Damien Jurado را 'چه چیزی جدید شیطان?' است که برازنده انجام نگرفته ارائه

درجه: 4.0/5.0 برای خواننده و ترانه سرا Damien Jurado های تکرار نشدنی مسیر همیشه به طور طبیعی می آیند. بیست و پ

توسط NEWSWORLDS در 19 اردیبهشت 1399

درجه: 4.0/5.0

برای خواننده و ترانه سرا Damien Jurado های تکرار نشدنی مسیر همیشه به طور طبیعی می آیند. بیست و پنج سال به کار خود را در سیاتل مستقر نوازنده در ادامه به ایجاد برخی از مهمترین جنبهی, زیبا آهنگ محلی از دو دهه گذشته در یک قابل ملاحظه ای آرام و مد. Jurado موسیقی است که گنجینه ای از اعترافات شخصی و جدی ملودی فقط در حال انتظار برای شنیده فریب آمیزی ساده و در عین حال عمیقا احساس می شود.

در استودیو 15, آلبوم, چه, جدید, Tomboy?, Jurado بازگشت و با یک مجموعه پراکنده برازنده ترانههای خود را به اثبات یک استاد انجام نگرفته است. یک مقیاس کوچک تلاش شامل 10 آهنگ است که به ندرت بیش از سه دقیقه علامت چه جدید شیطان? پاداش البته زودگذر تجربه گوش دادن ارائه شنوندگان فرصتی برای جالب سرگردان را از طریق Jurado خاطرات.

پیروی از سبک او 2019 آلبوم در شکل طوفانبود که به طور کامل محروم به خواننده و گیتار آکوستیک با آثار درام Jurado آلبوم جدید ظریف است و مهار و واقعا مینیمالیستی عامیانه رکورد تقویت شده توسط صمیمی آهنگسازی و بزرگ ترتیبات. انتشار Jurado خود توضیح داد فرآیند خلاق برای این آلبوم: "من از سمت چپ ابزار خاصی بر روی هدف پس از شما در حال ساخت فضا را برای شنونده به پر کردن در خود ملودی ها و قطعات."

چه چیزی جدید شیطان? پر است از Jurado ترین اعتماد به نفس آهنگسازی به تاریخ. آلبوم بازکن "پرندگان خار به درختان" reinvigorates آشنا و دعوت ملودی با جذابیت عجیب و غریب. بیش از یک ترکیبی از درام jangly گیتار و نور اندام Jurado گرمی آواز می خواند "این همه چیز در مورد دانستن زمانی که به شما می گویند که اشتباه است/ برای گرفتن آن را حق تمام وقت/ به معنی آن را بیش از." Jurado اشعار محور در آغوش زمینی عیوب حلول آهنگ با غیر منتظره فضل. با شعر "این بود بخشی از این طرح/ یک نقص عمده در طراحی" شما تقریبا می توانید تصویر او را با یک لبخند. آهنگ موثر است نقطه ورود به این آلبوم بتونه کاری شنوندگان خود را برای تجربه های شخصی خود به ورق را رو کردن با Jurado را عکس های شرح داری.

آلبوم revels در آن حس مشتاق از مشاهده و اکتشاف. برخی از آهنگ ها در نتیجه وحی دیگران در عدم قطعیت است. در مسیر "آرتور آگاه" Jurado را ناقص آوازی تحویل می درخشد را از طریق مخلوط بدون شرمندگی, نترس از نتیجه گیری های او ممکن است یا نه ممکن است برسد. "من حفظ من در گذشته بازتاب در قالب های شیشه ای از راهرو/ و هنگامی که من خسته شدم از نگاه کردن به خودم/ من تجارت خاکستری برای سایه از شخص دیگری" او اذعان می کند در یکی از ترانه ترین خطوط شاعرانه. این آهنگ زیبا "هنگامی که شما به چند" نوشته شده است در میان Jurado پاکسازی بسیاری از اموال خود را آرام روان-آهنگ راک که قطاری دولت از اختراع مجدد است. Jurado توصیف تجربه پشت این آهنگ به عنوان تقریبا آخرتی بیان کرد "این بود که اگر من مرده بود حتی اگر من هنوز هم زندگی می کنند." این آهنگ مناسب احساس می کند مانند یک پیاده روی در برزخ با اهل تفریح و بازی, باس و whirring هواپیماهای بدون سرنشین از کلید.

چه چیزی جدید شیطان? یک آلبوم در مورد مردم ورود و خروج ما زندگی می کند. بسیاری از آهنگ ها به نام پس از مردم از Jurado زندگی. این آلبوم standout آهنگ "اوچوا" یک مناقصه ادای احترام به مرحوم ریچارد سویفت یکی از Jurado شایع ترین همکاران و دوستان است. فقط با یک گیتار آکوستیک و خواننده خود را در جلو و مرکز Jurado قطاری بی نظیر احساس اشتیاق. در شعر "من شما را به راه رفتن شما تا برای همیشه/ و جایی که شما بروید/ دور از من اما نه برای مدت طولانی" او به نرمی آواز می خواند در این آهنگ ظریف کر. Jurado را ruminations در غم و اندوه و عشق و وجود یکی شدن در این آلبوم یکی مانده به آخر مسیر "این پایان راه است." خود آرامش و آسایش را از طریق درخشش او آواز می خواند "و در حال حاضر که من پیدا کردم شما/ من در حال اجرا است."

این آلبوم کاور — یک عکس از یک dimly روشن ایوان در مرده شب — کاملا تداعی ماهیت Jurado ها گرمی دعوت شنوندگان به یک ثروتمند جهان پر از قلب در میان فضای خالی. چه چیزی جدید شیطان? یک گوش دادن مؤثر می رود که پا به پا با بهترین موسیقی امروز قابل توجه آلبوم که برجسته زیبایی و سادگی آن نهفته است که در چشم ساده.

تماس با وینسنت Tran در [email protected].



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن