آیا مؤتلفه بناهای تاریخی در Gettysburg میدان جنگ سزاوار موشکافی?

داستین B لوی خورشید شببه روز شده در 12:28 AM EST Dec 12, 2019بحث جدی بیش از شایستگی مؤتلفه آثار هنوز پدید آمده

توسط NEWSWORLDS در 21 تیر 1399

بحث جدی بیش از شایستگی مؤتلفه آثار هنوز پدید آمده در Gettysburg.

استاد در Gettysburg آماده است برای باز کردن آن است.

این مؤتلفه بناهای تاریخی در Gettysburg میدان جنگ کرده اند که اغلب به عنوان نجس و متفاوت از آنهایی که در حال اعتراض در سراسر کشور مانند ژنرال رابرت E. Lee مجسمه در مرکز بحث در شارلوتزویل گفت: اسکات هنکاک عنوان استاد تاریخ و مطالعات Africana.

"من مطمئن هستم که اگر من خرید که نمی," او گفت:.

پس از حوادث در شارلوتزویل که در آن یک مرد لزبین سفید supremacist تجمع را شخم جمعیت از مقابله با معترضان به قتل یک زن, Hancock, گفت: او بوده است و تفکر بیشتر در مورد این موضوع.

مرتبط با: کشته و زخمی بر اثر حمله خشونت آمیز در شارلوتزویل: آنچه ما می دانیم در حال حاضر

"به عنوان یک آمریکایی آفریقایی تبار من خوشحالم که ما به نظر می رسد که افکار عمومی جنبش اجماع از افرادی که می خواهید برای دریافت سابقه حق" هنکاک گفت.

هنکاک توضیح داد که در دهه گذشته یا بیشتر اکثریت مورخان به این نتیجه رسیده اند که برده داری بود که موضوع مرکزی از جنگ داخلی.

به عنوان یک نتیجه, آثار اختصاص داده شده به کنفدراسیون و مؤتلفه ارقام نشان دهنده یک "محدود نسخه پیچ خورده از تاریخ" هنکاک گفت.

برای برخی از مؤتلفه بناهای تاریخی در میدان جنگ کمک بگویید داستان کامل از نبرد Gettysburg.

یک تفاوت وجود دارد بین مؤتلفه بناهای تاریخی در پارک های عمومی و میدان جنگ بناهای تاریخی گفت: Scott Mingus یک منتشر جنگ داخلی نویسنده, York Daily Record مقاله نویس و یک نسل از اتحادیه سربازان.

نظر: ما جنگ داخلی بناهای تاریخی ما را به چالش برای مردم بهتر

یک مؤتلفه بنای تاریخی زمینه را می توان هنگامی که آن را قرار داده شده در یک میدان جنگ و یا در یک موزه Mingus گفت.

"من فکر می کنم شخصا آنها باید ماندن در جبهه," او گفت:, و اضافه کرد که باعث کنار Confederates قربانی به عنوان سربازان آمریکایی باید به یاد آورد و به یاد.

وقتی که می آید به میدان جنگ هنکاک با اشاره به این که در حالی که بسیاری از پارک بناهای تاریخی و نشانگر ساخته شد در اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20 چند مؤتلفه یادبود ساخته شد در دهه های 1960 و 1970.

کسانی که آثار Hancock گفت: سزاوار خاص موشکافی "به دلیل اجتماعی و نژادی در زمینه زمان" در طول و بعد از این دوران حقوق مدنی.

هنکاک طور خاص به مؤتلفه بناهای تاریخی همراه مؤتلفه خیابان از جمله آثار دولت برای لوئیزیانا و می سی سی پی, هر دو بنا در اوایل 70s.

این آثار با ارسال پیام های تحریک آمیز در طول ظریف برای آمریکا روابط با توجه به "جنگ داخلی در فرهنگ عامه" توسط رابرت ویر. مثلا نشانگر برای ایالتی می سی سی پی بنای تاریخی صحبت می کند از Mississippians مبارزه برای "صالح علت" و "مقدس میراث افتخار است."

نظر: ما باید محو Robert E. Lee او متفق دوستان ؟ بیایید صحبت کنید.

"کسانی که بناهای تاریخی در حال برقراری ارتباط چیزی و ما باید آموزش های عمومی بر روی آنچه که آنها در برقراری ارتباط و به همین دلیل آنها در حال برقراری ارتباط با یک پیام خاص," هنکاک گفت. پیام او اظهار داشت: اصلاح تاریخ با یک روایت از کنفدراسیون که برگ خود را درست کند.

این Gettysburg ملی پارک نظامی در دفاع از آثار تاریخی خود را در روز دوشنبه در تماس تلفنی با سایت اختصاصی یادبود "بخش مهمی از فرهنگ چشم انداز" پارک سخنگوی کتی Lawhon اظهار داشت: در یک ایمیل. پارک ملی خدمات متعهد به حفاظت از سایت بناهای تاریخی در ابد.

Lawhon کاهش یافته است به نظر بیشتر در روز پنج شنبه.

بیشتر: Gettysburg مقامات پارک: مؤتلفه بناهای تاریخی در اینجا به ماندن بگیرید

هنکاک است که مطمئن نیست که آیا Gettysburg مؤتلفه مجسمه ها باید برداشته شود و او انتظار ندارد وجود دارد به اندازه کافی حمایت عمومی برای این جنبش است. اما او گفت که او احساس می کند که آنها در حال "بازی منصفانه برای مناظره" به عنوان مخالف آموزشی نشانگر در میدان جنگ است.

بحث در مورد آنچه که یک بنای تاریخی ارتباط برقرار و اینکه آیا مناسب است در زمین های عمومی پشتیبانی عمومی, پول, ارزش, بحث, او گفت:.

پس از اعتراض در شارلوتزویل و تصویب از شورای شهر بالتیمور بالتیمور بی درنگ حذف چند مؤتلفه مجسمه در روز یکشنبه است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وزن در رسانه های اجتماعی در صبح روز پنج شنبه, به tweeting, "غمگین به تاریخ و فرهنگ کشور بزرگ ما که پاره پاره از هم جدا با حذف ما مجسمه ها و بناهای تاریخی."

با وجود افزایش توجه اطراف مؤتلفه آثار اواخر وقتی که می آید به جبهه Mingus گفت که او معتقد است هر دو طرف سزاوار نمایندگی.

"این امر می تواند بسیار عجیب و غریب به یک میدان جنگ تنها با بناهای تاریخی به یک طرف" او گفت:.

جزئیات: هانوفر میزبان بداهتا صلح همچنان Charlottesville



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن