COVID-19 همه گیر هل روستایی پهنای باند دسترسی به بالای Pa. دستور کار قانونگذاری

J. D. نثر jprose@timesonline.comمنتشر شده 7:13 PM EDT Jul 14, 2020به عنوان مدارس برنامه ریزی برای پاییز و ارائ

توسط NEWSWORLDS در 25 تیر 1399

به عنوان مدارس برنامه ریزی برای پاییز و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی تجدید نظر خدمات در میان COVID-19 گیر نیاز به قابل اعتماد پهنای باند اینترنت در مناطق روستایی پنسیلوانیا است مهم تر از همیشه.

"این مسئله ای است که به بالا افزایش یافته است و ما نیاز به مطمئن شوید که ما آن را نگه دارید وجود دارد" گفت: دولت تشکر. پم اسنایدر یک دموکرات از شهرستان گرین در دولت دور باد از شمال گوشه.

در چند سال گذشته اسنایدر همکاری با دولت از سوی دیگر ، کریستین فیلیپس هیل-R-نیویورک شهرستان برای تبدیل شدن به طرفداران برای unserved و محروم روستایی پنسیلوانیا جوامع است که عدم دسترسی به باند پهن با سرعت بالا حدود بیش از 500,000 توسط رژیم صهیونیستی است. تام گرگ دولت.

این دو موسسان مجمع عمومی محلی پهنای باند حزبی که قهرمانان دسترسی روستایی و مناطق محروم.

زمانی که این بیماری همه گیر آمار مدارس — از ابتدایی به کالج سطح بودند مجبور به انتقال به آموزش آنلاین و از راه دور که شامل بیماران با مراجعه به پزشکان از طریق ویدئو زندگی می کنند تبدیل به یک بخش طبیعی از زندگی روزمره است.

فیلیپس-Hill, رئیس مجلس سنا ارتباطات و فناوری کمیته گفت: عدم دسترسی به پهنای باند به مناطق روستایی "واقعا مانع آنچه که آنها می تواند ارائه دهد دانش آموزان خود را."

بیشتر: Pa. باید اولویت بندی, امنیت, ایمنی و روستایی دسترسی پهن باند

همانطور که برای پزشکی از راه دور, Phillips-تپه گفت: WellSpan Health رسمی به او گفت که در میان همه گیر است که سیستم میزبانی مورد 1,900 پزشکی از راه دور بازدیدکننده داشته است در سال 2019 تنها برای دیدن مشابه تعداد میزبانی ها در هر روز در طول COVID-19 بحران است.

کمیسیون ارتباطات فدرال تعریف روستایی پهنای باند به 25 مگابیت در ثانیه دانلود و سرعت 3 مگابیت در ثانیه سرعت آپلود.

گسترش پهنای باند است که بخشی از گرگ بازگرداندن PA ابتکار و گرگ پیوست و با چند تن دیگر از فرمانداران در دو حزبی نامه در ماه ژوئن درخواست رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و رهبران کنگره برای ادامه سرمایه گذاری در پهنای باند زیرساخت ها است.

"سرمایه گذاری در پهنای باند اتصال به اینترنت سرمایه گذاری در کشورهای مشترک المنافع آینده و رفاه. بحرانی نیاز به اینترنت با سرعت بالا مشخص شده است در تلاش های ما برای کاهش گسترش COVID-19 به خانواده دیگر کار می کنند و یاد بگیرند از خانه کسب و کار آنلاین خدمات و بیماران دسترسی به مراقبت های پزشکی از طریق پزشکی از راه دور," گرگ گفت: در تاریخ 25 ژوئن در بیانیه ای.

بیشتر: 8 به بالا توصیه هایی برای حرکت York County رو به جلو از این بیماری همه گیر

"در حال حاضر به عنوان پنسیلوانیا بر ما بهبود اقتصادی ،" گرگ "این مهم است که دسترسی به اینترنت پهن باند می شود یک واقعیت برای هر جامعه و به خصوص مناطق روستایی است."

فیلیپس-Hill, اما, انتقاد گرگ بازگرداندن بهبهان گفت: در یک ماه سپتامبر سال 2019 بیانیه ای که دولت طرح فاقد جزئیات و متکی به استقراض و قطع مالیات بر صنعت گاز طبیعی.

به جای فیلیپس-تپه تبلیغ دو مجلس سنا قطعنامه بدن حمایت کرده است. سنا قطعنامه 47 شکل می ویژه قانونی کمیسیون شامل عمومی و خصوصی ذینفعان به نقد و بررسی با سرعت بالا خدمات باند پهن در محروم و unserved پنسیلوانیا جوامع است.

اندازه گیری دوم مجلس سنا قطعنامه 48 خواستار رسیدگی و حسابرسی به مالیات جمع آوری شده در حدود 20 سال پیش از طریق صورتحساب تلفن که ظاهرا اختصاص داده شده به ایجاد اینترنت با سرعت بالا.

"ما همین حالا هم در حال حاضر به تکرار اشتباهات گذشته" فیلیپس-تپه گفت: ایالات متحده آمریکا امروز شبکه در اوایل این ماه.

بیشتر: اینجا چرا بیشتر از, Pa. ندارد اینترنت با سرعت بالا — و نمی خواهد برای حداقل 6 سال

گرگ بیانیه ای گفت که 18 میلیون آمریکایی و نزدیک به یک میلیون ساکنان نیوکاسل لازم نیست دسترسی به پهنای باند. دولت فدرال شده است سرمایه گذاری در مناطق روستایی پهنای باند بیش از دهه گذشته اما به نظر نمی رسد پنسیلوانیا پروژه ها شده اند بالا را در صدر لیست.

اتصال امریکا صندوق آغاز شده در طول دولت اوباما توزیع 115 میلیون دلار به 37 متحده در فاز اول آن, اما نه پنسیلوانیا است.

در فوریه 2018, کمیسیون ارتباطات فدرال اعلام کرد یک اتصال امریکا صندوق دوم که به 2 میلیارد دلار بیش از 10 سال به ایران برای ساخت زیرساخت های لازم برای پهنای باند.

ماه گذشته وزارت کشاورزی ایالات متحده منتشر شده گزارش پیشرفت در اتصال مجدد برنامه که شامل اعطای 744 میلیون دلار از طریق مارس بیش از 80 پروژه های پهن باند در سراسر 34 متحده فراگیر 430,000 ساکنان روستایی.

پنسیلوانیا نبود یکی از این کشورها است.

بیشتر: بازگرداندن PA تکرار اشتباهات قدیمی

در همین حال قانونگذاران ایالتی بوده است پرداختن به موضوع با فیلیپس-Hill کمیته تصویب سه اخیر صورت حساب است که کمک خواهد کرد که گسترش دسترسی به باند پهن در پنسیلوانیا است.

در 22 ژوئن ارتباطات و فناوری کمیته تصویب مجلس سنا در لایحه 835 معرفی شده توسط دولت ایالت وین Langerholc جونیور, R-Cambria County, که ایجاد یک پهنای باند دسترسی برنامه بودجه. پروژه به دنبال کمک های مالی نیاز به حداقل 25 درصد سرمایه گذاری بخش خصوصی.

این لایحه همچنین حذف 5 میلیون دلار تلفن همراه, ارتباطات باند پهن سرمایه گذاری اعتبار مالیاتی که فیلیپس-تپه گفت: غیر ضروری بود چرا که 90 درصد از هزینه های تحت اعتبار مالیاتی خواهد رخ داده است به هر حال.

"ما می خواهیم برای تشویق در مناطق که در آن (پهنای باند) نمی تواند انجام شود," او گفت:.

این کمیته همچنین نقل مکان کرد و مجلس سنا در لایحه 1118 معرفی شده توسط دولت از سوی دیگر ، جو Pittman, R -, ایندیانا, شهرستان و خانه بیل 2438 معرفی شده توسط دولت در کنگره Clint Owlett R-Tioga County, که هر دو اجازه می دهد برقی تعاونی برای استفاده از موجود خود را قطب برای خطوط فیبر نوری به حمل پهنای باند.

فیلیپس-Hill خود سنا لایحه 1112 است که با حمایت از مصرف کننده و حرفه ای اخذ مجوز کمیته را حذف آنچه که او به نام "موانع قانونی" به گسترش پهن باند در طول بیماری همه گیر.

"در طول چند هفته گذشته بسیاری از ساکنان نیوکاسل تا به حال به نوبه خود به اینترنت به کار از خانه و آموزش فرزندان خود را به دنبال مراقبت های پزشکی و یا درخواست برای کمک و/یا چشم پوشی از دولت های ایالتی و فدرال" او نوشت: در یک شرکت حمایت یادداشت در ماه آوریل است.

"ما شنیده ایم از بسیاری از افراد در مورد چالش های این مطرح شده," او نوشت: "و از آنها خواسته اند برای دیجیتال تقسیم به بسته هر چه زودتر به جای بعد به اینترنت با سرعت بالا مورد نیاز است در حال حاضر در طول COVID-19 همه گیر تر از همیشه در تاریخ ما است."

اسنایدر در مقایسه با گسترش پهن باند برای آوردن برق به خانواده ها در دهه 1930 ،

یکی خصوصی و عمومی مشارکت است که اتفاق می افتد در منطقه خود با 65 کیلومتر فیبر نوری برنامه ریزی شده و پس از او تا به حال $200,000 در بودجه دولت تصویب شده و یکی دیگر از $1 میلیون در خصوصی بودجه اضافه شده به پرش شروع پروژه.

اسنایدر گفت: این پروژه که شروع خواهد شد در Morgantown, W. Va., و پس از گذشتن از گرین و واشنگتن در استان ها می تواند به 2,200 خانه های دسترسی به پهنای باند.

اسنایدر خانه لایحه 2055, معرفی در ماه نوامبر اجازه می دهد مقامات شهرداری برای ساخت خود شبکه های پهن باند است که او گفت: کمک های کوچک و مناطق روستایی نادیده گرفته شده توسط شرکت های بزرگ.

"اگر وجود دارد یک پوشش نقره ای در این بیماری همه گیر" او گفت:, "این است که با سرعت بالا در باند پهن است که در ذهن همه را."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن