ناتوانی فعالان حقوق توضیح اهمیت معتبر بازنمایی معلولیت در رسانه های

وبینار "از کار افتادگی و رسانه" شد و بخشی از جشن های یک هفته ای منتهی به جولای 26 — 30 سالگرد آمریکایی های معل

توسط NEWSWORLDS در 7 مرداد 1399

وبینار "از کار افتادگی و رسانه" شد و بخشی از جشن های یک هفته ای منتهی به جولای 26 — 30 سالگرد آمریکایی های معلول. ژوئیه 22 پنل رویداد سازمان یافته توسط حقوق معلولین مرکز نیوهمپشایر و موسسه ناتوانی در دانشگاه نیوهمپشایر بود تعدیل توسط فیلمساز مستند دن حبیب. اعضا شامل برجسته نویسندگان و سخنرانان در ناتوانی وکالت فضا: ایمانی Barbarin, امیلی Ladau و اندرو Pulrang.

Pulrang شروع با ارجاع بنیاد فورد whitepaper, "نقشه راه برای ورود به مطالعه: تغییر چهره معلولیت در رسانه ها" مشهور مدنی و فعال حقوق دانشگاه برکلی تنیس جودیت Heumann. او تاکید کرد که باید برای معتبر نمایندگی در رسانه ها نشان می دهد که واقعیت های روزمره معلول زندگی برای مقابله با تم مانند ناتوانی بودن نامرئی و یا یک بار.

پانل بحث و سپس نقل مکان به یک نقد نمایش "america's Got Talent" و راه قضات و مخاطبان تا به حال در مورد عملکرد سال گذشته برنده Kodi لی که کور است و مبتلا به اوتیسم است. Barbarin احساس کردند که تنها Simon Cowell بود zeroed در چگونه لی استعداد در حال توسعه بود در حالی که "overexuberant ستایش" توسط دیگران هر چند بدون استحقاق احساس کاذب که آن را به ناتوانی است. Pulrang استدلال کرد که قضیه اساسی از این که نشان می دهد استعداد به علاوه قلاب از یک داستان الهام بخش, اما هنوز هم اعتراف کرد که "این روان آن احساس نوع ناخالص." با توجه به اعضا قضات' گفتگو بود که همیشه به او همراه مادر و هرگز در لی برجسته infantilization از افراد معلول.

Ladau تاکید کرد که مخاطبان نیاز به "reframe (ما) فکر کردن در مورد الهام" و اعتراض به حوادث از این قبیل تبدیل شدن به جرم "الهام " انجمن" یک اصطلاح است که ابداع شد توسط استلا جوان در سال 2012 به توضیح دهید که چگونه فعالیت های عادی در نظر گرفته فوق العاده ای با توجه به ناتوانی است. "ما در برابر جامعه ای که فکر می کند ما ناتوان و هنگامی که ما (موفق) ما تبدیل به یک منبع الهام بخش انجمن" Ladau توضیح داد. "به جای گفت:" وای این خیلی شگفت انگیز است که شما غلبه این ناتوانی' (مردم را) بگو: هی ... شما عالی هستید شما با استعداد هستید!' "

جمله الهام بخش انجمن در رسانه ها یک مشکل است با توجه به Barbarin, آن را به عنوان اغلب نشان می دهد nondisabled مردم به عنوان "ناجی افراد معلول" به عنوان با ویروسی تصویری از یک فست فود کارگر که در زمان زمان برای کمک به یک معلول مشتری. با توجه به Barbarin "نوازش یک فرد معلول در پشت گفت: "شما این رو شما را بزرگ' نفی سیستمیک مسائل پشت عدم شمول" و قحط و غلا از دیگر خدمات پشتیبانی.

Pulrang سپس با اشاره به نمونه هایی از متعادل تر نمایندگی مانند MasterChef برنده کریستین ها که هم کور. Pulrang توضیح داد که نشان می دهد راه اندازی شد تا بیننده رو برای دیدن استعداد خود را به عنوان یک آشپز بدون بیش از حد احساسات. به طور مشابه در داستان پایان ناتوانی ارائه شد بسیار پیچیده و متنوع صورت توسط Peter دینکلاگه در "بازی تاج و تخت."

اعضا صحبت کرد به شدت در برابر این روایت از معلولیت به عنوان بدتر از مرگ به عنوان نشان داده شده توسط این رمان و فیلم "من قبل از شما." "به عنوان یک نیویورک تایمز پرفروش" Ladau گفت: "این می شود یک روایت است که باعث می شود همه چیز فکر می کنم که این انتخاب درست است که ناتوانی بدتر از مرگ است."

Barbarin همچنین تاکید کرد که چنین روایت زندگی واقعی عواقب; هنگامی که COVID-19 همه گیر را برجسته واقعیت های مراقبت های بهداشتی سهمیه بندی تبعیض علیه افراد معلول است.

یکی دیگر از شایع و مشکل ساز عمومی روایت در رسانه ها این است که از "supercrip" یک فرد دیده می شود برای غلبه بر ناتوانی های الهام بخش راه است. "این مجموعه افراد معلول به شکست" Barbarin گفت: به عنوان افراد معلول هستند پس از آن برگزار شد تا به این استانداردهای غیر واقعی.

با مثال فیلم "Come As You Are" آمد مشاهدات به ظاهر بی پایان تکرار موضوع عمدتا سفید غیر فعال مردان در تلاش برای داشتن رابطه جنسی. "وقتی که می آید به ناتوانی نمایندگی وجود دارد مثل این وسواسی باید بدانید که حتی اگر مردان سفید پوست غیر فعال شد آنها هنوز داغ و جذاب" Barbarin گفت.

Pulrang پیشنهاد کرد که رسانه های مدیران ممکن است احساس کنید که "تنها وجود دارد بنابراین بسیاری از marginalizations (آنها) می تواند در یک زمان" -- که رایج ترین ترکیب سفید جنس مخالف مرد و معلول با وجود آمار نشان می دهد که اکثریت غیر فعال هستند سیاه و سفید و یا قهوه ای است. همه بیش از حد اغلب بسیاری از این معلولان شخصیت های بازی های برگزار شده توسط nondisabled بازیگران.

"سیاه-led فیلم مشاهده ناتوانی به عنوان یکی دیگر از حاشیه نشینی است که مردم می توانند در برابر تبعیض" بنابراین سیاه فیلمسازان ممکن است تمایلی به پوشش سیاه و ناتوانی Barbarin گفت. "حتی در زندگی مهم جنبش سیاه افراد معلول اغلب از دست رفته از مکالمه است."

در نهایت موضوع مهمی بود که اشاره شد این ناتوانی سلسله مراتب یک نوع ableism در ناتوانی جامعه است. Ladau اذعان کرد که این سلسله مراتب استمرار یک "روایت است که ناتوانی صرفا فیزیکی است و در نتیجه شناختی ناتوانی تحت فشار قرار دادند به پایین در نظر معنی دار پیچیده نمایندگی. او اظهار داشت که او در حال حاضر آگاهانه در تلاش برای بالا بردن و حمایت از چنین داستان سرایی.

"من باور دارم که در حال حاضر زمان برای تغییر نگرش و من فکر می کنم جامعه معلولین است و مدعی قدرت برای انجام این کار" Ladau گفت.

ژوئیه 26 سال 2020 مشخص سالگرد 30 از قانون آمریکایی های معلول.

تماس با هاری Srinivasan در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن