'Dolemite نام من است' است دوست داشتن ادای احترام به "پدرخوانده رپ'

هالیوود هیچ غریبه ای به renditions از رویای آمریکایی است. از "گرگ وال استریت" به "فاجعه هنرمند" این 2010s بودن

توسط NEWSWORLDS در 28 خرداد 1399

هالیوود هیچ غریبه ای به renditions از رویای آمریکایی است. از "گرگ وال استریت" به "فاجعه هنرمند" این 2010s بودند مملو از قصه های سرحال yuppies و خود اعلام کرد هنرمندانی که تا به حال بیشتر از جاه طلبی آنها می دانستند چه باید بکنید با. و در عین حال ادی مورفی با شکوه بازگشت به R-rated کمدی در "Dolemite نام من است" منحصر به فرد خنده دار و دلگرم کننده. مورفی ستاره در Craig Brewer را 2019 فیلمی درباره بی نظیر رودی ری مور و ارائه عملکرد به همان اندازه به عنوان عجول و بی پروا و جذاب به عنوان آن موضوع است.

این فیلم طول می کشد در 1970s لس آنجلس. در این نقطه در هالیوود, تاریخ سیاه و سفید بازیگران, به جز چند ستاره مانند Sidney Poitier شد اسیر به نقش به عنوان زیردستان را خائنانی و قربانیان در جریان اصلی فیلم است. مور باقی می ماند یاد امروز به دلیل امتناع خود را به بازی به تاسیس استودیو نقش. وقتی گفت که او خام حس شوخ طبعی نمی خواهد فروش به مخاطبان مور بود منصرف. با تولید فیلم های خود را, او قادر بود به جای خودش در نقش اصلی و فیلم است که به نمایندگی از آن دوری استقرار.

ما در دیدار با مورفی مور یک کمدین موفق می-کرده-اند R&B خواننده, کار در هالیوود رکورد فروشگاه که حاضر به بازی قشنگ unmarketable پیر مجرد. داشتن فرار افسردگی دوران تربیت سخت کار مور حاضر به قبول است که او از دست رفته خود را در شهرت و آرزوی حکومت سرگرمی جهان است. در حالی که moonlighting به عنوان یک میزبان در یک کلوپ شبانه مور جوک بی طرفانه و مخاطبان که او شش ماه را صرف در برادوی "ایستاده ام' در گوشه تلاش برای پیدا کردن یک شغل است."

مور بی پایان پشتکار می پردازد زمانی که او می شنود و هرزه داستان از یک مرد بی خانمان به نام Ricco (با بازی قابل توجه نکات دقیق وظریف توسط Ron Cephas جونز) و تصمیم می گیرد به آنها را تبدیل به یک کمدی عمل می کنند. با در نظر گرفتن این شخصیت خشن و بی ادب از hustling, کونگ فو-دارای حق اعمال Dolemite مور بالا است از حاشیه تاریخ و تبدیل به یک فیلم کالت افسانه است. به عنوان او لذت می برد نوظهور موفقیت مور همچنان به مبارزه با مسئولیت خود را به دوستان خود و جامعه خود را.

مورفی پر انرژی منجر عملکرد و متعادل کننده شده توسط گروه ستاره بازیگران. فیلمنامه اسکات الکساندر و لری Karaszewski سادگی لمس کردن رابطه بین مور و انجام شریک بانوی نی (دا'Vine Joy Randolph) که بیشتر دگرگون کلیشه توسط فرمانده اقتدار که رقبای مور. وسلی اسنایپس و Keegan-Michael Key نیز standouts. فیلم بی امان سرعت می آید در هزینه برخی از دراماتیک عمق و گاهی اوقات باعث کاهش فوق العاده بازیگران به, عکس های شرح داری اما اسنایپس, و کلیدی از طریق درخشش به عنوان "Dolemite" فیلمسازی duo مدیر D'Urville مارتین نویسنده و جری جونز بود. اگر چه بسیاری از کمدی در این فیلم به دست آمده از این شخصیت ناتوانیهای خود را برای رسیدن به رفیع ایده آل از "نگه داشتن آن واقعی" اسنایپس و کلید حفظ کرامت خود را در تصاویر. "Dolemite نام من است" در نهایت یک جشن فیلم به عنوان بازنمودی هنر, مهم نیست چقدر ناشی از آن ممکن است.

این Dolemite شخصیت برای اولین بار مورد استفاده در زندگی واقعی مور برای فیلم کمدی آلبوم که در آن او با استفاده از یک قافیه و ناسزا-لادن سبک با الهام از سنتی طنز سیاه و موسیقی بلوز. مور اغلب گنجانیده شخصیت هایی به عنوان "معنابخش میمون" و "Peetie محصول شیطان Son-in-Law" به خود زشت و ناپسند و شهوت پرست عمل می کنند. این آلبوم علاوه بر blaxploitation کلاسیک "Dolemite," "انسان گردباد" و "دیسکو پدرخوانده" شد جشن دهه از هنرمندان هیپ هاپ و رپ که به دنبال. مور که گذشت در سال 2008 بود که بعدها لقب "پدرخوانده رپ" و Snoop Dogg حتی نام-کاهش Dolemite در "Nuthin but a 'G' Thang."

مور در این فیلم نشان دهنده اوج blaxploitation سینما زیرا آنها تقلید مسخره امیز کلیشه که او نپذیرفت. با وجود بازی دلال محبت است که زندانی برای "سرقت پوشاک از پوست خزدار و مواد مخدر" مور است انکار ناپذیر قهرمان فیلم Dolemite. معکوس کلیشه نژادی نمایندگی از جریان اصلی فیلم بازیگران بازیگران بودند تقریبا به طور انحصاری به عنوان خائنانی اغلب در موضع قدرت مانند "موش سوپ خوردن" نگهبانان و نژادپرستانه پلیس. Dolemite اغلب با استفاده از قدرت خود به نفع خود محله و او دعوا کردن نیروهای شر برای محافظت از یک جامعه آسیب پذیر ساخته شده توسط اجتماعی تعصب.

در بررسی مور در تلاش برای به دست آوردن برابر نمایندگی در یک صنعت است که نادیده گرفته عظیم مخاطبان و علاقه باریک از نظر تجاری قابل قبول این فیلم با استفاده از یک پرتره از گذشته برای روشن کردن مسائل جاری در سینمای هالیوود. در فیلم بانو نی با تشکر مور برای مصاحبه با او گفتن او "من را دیده اند کسی که به نظر می رسد مثل من بر روی صفحه نمایش بزرگ است." در صادقانه حفظ مور روحیه کارآفرینی "Dolemite نام من است" استدلال می کند برای آینده ای که در آن چنین کلمات دیگر نیاز به زبان آمده است.

"Dolemite نام من است" در دسترس است در Netflix بکشد.

"جریان Diaries" مقالات توصیه های روزانه کال کارکنان در دستکمگرفتهشده مطالب موجود در جریان سیستم عامل است.

تماس با نیل Haeems در [email protected].



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب