با وجود مخالف آراء اهل Stoner تایید برای ادامه به نیویورک بالا مربی تیم فوتبال

مت Allibone York Daily Recordانتشار: 10:33 PM EDT Jun 24, 2020پس از بیش از یک هفته از حدس و گمان است که کار خو

توسط NEWSWORLDS در 5 تیر 1399

پس از بیش از یک هفته از حدس و گمان است که کار خود را در معرض خطر بود, Russ Stoner تصویب شد برای بازگشت به نیویورک بالا مربی تیم فوتبال برای سال 2020 فصل است.

اما تصمیم گرفت به اتفاق آرا نیست.

Stoner تصویب شد به باقی می ماند مدرسه سر مربی تیم فوتبال توسط یک 6-2 رای با یک نفر ممتنع در شهر نیویورک منطقه مدرسه مدرسه جلسه هیئت مدیره چهارشنبه شب. این جلسه برگزار شد و تقریبا به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس اما livestreamed در زوم و یوتیوب.

شهر نیویورک مدیر مدرسه رئیس جمهور Tanoue Onishi-Sweeney و عضو هیئت مدیره Arleta Riviera رای دادند در مقابل حرکت به تایید همه از سقوط مربیان در حالی که مدیر مدرسه معاون رئیس جمهور Carman برایانت ممتنع از رای دادن. قبل از آن Onishi-Sweeney و ریویرا رای دادند بله در یک حرکت برای حذف Stoner از لیست مورد تایید مربیان در حالی که برایانت نیز رای ممتنع از رای گیری.

بقیه اعضای هیئت مدیره مدرسه رای به حفظ Stoner در لیست مورد تایید مربیان و پس از آن رای مثبت به تصویب تمام از سقوط مربیان است.

رای آمد به سوی پایان زمان جلسه که چهار ساعت به طول انجامید. بیش از 20 نفر متعدد از جمله بازیکنان سابق و پدر و مادر صحبت می کرد در حمایت از Stoner در طول جلسه عمومی دوره نظر. بسیاری از سخنانی احساسی هنگامی که صحبت کردن در مورد مربی تاثیر در زندگی خود را.

هنوز معلوم نیست که چرا آن دسته از اعضای هیئت مدیره مدرسه رای به حذف Stoner به عنوان سر مربی.

این روش استاندارد برای دبیرستان مربیان ورزشی به استخدام به صورت سالانه و همه از نیویورک بالا سقوط مربیان شد و در دستور کار هیئت مدیره مدرسه به تایید پنج شنبه شب.

اما change.org دادخواست با عنوان "تیم Stoner" آنلاین ارسال شده در اوایل هفته گذشته است. این طومار خواسته نیویورک جامعه برای حمایت از Stoner تصویب به عنوان سر مربی اما دولت بود و کار خود را ممکن است در معرض خطر. به درخواست بیش از 2,600 امضا.

این درخواست قابل توجه در رسانه های اجتماعی با بسیاری از افراد صحبت کردن در حمایت از Stoner یا سوال چرا این درخواست مورد نیاز بود.

هفته گذشته Stoner کاهش یافته است به نظر در دادخواست و کارگردانی سوال به هیئت مدیره مدرسه. Onishi-Sweeney کاهش یافته است به نظر در دادخواست. برایانت گفت که او آگاه از درخواست.

بازیکنان صحبت کردن در حمایت

بسیاری از افراد امضا به صحبت در این جلسه عمومی دوره نظر — در حمایت از Stoner اما برخی در رابطه با منطقه پیشنهاد کاهش بودجه — که هیئت مدیره مدرسه در ابتدا سعی به محدود کردن سخنرانان به هر دو دقیقه به جای پنج دقیقه.

پس از مقدار روحیه بحث بین اعضای هیئت مدیره افراد داده شد کامل fivef دقیقه است.

سابق نیویورک ستاره های بالا و زمان کالج بازیکنان مانند خالد دورسی (کلاس 2018, Shippensurg), Dayjure استوارت (2019, IUP) و Tobee استوکس (2020, St. Francis) التماس هیئت مدیره مدرسه به تصویب Stoner.

آنها از صحبت در مورد چگونه مربی است یک پدر به آنها و کمک به آنها حرکت زمان دشوار در زندگی خود را.

اما آن را فقط ستاره بازیکنان صحبت کرد که در حمایت از Stoner. ورزشکاران که ورزش های دیگر در طول زمان خود را در مدرسه ارائه شده است. من هم یک عضو از کارکنان مربیگری خود و برخی از پدر و مادر فعلی و سابق بازیکنان.

ویلیام ملینا این valedictorian ویلیام پن فارغ التحصیلی 2020 کلاس که بازی فوتبال برای Widener شد و عاطفی هنگامی که صحبت کردن در مورد Stoner. من هم همکار 2020 فارغ التحصیل Dwayne دانه دار صحبت از چگونه خوانده و کارکنان مربیگری خود کمک کرد تا خانواده اش را پیدا کردن یک آپارتمان بعد از اینکه بی خانمان در سال 2018 است.

Stoner رزومه

یک ستاره سابق ورزشکار در غرب نیویورک در اواخر 1980s خوانده شد استخدام در نیویورک در سال 2016 پس از چهار سال از روی لئامت دادن به عنوان سر مربی در بهار بیشه از سال 2011 تا 2014. او همچنین دستیار مربی در مرکزی نیویورک برای 16 سال است.

هنگامی که او در زمان بیش از نیویورک بالا فوتبال برنامه Bearcats آینده شد خاموش 0-10 فصل است. خوانده است گفت: وجود تنها 14 بازیکن در این برنامه در زمان.

پس از رفتن 1-9 طول Stoner اول فصل Bearcats رفته اند 9-2, 11-2 و 7-4 و برتر منطقه 3 پلی آف سه فصل گذشته. آنها تقسیم YAIAA من بخش عنوان در سال 2017 و 2018 و برتر منطقه 3 نیمه نهایی در آخر فصل است. نیویورک بالا است و به طور معمول تا به حال بیش از 50 بازیکن در این فهرست در آن زمان.

این Bearcats تولید کرده اند تعدادی از دانشگاهی بازیکنان فوتبال در طول Stoner تصدی. شش بازیکن از سال 2020 فارغ التحصیلی کلاس طرح به بازی فوتبال کالج و 14 کلاس 17 بازیکن انتظار می رود که برای حضور در دانشگاه.

Stoner اثر در این برنامه نیز قابل توجه میشه.

خوانده و نیویورک بالا دستیار مربی مایک Teyral ایجاد سازمان های غیر انتفاعی پاسخگویی برای زندگی (AFL) به مربی در خطر کودکان و نوجوانان در جامعه است. این برنامه شامل فعالیت های گروه مانند بازی بولینگ, گلف مینیاتور و ماهی قزل آلا و جلسات رسمی به بحث در مورد آموزش و پرورش. دانش آموزان باید حفظ معدل 2.75 و اقامت در خارج از مشکل در مدرسه به عضویت AFL.

مربوط به: منطقه مربی برنامه نه تنها باعث می شود تیم بهتر آن تغییرات زندگی

از طریق کمک های مالی و پول خود را به تیم مربیان باید خریداری عضویت در ورزشگاه سرد-آب و هوا چرخ دنده ها و موارد دیگر برای این تیم بازیکنان. تیم اغلب فراهم می کند بازیکنان با مواد غذایی پس از تمرین.

نیویورک بالا 2020 فصل برنامه ریزی شده است برای شروع با یک جاده مسابقه در برابر فرماندار هريس در اوت. 28 هر چند که باقی می ماند تا در هوا با توجه به کروناویروس بیماری همه گیر. دبیرستان ورزشکاران سراسر پنسیلوانیا به تازگی آغاز سازماندهی تمرینات برای سال 2020 فصل هر چند با محدودیت.

این داستان به روز خواهد شد. بررسی بعد.

مت Allibone یک خبرنگار ورزشی به صورت GameTimePA. او را می توان در 717-881-8221, mallibone@ydr.com و یا در توییتر @bad2theallibone.

لطفا کمک به ما در ادامه به ارائه این در عمق ورزشی محلی پوشش های اشتراک. در اینجا جاری پیشنهادات ویژه برای مشترکین جدید.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب