'WAP' آن را مانند من آن را صحبت

بیا پیاده بشیم ... به برخی از اخبار اخیر. در اوایل این ماه مگان تی استالیون و کاردی بی اولین آهنگ خود را با هم

توسط NEWSWORLDS در 5 شهریور 1399

بیا پیاده بشیم ... به برخی از اخبار اخیر.

در اوایل این ماه مگان تی استالیون و کاردی بی اولین آهنگ خود را با هم به نام «WAP» منتشر کردند. و خواننده عزیز، "WAP" مخفف "گربه الاغ مرطوب" است.

من فرض هر خواهد بود در هیئت مدیره با WAP -- lyrically ، فیزیکی ، عاطفی ، معنوی -- اما هر احساس همان نیست. این ترانه هیستری را در میان مفسران و سیاستمداران محافظه کار کاتالیز کرد که به تمایلات جنسی زن بدون عذرخواهی این ترانه بخورید. خطوط از آهنگ خواستار یک عاشق مرد به "سوار شدن بر زانو" و "کشیدن بینی خود را مانند یک کارت اعتباری،" خوب، شما می دانید که در آن.

مفسر محافظه کار و نه در همه دکتر بن شاپیرو برچسب گربه الاغ مرطوب نشانه یک بیماری، در حالی که نامزد کنگره جیمز برادلی در توییتر پس از "به طور تصادفی" شنیدن "WAP" را دیدم.

در حالی که من مطمئن نیستم "دکتر شاپیرو" می تواند تشخیص هر بیماری او با "گربه الاغ مرطوب" (با توجه به او به احتمال زیاد هرگز دیده می شود) ، من خشم خاص خود را در آنچه او به نام "p کلمه" کنایه آمیز ، با توجه به حمایت خود را از یک رئیس جمهور که یک بار در مورد گرفتن آنها را به عنوان او خوشحال مباهات. و آقای برادلی، آیا شما واقعا "WAP" را به طور تصادفی شنیید، یا فقط مجبور بودید دوباره سابقه جستجوی خود را توجیه کنید؟

همه شوخی ها به کنار، در حالی که این واکنش ها تا حدودی خنده دار هستند، نظرات افرادی مانند شاپیرو و برادلی را در واقع کاملا ناراحت کننده می بینم. در واقع ، من پیدا کنم بسیاری از خشم در "WAP" به misogyny مبدل به عنوان اخلاق.

جنسی womxn تنها تبدیل به یک تجاوز، من گمان می کنم، زمانی که ما پس گرفتن که جنسی برای خودمان. آیا همان خشم اخلاقی از این مردان وجود دارد اگر ، می گویند ، نوار دیگری از دونالد ترامپ صحبت کردن در مورد چرک ظاهر شد؟ و یا مجموعه ای متفاوت از قوانین برای مردان -- به خصوص مردان سفید پوست وجود دارد؟

من ميخوام بگم آره صنعت سرگرمی -- و فرهنگ ما -- ممکن است در حال حرکت به سمت بی قطعیت بیشتر ، اما هنوز هم عمیقا نژادپرستانه است. ما نمی توانیم فراموش کنیم که رد تاثیر "WAP" نیز به منزله اخراج دو هنرمند زن سیاه پوست با استعداد و موفق است.

خشم بیش از "WAP" دقیقا نشان می دهد که چرا آن را بسیار مهم به عنوان یک آهنگ -- آن را مختل هنجارهای مضر است که اغلب حذف womxn از تمایلات جنسی خود ما ، مگر اینکه آن را در زمینه مصرف شخص دیگری است.

شنیدن آهنگی که به طور مستقیم برانگیختگی زن را با یک برخورد جنسی پیوند می دهد، توانمند کننده است زیرا womxn را تشویق می کند که برانگیختگی آن ها را در برخوردهای جنسی شان در اولویت قرار دهد. و این برانگیختگی در مورد بیش از فیزیکی بودن آن است. این در مورد اقتدار است که همراه با ابراز خودمختاری بر بدن ما در اتاق خواب و فراتر از آن است.

برای بسیاری از ما، خودم شامل، ادعا تمایلات جنسی ما حیاتی است در بازپس گیری بخش هایی از خودمان ما اغلب از دست دادن - قدرت، اختلال و نامتناهی است که برچسب "رئیس"، "شدید" و یا هر اصطلاح دیگر به طور اتفاقی misogynistic است که به ما در اتاق قفل مدرسه راهنمایی و در جداول ناهار ضرب و شتم، و یا حتی زودتر، در روزهایی که ما برای اولین بار شروع به comport خودمان.

به همین دلیل است که من فکر می کنم یک آهنگ مانند "WAP" به خصوص برای womxn جوان مهم است به شنیدن: این قاب برانگیختگی خود را به عنوان غیر قابل مذاکره به عنوان آنها شروع سفر جنسی خود را. بیش از آن، آن را نشان می دهد که رابطه جنسی باید لذت بخش برای womxn بیش از حد (شوک دهنده!).

متاسفانه نمی دانستم وقتی خودم شروع به رابطه جنسی کردم. اما اگر می دانستم، احتمالا ً مرا از برخی برخوردها نجات می داد که از نظر مودبانه، کمتر از مطلوب بود.

رابطه جنسی فقط یک واقعیت از زندگی است، و womxn جوان باید در آن تجربه ها از همان ابتدا توانمند شود. در آغوش گرفتن -- و لذت بردن از -- تمایلات جنسی ما نباید یک عمل انقلابی است.

و به همین دلیل است که "WAP" برای من معنی زیادی دارد.

"WAP" به من کلمات می دهد. در واقع ، من معتقدم که آن را می دهد تمام womxn کلمات در مورد برانگیختگی خود را در شرایط خود صحبت می کنند. این یک زبان ما آموزش داده نمی شود -- و هنگامی که ما در نهایت به تمایلات جنسی ما می آیند ، کلمات ما آنقدر زنگ زده و پوشش داده شده در یک لایه ضخیم از شرم است که آنها حتی نمی توانند بیرون می آیند ، بسیار کمتر منطقی است. و به زودی به اندازه کافی، ما در ترجمه با بدن خودمان از دست می رویم.

در حالی که "WAP" یک گام به جلو است، آن را درمان همه نیست. ما مردسالاری را ن ساختیم و مسئول رفع آن نیستیم. "WAP" یک سلام کامل برای زخم هر و هر womxn زندگی می کند به سادگی برای womxn نیست، اما من می دانم که به مدت سه دقیقه و هشت ثانیه، آن را به ما می دهد فرصتی برای bask در قدرت ما است. حداقل، آهنگ واقعا خوبی است.

...

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب