OC پلیس بپرسید برای کمک به پس اخیر مرور ضرب و جرح با چاقو

متی Prensky Salisbury ایسنامنتشر شده 8:54 AM EDT Jun 11, 2020OCEAN CITY, Md. — اقیانوس اداره پلیس شهر است درخو

توسط NEWSWORLDS در 24 خرداد 1399

OCEAN CITY, Md. — اقیانوس اداره پلیس شهر است درخواست عمومی برای کمک به آنها در شناسایی افراد متعدد در یک رشته از های اخیر جرایم خشونت آمیز رخ داده است که در امتداد اقیانوس شهرستان Boardwalk.

OCPD است درخواست عمومی برای کمک به شناسایی شش نفر مشکوک که ممکن است متصل به دو ضرب و جرح رخ داده است که سه شنبه شب همراه مرور در خیابان 11th و 16th Street با توجه به OCPD.

پلیس همچنین به دنبال کمک به شناسایی افراد شرکت کننده در نزاع و جدال است که شکست در مرور اوایل صبح روز چهارشنبه به عنوان به خوبی به عنوان یک سلاح سرد رخ داده است که یکشنبه شب در مرور با توجه به OCPD.

تماس برای کمک های عمومی می آید پس از یک رشته از جرایم خشونت آمیز متعهد در اقیانوس شهر تفریحگاه ساحلی محبوب مقصد گردشگری برای صدها نفر از هزاران نفر از تابستان گردشگران است.

بیشتر: Ocean City, پلیس به دنبال دو مظنون در مرور سلاح سرد

بیشتر: Ocean City مرور اغتشاشات دستگیر شده در ویدئو آنلاین

این ویدئو نشان نزاع و جدال یکی از تعداد فزاینده ای از ویدئوها رویه های آنلاین است که به تصویر کشیدن دعوا های مختلف در سراسر شهر اقیانوس.

مرور و جدال در خاص موجب خشم عمومی و پاسخ فوری از شهر اقیانوس شهر که شورای شهر ملاقات خصوصی روز شنبه برای بحث در مورد پاسخ.

هر کسی با اطلاعات در مورد دو شنبه شب ضرب و جرح و نزاع و جدال و یا سلاح سرد خواسته است برای تماس با OCPD و ارائه ناشناس راهنمایی با تماس 410-520-5136 و یا بازدید از وب سایت وزارت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن