خاله گفت: برادرزاده او را از زندگی گرفته شده بود به دلیل برخی از ترسو نمی خواهید به پرداخت برای علف های هرز.

اسمیت ابراز نا امیدی که به مردم داده شد درخواست موافقت نامه در این مورد و اعلام کرد که به نظر می رسید مانند برادرزاده او در زمان بود که در دادگاه بود.

استنلی عذرخواهی صادقانه به نظر می رسید او گفت:. در یک نقطه اسمیت در توصیف او را به عنوان یک قربانی است.

اتمام: نیویورک شهرستان, پزشکی قانونی, قوانین, مرگ, نوجوانان بیش چهارم جولای آخر هفته یک قتل

ریک رابینسون استنلی وکیل خواست قاضی به دست کردن زمان اضافی. مشتری خود را صرف 603 روز — و یا بیش از 1 1/2 سال — در نیویورک شهرستان, زندان, او گفت:.

رابینسون گفت: مشتری نیست و در تلاش برای توجیه فروش علف هرز و یا حمل اسلحه اما احساس کردند که او عمل کرده در دفاع از خود. او می خواست برای عذرخواهی به خانواده پس از عکسبرداری اما در مشاوره از مشاور.

"مشتری من پذیرش مسئولیت آنچه اتفاق افتاده است که شب" رابینسون گفت. "وجود دارد یک سرقت رفتن به جایی که او مورد هدف قرار گرفت."

استنلی, او گفت:, دارای چهار فرزند است. او می خواهد برای به دست آوردن خود را GED و همچنان درگیر بودن در جامعه.

همچنین علاقه: 'من به امید خدا من را ببخشند:" مردی به خدمت تا 14 سال برای سلاح های سرد و کشنده در نیویورک

در همین حال معاون اول دادستان منطقه ست Bortner قاضی برای تحمیل یک جمله از پنج به 10 سال زندان.

Bortner گفت: دادستان انصراف اتهام جنایی, قتل, مقابل ته, 22, از McKeesport , Allegheny County, چرا که آن را پشتیبانی نمی پنسیلوانیا تحت قانون است. او بعد از گناه التماس کرد به سرقت و توطئه جنایی برای 256 روز 23 ماه می در نیویورک شهرستان, زندان, با توجه به سوابق دادگاه.

Kaishan هادسون DeJesus' پسر عموی که راه اندازی معامله مواد مخدر است و متهم در قتل است. اما Bortner گفت: پرونده ای علیه او "بیش نیست."

"با که گفت, گلابی استنلی در شب که Ruban کشته شد در اکتبر. 21, 2018, او ساخته شده یک تصمیم" Bortner گفت. "او تصمیم گرفت به یک اسلحه پر به این ماری جوانا معامله و او تصمیم گرفت به آتش که سلاح."

بسیاری از مردم او گفت: تصمیمات بد ساخته شده است که شب.

گفت: Bortner: "هر کس می خواهد پاسخگو برای تصمیم گیری است که آنها ساخته شده است."

تماس با دیلن Segelbaum در 717-771-2102.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب