عزیز سفید سانتا باربارا کلیساها

داشتن رهبری جماعت در سانتا باربارا برای 36 سال و در حال اجرا من درک اهمیت معنوی پاسخ به مشکل بار. رهبران مذهبی

توسط NEWSWORLDS در 30 خرداد 1399

داشتن رهبری جماعت در سانتا باربارا برای 36 سال و در حال اجرا من درک اهمیت معنوی پاسخ به مشکل بار. رهبران مذهبی از همه راه راه دعوت به حضور مردم در طول سخت ترین تجارب است.

ما به نظر می رسد در ملی, عطف, نقطه, چون سفید تسلط به زانو در جورج فلوید گردن, فقط به عنوان آن را به زانو در جمعی ما گردن برای چهار قرن. من شنیده سفید رهبران کلیسا تماس برای نماز به "درمان ما در کشور تقسیم شده" اما تنها شفا امریکا سیاه و سفید از مردم می دانند که در رویاهای ما. در این لحظه ما در حال فکر کردن در بهبودی; ما برای نفس نفس نفس زدن.

"سفید تسلط" سفید "برتری" و "سفید ناسیونالیسم" اصطلاحاتی هستند که به ندرت مورد مطالعه قرار گرفته و حتی ادا با مردم از جمله بسیاری از مسلمانان و به خصوص سفید پروتستان های انجیلی اما آنها مطرح مداوم تهدید به سلامت از آمریکایی های آفریقایی تبار.

من شگفت زده هستم اما همچنین نگران است که چند تن از رهبران کلیسا باید به من رسیده است در پاسخ به این مشکل را تجربه کنند. سر من در حال چرخش است.

منافع خود چیز خوبی است. ما نیاز به ارتباط است. ما نیاز به همبستگی. ما نیاز koinonia [یاران مسیحی]. من عاشق این متن کهن است که وعده آن روز که شیر را به دروغ پایین بره. توجه داشته باشید که تنها یکی از آنها نیاز به انجام کار داخلی در مورد درنده گرایش.

زمانی که من یک کودک آفریقایی آمریکایی ها سرگرم بودند توسط برنامه هایی که پاک ما. من تماشا ترک آن را به بیش از حد, پدر می داند بهترین, Ozzie و Harriettو Flintstonesو به منظور لذت بردن از آنها را ما تا به حال به تظاهر که آمریکایی های آفریقایی تبار وجود ندارد یا این که ما به تازگی. ما همین تجربه خود را در کلیساها.

من امیدوارم که شما را در درک من کندی به شرکت به عنوان مناسب. اخیرا از من خواسته شد با بیش از یک کلیسا برای شرکت در یک "سرویس ضجه و زاری کردن." من شده اند در حالت زاری تمام زندگی من است. من نمی نیاز به یک سرویس برای آن است. تا به حال بسیاری از شما در مورد سوال من تجارب و خار کنار من ضجه و زاری کردن.

پس از افسر درک چوین کشته جورج فلوید برخی از همان رهبران مذهبی که کاهش یافته است به عموم تشخیص khezri, شاید برای ترس از بیگانه اهدا کنندگان با عجله به نزدیکترین آفریقایی آنها می تواند پیدا کنید. شما ممکن است صادقانه اما من آماده نیستم به بحث در مورد این تا زمانی که شما آماده به صحبت کردن با من. در حالی که شما محافظ جماعت خود را از بحث شما موفق به افتخار خود را به محله های کشیش نشین که باقی می ماند و نا امید معنوی به دنبال آرامش در یک محیط خصمانه.

آن را احساس می کند مانند شما بیشتر علاقه مند در صرفه جویی در سازمان خود را از صرفه جویی در سیاه و سفید زندگی می کند. این چیزی است که تاریخ می گوید ما. یک چهارم از یک قرن پیش من نشسته در یک اتاق با برخی از 30 رهبران کلیسا در سانتا باربارا پس از LAPD وحشیانه ضرب و شتم رادنی کینگ. من نمی دانستم که من وارد اتاق که هدف از این نشست به دعا برای اجرای قانون است.

آن را دلیلی برای جشن است که مردم در سراسر جهان با توجه به ظلم و ستم و توهین که آمریکایی های آفریقایی تبار و بقیه از خارج از کشور زندگی روزانه است. Vigils و راه پیمایی رهبری توسط مردم در تمام سنین و نژادها را بدست توجه رهبران کلیساو شما نیاز به حساب خود را با همدستی با ظلم و ستم و توهین و سکوت خود را.

اگر شما تا به حال هیچ وجدان خود را چه می بعدی تصمیم گیری شود ؟

دکتر مارتین لوتر کینگ جونیور معروف "کلیسا باید یادآوری شود که آن را استاد یا بنده از دولت بلکه وجدان از دولت است. باید آن را راهنمای و منتقد دولت و هرگز آن ابزار است. اگر کلیسا نیست پس گرفتن آن نبوی تعصب آن را تبدیل به یک بی ربط اجتماعی باشگاه بدون اخلاقی یا معنوی باشند."

کلیسای فعال وجدان برای امریکا ؟ اگر شما تا به حال هیچ وجدان آنچه را که خود تصمیم گیری بعدی خواهد بود ؟ هنگامی که ما نگاه بی قانونی در اجرای قانون چگونه بسیاری از کلیساها بر اساس نقش خود را به عنوان وجدان که تا کنون گرفته شده مسئولیت که بی قانونی ؟

ایمان خود را نیاز به ضد عفونی

پدر آمریکایی Evangelicalism جاناتان ادواردز (1703-1758) یک مطالعه در شیوه های فعلی. او اظهار تاسف بی رحمانه تجارت برده اما او خریداری شده و متعلق به آفریقایی. این نوع از دورویی اجرا می شود شایع در آمریکا دین است. برخی از مردم توضیح دهد "اما او فقط یک مرد از بار خود را." چه آنها چشم پوشی است که اطناب شد کار سخت بر روی این قاره طولانی قبل از ادواردز تصمیم به خرید ونوس اولین کسب 14 ساله به دختر.

در حالی که شما اسپری تمیز خود را از کلیسا ساختمان های در حالی که شما اسکراب خود را عشای ربانی عناصر و اصول بهداشتی دست های خود را, همه آنها آلوده باقی می ماند. ایمان خود را نیاز به ضد عفونی. مسیحیت غربی داد تا سیستم ایمنی بدن خود را liberative خواص به جای قدرت امپراتوری. مسیحیت غربی محافظه کار یا لیبرال خرس مسئولیت در اینجا برای disinheriting هر دو بومی ملت ها و آفریقایی ها و این که قبل از ما شروع به صحبت کردن در مورد دیگر قاره ها و جزایر.

'را اصلی ترین چیزی که نکته اصلی'

من می دانم که بسیاری از کلیساهای شما رسیده است که به توسط سفید مسیحی ضد نژادپرستی طرفداران و شما آنها را تکذیب کرد. شما گفت:, "این است که تمرکز ما در حال حاضر" و یا "ما در حال حاضر انجام کار" و یا "کلیسای ما است که برای آن آماده نیست." شاید شما در حال شروع به دیدن اشتباه خود از درگیر شدن هر چه زودتر. یک ضرب المثل معروف در میان کلیساها را انتخاب کنید که به سکوت در چهره انسانی و گردن و خرد کردن بی عدالتی این است که "ما می خواهیم به نکته اصلی چیز." این کد به نحوی شامل نام عیسی بدون پیام عیسی مسیح. شما می توانید صمیمانه آواز خواندن سرودهای و دروس مورد بسیار عیسی مسیح شما را نادیده بگیرد.

برای برخی از ما مبارزه برای آزادی ممکن است به عنوان قهر و مقابله و ... به دلیل آن است و مقابله با چیزی که کلیساها در سانتا باربارا را به طور موثر انجام می شود و یا حتی سعی کردم در اکثر موارد.

پنج نفر که صحبت می کرد در این تجمع رهبری شفا عدالت: Black Lives Matter SB افرادی هستند که از ایمان عمیق که بالا بردن عیسی از جمله خودم. بنابراین من در اینجا به عنوان یک کشیش در سانتا باربارا ایستاده برای آزادی, بلند کردن, سیاه, شادی, جشن, سیاه زندگی است. اگر شما می خواهید به انجام همان, من از شما دعوت به پیوستن به ما. تشخیص ضرورت از ایمان است.

سیاه, شادی واقعی است

کشیش جیمز فیکلین رهبری یک جامعه ایمان بیشتر امید کلیسای باپتیست بیش از هر کسی در اینجا برای برخی از 54 سال است. او یک داستان برای گفتن است که شما نیاز به شنیدن از در حال رشد به عنوان یک سی سی پی sharecropper, مهاجر غرب, و برخورد با اصطلاحات جدید ضد سیاهی در سانتا باربارا. همه ما داستان ما اما ما بیشتر تمایل به آنها بگویید که شنونده جدی در مورد ایجاد تغییر.

همانطور که گفتم در فوق رالی 31 مه در غرق باغ "بسیاری از شما ببینید, سیاه, شادی ما با همه هنرمندان موسیقی ... شادی از درخشان زیبا زنان جوان پیشرو این جنبش است. سیاه, شادی واقعی است اما شما نمی توانید سیاه و سفید و شادی بدون دانستن سیاه, درد, سیاه غم و اندوه است."

اگر شما جدی در مورد این ایمیل من است.
Find me on Facebook.
بیا به ما کلیساها.

ما نیاز به کلیساها به ایستادگی برای آزادی است.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن