UC Berkeley, مطالعه می یابد رقیق پلاسمای خون معکوس پیری در موش

یک دانشگاه برکلی مطالعه منتشر شده در مارس 30 شواهدی که از بین بردن برخی از فاکتورهای خونی ممکن است معکوس پیری

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

یک دانشگاه برکلی مطالعه منتشر شده در مارس 30 شواهدی که از بین بردن برخی از فاکتورهای خونی ممکن است معکوس پیری در موش سوری.

برخی از اعضای تیم تحقیقاتی درگیر شدند در مطالعه سال 2005 که در آن conjoining جوان و پیر موش منجر به معکوس اثرات پیری در موش. این مطالعه نتایج کمک به یک تئوری که "خون جوان" را می توان مورد استفاده درمانی به تولید-سن معکوس کردن اثرات. مطالعه جدید این کمک می کند تا رد این نظریه آن را به عنوان نشان می دهد که برگشت از اثرات پیری ناشی از رقیق "پیر خون است."

رویکرد به مطالعه به تصویب رسید از یک روش درمانی مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا شناخته شده به عنوان درمانی پلاسما ارز. این مطالعه با هدف تجزیه و تحلیل سلول های خون از جوان و پیر موش با از بین بردن بخشی از خون خود و جایگزینی آن با یک محلول ایزوتونیک نرمال سالين و آلبومین و پروتئین موجود در خون است.

"فرضیه ما رفتن به این مطالعه این بود: اگر ما فقط حذف این عوامل به نحوی و ببینید که چه نوع از اثر آن را در بافت نسل و ارتقای عملکرد این رزیدنت سلول های بنیادی و در بافت عضله و کبد و مغز ؟" گفت: پردیس تحصیلات تکمیلی دانشجو و مطالعه همکاری نویسنده Melod مهدی پور.

پس از جایگزینی خون از موش های قدیمی با شور و آلبومين راه حل این تیم مشاهده های متعدد اثرات مفید در موش ها از جمله افزایش قابل توجهی در بازسازی عضلات و ترميم زخم و همچنین به عنوان یک کاهش در فیبروز کبدی و رسوب چربی در سن جگر.

این تیم همچنین مشاهده اثرات مشابه در انسان نمونه خون.

"ما نیز دیده می شود بسیاری از بسیار جالب پروتئوميکس تغییرات در انسان و موش نمونه که ما بازجویی قرار گرفت که تا حد زیادی نشان می دهد که وجود دارد بسیار شبیه تغییرات با توجه به نوع پروتئین ها در حال رد و بدل شده" مهدی پور گفت.

محققان دریافتند که مزایای پلاسما تبادل آمد از بین بردن قدیمی "خون" و رقیق کردن آن با شور و آلبومين راه حل است. پردیس افزایش ارشد و مطالعه همکاری نویسنده مایکل Lieb, اما, اضافه شدن آلبومين به خون انسان نمونه که تا به حال شده است از طریق پلاسما ارز و دیدم هیچ سن معکوس کردن اثرات.

این کمک کرد تا این تیم به نتیجه گیری کرد که آلبومین خدمت در درجه اول برای دوباره پر کردن استخراج خون اما ارائه این سن معکوس به نفع تیم مشاهده شده است.

"این مهم است که از نظر بالینی زیرا در دهه گذشته و یا تا وقتی که همه شروع به پریدن کرد به این قایق از خون جوانان میلیون دلار و سال از آزمایشات بالینی اختصاص داده شد تا با استفاده از خون جوان یا جوان فرآورده های خونی" گفت: دانشگاه استاد مهندسی زیستی و همکاری نویسنده ایرینا Conboy. "کسانی که بدون موفقیت است."

این تیم قصد دارد برای ادامه تحقیق در مورد اثرات پلاسما مبادلات در پیری و در حال کار بر روی شروع آزمایشات بالینی در انسان است.

تماس با Aryia Dattamajumdar و اما Rooholfada در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن