استیو Arrowood: 1959-2020

آن را در ماه اوت سال 2013 و من فقط وارد La Purisima ماموریت برای شراب و آتش Sta. ریتا تپه شراب داد امضا رویداد

توسط NEWSWORLDS در 1 خرداد 1399

آن را در ماه اوت سال 2013 و من فقط وارد La Purisima ماموریت برای شراب و آتش Sta. ریتا تپه شراب داد امضا رویداد. جداول واقع در زیر درختان بلوط اشعه آفتاب سوسو در سراسر بطری chardonnay و pinot نوآر و سفره فلپ در وزش لامپوک نسیم.

من را تشویق به رفتن دیدن استیو و Caryn Arrowood در Montemar شراب. آن را اولین بار خود را در این رویداد و من عاشق دیدار جدید سازان. من تحت تاثیر قرار با شراب اما حتی بیشتر توسط استیو. او بلافاصله مهربان و جذاب, و او به من می گوید که او یک خانه شراب از سال 1991 — درست garagiste. ما گفت: ما تعارفات و من در امتداد.

مدت کوتاهی پس از من پرواز در هواپیما به انگلستان با دختر من و همسر که کار ما نقل مکان کرد وجود دارد و برای نزدیک به پنج سال است. من می دانستم که من تا به حال یک دوست خوب جلسه Steve اما آنچه که من نمی دانم و در عین حال شد فقط چقدر خوب.

متولد در گریندیل, ویسکانسین در سال 1959 استیو بزرگ در پالوس وردس استیتس کالیفرنیا. او شروع به کالج در سان لوئیس اوبیسپو اما او به پایان رسید و مدرک خود را در Cal State Dominguez Hills در حالی که کار در هیوز هواپیما. جایی که او ملاقات کرد Caryn هر چند او نیز رشد کرده در پالوس وردس و آنها هم مشغول به کار در هیوز/ریتون برای بیش از 30 سال است.

ازدواج آنها در آوریل 20, 1985, و حل و فصل در زادگاه خود را نزدیک خانواده. آنها حتی نام خود را شراب سازی پس از یک خیابان توسط خانه خود را از طریق Montemar. استیو احساس کردند که این نام که تقریبا ترجمه برای "هیل توسط اقیانوس" گره خورده است به خوبی با نسیم دریا که سرد Sta. ریتا تپه.

این Arrowoods شروع به یادگیری در مورد شراب در دهه بیست سالگی خود را مزه هر جمعه شب با یک گروه اختصاص داده شده. یک عضو رشد انگور در حیاط خلوت خود و استیو پرسید: اگر او می تواند از آنها شراب. آن را بسیار خوب است اما استیو بود و مصمم و به طور مستمر به دنبال منابع جدید و تجهیزات بهتر. او در نهایت ساخت 14 بشکه در سال با دوستان که کمک کرد با هر مرحله از تولید از برداشت به ریختن. آن را یک سرگرمی در استروئید.

یک روز پس از مزه کردن یک بطری خود را تامپسون تاکستان syrah شراب اندرو موری به نام گروه garagistesیک مدت از فرانسه برای دسته ای کوچک تولید بود که به طور گسترده ای شناخته شده در آن زمان است. این گروه شناخته شده به عنوان تعاونی د Garagistes.

استیو اولین جلسه از سرطان آمد در سال 2012 زمانی که او تا به حال یک کلیه برداشته بلافاصله بازنشسته از هوافضا و حرفه ای دنبال شراب. این Arrowoods مستقر در لامپوک باز خود را مزه اتاق در سال 2013 و خود را تکمیل کارخانه شراب سازی در 2015.

در طول پراکنده بازدیدکننده داشته است بازگشت به سانتا باربارا از انگلستان من حضور در شراب و آتش و سلام. سپس در سال 2018 شخصی من رویای او به حقیقت پیوست: من استخدام سانتا باربارا Vintners های غیر انتفاعی است که محافظت و ترویج سانتا باربارا شهرستان شراب کشور است. مانند استیو و Caryn من واقعا هیجان زده برای حرکت به لامپوک چیزی که ما پیوند می خورند ،

زمانی که من نقل مکان کرد و به تنهایی در مارس 2018 — همسر و دختر من ماند در انگلستان به پایان سال تحصیلی — من در بر داشت یک خانه عملا در کنار درب به استیو و Caryn. در تعطیلات آخر هفته من می خواهم کاملا تنهایی در حالی که نشسته در یک کمپینگ صندلی در یک خانه بدون اثاثیه. سپس من می خواهم درایو به لامپوک مزه اتاق به ببینید که چه کسی در اطراف بود.

هر زمان استیو ماشین ورزشی وجود دارد و او همیشه استقبال من با یک لبخند بشاش و یک لیوان شراب. ما می خواهم به نشستن برای ساعت ها صحبت و خنده در مورد شراب, موسیقی, مواد غذایی, the Grateful Dead (مورد علاقه خود گروه) مرده & Co. (گروه آخرین تجسم) و همه چیز در لامپوک. او نهایی خود را اهدا و من هرگز فراموش نخواهم کرد که چگونه صدای خود را بالا و گوشخراش و هنگامی که تاکید بر یک نقطه. او یکی از حامیان سرسخت صنعت شراب و حتی می تواند آتشین صحبت کردن در مورد آن, اما حتی که از عشق. با استیو شما هرگز زد از مسائل مورد بحث است. او واقعا مرا نجات داد در طول آن چند ماه اول.

آنچه استیو نیست به اشتراک گذاری است که او در مبارزه با سرطان که متاستاز به استخوان خود را در سال 2015 و پس از آن به مغز او در اواخر سال 2019. او هرگز اجازه دهید در یک جوانه زدن.

زمانی که استیو جابز در گذشت, در خواب خود را در مارس 14 من بود شوکه شده اشتباه است. آن را نمی خواهد بود ؟ استیو به نظر می رسید شکست ناپذیر — یک توپ مغناطیسی انرژی کاریزماتیک وفادار و حمایتی. یک خلاء در جهان ما شد فورا ایجاد شده است.

استیو و Montemar کارخانه شراب سازی در حال جان سالم به در Caryn; دختر خود Alyse; و پسر خود کایل که دنبال پدر خود را رد و بر آب. همه ما خواهد بود در اینجا برای آنها فقط به عنوان استیو اینجا بود برای ما. من از دست استیو فوق العاده و من باید سه کلمه برای او که من می دانم او می خواهم تحسین: کرایه تو هست.

به عنوان یک رایگان هفتگی روزنامه جامعه ما باید تکامل و رشد به منظور اقامت مربوطه و رشد در فضای دیجیتال است. اگر گزارش ما در سانتا باربارا جامعه مهم به شما ما امیدواریم که شما به ما بپیوندید در تامین امنیت آینده قوی برای روزنامه نگاری در منطقه با حمایت از دولت مستقل از طریق یک اشتراک دیجیتال به Independent.com. آخرین اخبار مهم محتوا و ما در نشریه چاپ خواهد شد و همیشه رایگان باقی می ماند اما پشتیبانی شما اجازه می دهد تا ما را به ایجاد حتی بیشتر سازگار, با کیفیت مستقل روزنامه نگاری.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن