جمعیت به سلامتی مغلوب ساختن پیشی جستن در بازدید از Allentown-منطقه PPE توزیع کننده اونز & Minor

Kathryne Rubright ثبت Poconoمنتشر شده 7:23 PM EDT مارس 14 سال 2020ماسک غیر معمول بود در میان جمعیت که استقبال

توسط NEWSWORLDS در 26 اردیبهشت 1399

ماسک غیر معمول بود در میان جمعیت که استقبال رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کاروان در اونز & Minor توزیع گیاه است که کشتی های که محصول در میان سایر تجهیزات حفاظت شخصی.

نمی پوشند "مغلوب ساختن پیشی جستن 2020" ماسک یا پوشش های با پرچم یا فیل و decked کردن RV پارک شده در نزدیکی یک Wawa در صبح آگهی یک فرصت به "ماسک خود را" و دیگر دنده.

RV تحت پوشش در پرچم ها و نشانه ها در میان pro-مغلوب ساختن پیشی جستن وسایل نقلیه است که پارک شده در نزدیکی و یا cruised در اطراف فوقانی Macungie شهرستان برای ساعت قبل از رئیس جمهور را هنگام ورود.

در اولین سفر خود به عنوان رئیس جمهور به Lehigh Valley تهمت تور پزشکی عرضه کننده غرب از Allentown. اونز & Minor بخشی از کاخ سفید COVID-19 زنجیره تامین ثبات نیروی کار و درگیر است که در چند تولید کننده تلاش برای تولید 600 میلیون N95 ماسک, با توجه به وب سایت خود را.

بیشتر: درخواست برای استیضاح رئیس رژیم صهیونیستی است. تام گرگ خواستار بازگشایی اقتصاد

کسب و کار چشم پوشی: حسابرس کل سهام اهداف حسابرسی

موقت دیجیتال ثبت نام در یک بزرگراه منتهی به این کارخانه را دیدم بین "LEHIGH VALLEY استقبال رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن" و "بیایید پنسیلوانیا به کار می کنند."

میکسر سیمان رنگ در پرچم آمریکا موضوع و مزین با کلمات "نگه داشتن امریکا بزرگ" سوار در اطراف منطقه و دیگری وسیله نقلیه راننده رهبری شعارهای مانند "ما -! ما -! باز کردن P-A!" عنوان جمعیت مونتاژ.

چند نفر برگزار نشانه ارجاع پنسیلوانیا فرماندار دموکرات تام گرگ. "Don't CRY WOLF" خواندن یک. دیگر نام خود را برای استیضاح و یک خواسته مغلوب ساختن پیشی جستن به "آتش كرديد گرگ."

مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی در دوشنبه "بزرگ مردم پنسیلوانیا می خواهید آزادی خود را در حال حاضر و آنها به طور کامل آگاه از آنچه که مستلزم. دموکرات ها در حال حرکت به آرامی در سراسر ایالات متحده آمریکا برای اهداف سیاسی. آنها خواهد صبر کنید تا نوامبر 3rd, اگر آن را به آنها. همین حالا بازی سیاست است. امن به سرعت حرکت می کند!"

همان روز Wolf گذاشته عواقب شهرستان که باز جلوتر از برنامه و گفت: "من نمی دانم چگونه شما امن باقی بماند و به سرعت حرکت می کند."

از پنسیلوانیا 67 شهرستان, 24 در زرد فاز گرگ بازگشایی طرح با 13 بیشتر مجموعه به آنها ملحق جمعه.

Lehigh County, که در آن تهمت و بازدید است که هنوز هم در دقیقترین قرمز فاز که در آن اجتماعات بزرگ امکان پذیر نیست. جمعیت مشتاق گرچه بسته بندی جاده های خارج از مرکز توزیع.

"بسیاری از مردم در اینجا" گفت: یک زن بر روی گوشی. "خیلی سرد است."

پیش بینی رشد به عنوان جاده ها بسته شده و عدم کروز تهمت وسایل نقلیه به معنای جمهور خود را باید دید. جمعیت را تشویق می کردند و دست تکان دادند پرچم — برخی از آمریکایی ها و دیگران "مغلوب ساختن پیشی جستن 2020" — به عنوان اتومبیل وارد شده و سپس با تجمع به حضور برخی از پراکنده, در حالی که دیگران در آنجا ماند برای دیدن رئیس جمهور ،

مردی که نشانه خوانده "ما بدبختانه PA برای شما لطفا به ما کمک کند" به جزئیات برای کسانی که باقی مانده در مورد بازگشایی اعتراض برنامه ریزی شده برای روز جمعه در هریسبورگ مشاوره آنها را برای دریافت وجود دارد در اوایل به صورت یک نقطه خوب است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن